וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר לייף מציגים: אנטי אייג'ינג - הצערת העור ושיפור התפקוד הקוגניטיבי, זיכרון וחשיבה

בשיתוף בטר לייף

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 16:34

חקר האטת תהליכי ההזדקנות צובר תאוצה עם מגוון מחקרים מעמיקים וטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת פיתוחים אפקטיביים המאפשרת הארכת טלומרים, הפחתת האפקט של רדיקלים חופשיים, התמודדות יעילה עם שינויים מטבוליים ושיפור משמעותי בבניית קולגן

אנטי אייג'ינג. 123rf,
אנטי אייג'ינג/123rf

רבים חושקים במראה צעיר ורענן יותר, עור פנים מוצק, צוואר מתוח וכן בהאטת ההשפעות שמביאה עמה הזקנה כמו קשיי ריכוז ובעיות זיכרון. פרוצדורות כירורגיות או טיפולים אסתטיים נוגעים בהופעה ויכולים לתרום כמובן גם לדימוי העצמי ולתחושה הטובה, אך מה עם ההשלכות של הזקנה בכל הנוגע לתפקוד קוגניטיבי?

התחדשות באמצעות חמצן בלחץ גבוה

שיטת טיפול שיכולה לתרום הן במישור האסתטי והן במישור התפקודי, לשפר את מערכת החיסון הנחלשת עם הגיל, הבריאות והרווחה היא טיפול בתאי לחץ. חמצן הוא חיוני להישרדות האנושית וככל שמתבגרים כך יורדת פעילות עיבוד החמצן. טיפול בתא לחץ הוא טיפול בטוח ואינו פולשני להגברת רמות החמצן בספיגתם באיברי הגוף ונחקר בהקשר של אנטי אייג'ינג.

מחקרים שונים הצביעו על כך שברגע שיש ריכוז של 100% חמצן טהור בלחץ גבוה מתחוללים שינויים משמעותיים התורמים בתהליך הצערת העור ושיפור התפקוד הקוגניטיבי. ניתן לראות שיפור בחילוף החומרים, בהאצת בנייה הקולגן ובהארכת הטלומרים. מחקרים שונים הצביעו על כך שטלומרים קצרים קשורים למחלות כמו אלצהיימר וסרטן.

זרימת החמצן לתאים והרקמות מאפשרת שיפור זרימת הדם החיונית לתהליכי ריפוי ולמראה מוצק יותר ומה שניתן להשיג בטיפולים בתא לחץ קשה יותר להשיג בפעילות גופנית אינטנסיבית, תזונה נכונה והאפקט הרבה יותר משמעותי בשל חדירת החמצן לגוף וגם לאזורים חסומים.

הטיפול מסייע גם בהתמודדות עם מצבים דלקתיים וכאבים כרוניים השכיחים יותר בתהליכי ההזדקנות. כמו כן הוא נחקר בהקשר של התנגדות טובה יותר למחלות זיהומיות בשל שיפור התפקוד של מערכת החיסון.

באחד המחקרים שפורסמו, הטלומרים גדלו בממוצע ב-20 אחוז במהלך טיפול בתא לחץ בן 60 ימים ומספר תאי ההזדקנות הצטמצם בשיעור של עד 37 אחוזים ונראה שיפור גם בתפקוד הקוגניטיבי, כגון שיפור בתשומת הלב, מהירות עיבוד המידע ובתפקוד כפי שנראה בסריקת מוח לפני ואחרי הטיפול כולל שיפור זרימת הדם במוח.

טיפול בתא לחץ - מה חשוב לדעת

טיפול בתא לחץ יכול לעזור למי שסובלים מבעיות קוגניטיביות בשל טראומה או תאונה וכן למי שנמצאים בתהליכי הזדקנות ומחפשים טיפול שאינו פולשני. שהייה בתא לחץ בודד הפועל באישור משרד הבריאות כאשר פרוטוקול הטיפולים נקבע בהתאם לצרכי המטופל, ההיסטוריה המשפחתית, הרקע הרפואי ומעקב אחר ההשפעות לאורך זמן. ניתן לשלב את הטיפול כחלק משגרת היום יום וליהנות מהתוצאות מהחוץ והפנים. טיפול בתאי לחץ יכול לסייע בהתמודדות עם תהליכי ההזדקנות והשפעותיה של ההזדקנות וכן לשפר את הבריאות, התפקוד ואיכות החיים. בחרו חברה המציעה שירות בוטיק אמין ומסור בטיפול בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

*** בטר לייף אוקס היא רשת פרטית של מרכזים רפואיים לטיפולי Wellness וטיפולים היפרברים בתאי לחץ. למידע נוסף, היכנסו לאתר

בשיתוף בטר לייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully