וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לטייל עם ביטוח נסיעות לחו"ל לראש שקט

בשיתוף שוק הביטוח

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 15:35

הקורונה נרגעת וכיום ניתן לרכוש ביטוחי נסיעות על מנת לטוס בביטחה ליעדים שונים ברחבי העולם. מה חשוב לדעת על ביטוח בתקופה זו?

טיסה מטוס חלום חלומות. ShutterStock
טיסה/ShutterStock

זה נכון, מאז 2020, אנשים טסים פחות - בעקבות הקורונה אנשים מבקרים פחות במקומות בעולם. ועם זאת, דברים חוזרים לשגרה. אנשים שבים לבקר במקומות יפים ורחוקים מביתם, מוקדי תיירות נפתחים, יותר ויותר ישראלים שעברו חיסון מרגישים בטוח ובנוח יותר לבקר בעולם או לבקר משפחות בארצות רחוקות. ועל כן, באופן טבעי - חברות התעופה יכולות להתחיל ולהציע טיסות, מחדש.

חשוב לדעת כי גם בתקופת קורונה ניתן לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. זוהי בוודאי בשורה משמחת, הן עבור האנשים שאוהבים לנפוש והן עבור האנשים שנוסעים רבות למטרות עסקים. יש סוגים שונים של ביטוח נסיעות לחו"ל. יש ביטוח נסיעות לתרמילאים - לטיולים ארוכי טווח, ביטוח נסיעות פשוט, שמכסה את החופשה הארעית, הרחבה של הביטוח כך שיכלול ספורט אקסטרימי במיוחד. בעבר היו גם סוגים שונים של ביטוח לאנשי עסקים שיכלו להפעיל אותו כל פעם שהם נוסעים אך שלא היה ניתן להפעילם בעקבות הקורנה.

שמיים פתוחים ומפתיעים לטובה

מה יכול להשפיע על האפשרות לטוס? ובכן, מדינות שונות נוהגות במדיניות שונה לגבי הכניסה אליהן. מדינות מסוימות ישמחו לקבל מבקרים ומדינות אחרות לא. לכן, היכולת לדעת זאת מראש ולהבין את המדיניות ביעד המדויק שמכוונים אליו, היא היכולת להוציא את הטיסה לפועל. ישנן מדינות שיכולות לבקש בדיקות קורונה ויש כאלו שמבקשות בידוד, עם הנחיתה - וישנן מדינות שלא עושות זאת.

מדינת ישראל לדוגמה דורשת בחזרה מייעדים מסוימים בידוד של 14 יום, אם כי יש אפשרות לקצרו באמצעות שתי בדיקות קורונה. לכן, יש לדעת שממשלות שונות מציבות תנאים שונים לכניסה אליהן וההחלטה שלהן מושפעת מתרבותן ומהאווירה בהן, ומהיחס שלהן למידע על נגיף הקורונה והמוטציות השונות שלו. לכן על מי שהרצון לבקר בחו"ל בוער בקרבו בחוזקה לבצע מחקר ולרכוש את סוג הכרטיס הרצוי ולשקול רכישת ביטוח נסיעות המכסה מקרי קורונה.

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

אם הנושא הזה נמצא על סדר היום של חלק מהטסים, הם בהחלט יכולים לבטח את עצמם ולדעת שאם הם חולים בקורונה הם מכוסים ביטוחית. כך ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, במחיר של מספר דולרים ליום. ניתן לבצע השוואת מחירים לביטוח נסיעות כדי למצוא את הביטוח המתאים. ניתן להיעזר בהשוואה אונליין של שוק הביטוח, כדי לאתר את הביטוח המדויק ביותר לצרכייך, על סך כיסוייו.

חשוב לדעת שכיום ניתן לרכוש ביטוח נסיעות גם עבור טיסות לארצות הברית. כיום וגם ארצות הברית נכללת ברשימת היעדים שאכן ניתן לבטח בהצלחה, במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל. הביטוח תקף עד 180 ימים לגילאי 60 ו-120 ימים לגילאי 70. מדובר בבשורה מצוינות עבור הורים שטסים לבקר את הילדים שמתגוררים בחו"ל ואת הנכדים, אולי אפילו החדשים, לאחר שנה וחצי שהם לא יכלו לראות אותם .

לסיכום - כיום ניתן לטוס כמעט לכל היעדים בעולם. נדמה שהעולם חוזר לשלווה יותר ויותר וכך מתאפשרות טיסות חדשות לשלל יעדים. כחלק מחבילת הטיסה ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, ולבצע השוואת מחירים בעבורו - כדי לקבל את העסקה היעילה ביותר. אם אתם לא מוצאים את העסקה שחיפשתם ניתן לקבל את העזרה של אחד מהסוכנים שלנו - כדי לאתר את הביטוח המדויק לצרכייך.

מתכננים טיסה לחו"ל? היכנסו לאתר שוק הביטוח לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. שוק הביטוח מציעים את הביטוח הזול והמשתלם ביותר באמצעות מערכת השוואת ביטוח בין החברות המובילות בשוק.

בשיתוף שוק הביטוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully