וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאמת ביגוד למבנה הגוף

בשיתוף HTO

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 16:44

מבנה גוף שונה דורש דרך לבוש שונה. כך תדעי מה מבנה הגוף שלך ומה כשאי לא כדאי ללבוש. במאמר מוצגים שלושה מתוך שש צורות הגוף

אישה עומדת בתור לקופה בחנות בגדים. ShutterStock
חנות בגדים/ShutterStock

מבנה גוף אגס

מבנה גוף אגס מאופיין בחלק גוף תחתון, ישבן וירכיים רחבים יותר מהחלק העליון של הגוף, החזה והכתפיים. קו מותניים בדרך כלל מודגש וצר. המפתח הוא ליצור איזון בין החלק העליון של הגוף לבין החלק התחתון של הגוף. הדרך היא על ידי הוספת נפח או משיכת צומת הלב לחלק העליון של הגוף על ידי בגדי נשים בצבע, הדפס, עיטורים ואביזרים שונים.

מה כן ללבוש -

חלק עליון: חולצות בעלות גזרה ומבנה צמודות במותן. כריות כתפיים (אפשר שיהיו נסתרות),שמלות בגזרה מתרחבת, חולצות ושמלות בעלות עיטורים בחלק העליון. שרשראות גדולות או צעיפים בשביל להדגיש את החלק העליון, חולצות או שמלות עם צווארון קולר ומחשופים עמוקים.
חלק תחתון: חצאיות בגזרת A קלה, מכנסיים בגזרה ישרה - מאריכים את הרגליים.

מה לא ללבוש -

חלק עליון: חולצות ארוכות או טוניקות שמכסות את הישבן, חולצות שמעוטרות בחלק התחתון שקרוב לישבן.

חלק תחתון: חצאיות עיפרון צמודות, מכנסיים בגזרה גבוהה מאוד (ידגישו את חוסר הפרופורציות בין המותן הצרה לירכיים, ויקצרו את החלק העליון של הגוף), מכנסי סקיני (ידגישו את החוסר פרופורציה), מכפלות שנגמרות בקו הירכיים, מכנסיים או חצאיות בעלי קפלים פתוחים, עקבי נעליים מאד גבוהים.

מבנה גוף משולש הפוך

מבנה גוף המאופיין בחלק גוף עליון - כתפיים וחזה רחבים יותר מהחלק התחתון של הגוף, ישבן וירכיים. אין הבדל גדול בין קו המותניים לבין היקף הירכיים. המפתח הוא ליצור איזון בין החלק העליון של הגוף לבין החלק התחתון. הדרך היא פשוט על ידי הוספת בגדי נשים עם נפח או משיכת צומת הלב לחלק התחתון של הגוף.

מה כן ללבוש -

פלג גוף עליון: שמלות או חצאיות עם הדפס מושך את העין ומבליט את החלק התחתון של הגוף. חולצה בעלת מפתח V עמוק (כמו של גזרת מעטפה למשל ) מחלקת את האזור של החזה ומחמיאה ביותר לבעלות חזה גדול. שמלה בגזרה מתרחבת, צמודה בחלק העליון, ובעלת נפח ופלייר בחלק התחתון.

תמיד משכי מעט את החולצה כלפי מעלה ותני לה ליפול מעט וליצור קפל באמצע כדאי ליצור טשטוש באזור הבטן. עדיף שתבחרי ג'קטים שצמודים לגוף ומחוייטים. רצוי קצרים באורך המותן. בחירה בשרוולים באורך שלושה רבעים יפרידו את הידיים מהחזה.

חלק תחתון: חצאיות מלאות כמו קפלים, חצאיות בלון, פליסה או שכבות. חצאיות בגזרת A, עדיף באורך הברך. מכנסיים בגזרה ישרה או רחבה. מכנסיים עם הדפס או בצבע עז וחזק

מה לא ללבוש -

חלק עליון: כתפיים מודגשות או מעוטרות, צווארוני קולר שנקשרים מאחורי הצוואר. כתפיות ספגטי, צווארונים גדולים, מחשוף סירה עגול וסגור.

חלק תחתון: מכנסיים בגזרת שק, מכנסיים בגזרת סקיני, חצאיות עיפרון צרות.

מבנה שעון חול

מבנה גוף נשי וסקסי המאופיין בחלק גוף עליון ותחתון שווים וקו מותן צר ומודגש. העיקרון הוא פשוט- בגדי נשים המדגישים את מותנייך הצרות. חפשי בגדים שמתאימים לקימורייך, ומדגישים את המותן הצרה שלך. הוספה של חגורה במותן (עדיף לא עבה במיוחד), גם כן תעשה את העבודה.

מה כן ללבוש -

חלק עליון: חולצות ושמלות במפתח עגול עמוק או V, בגדים צמודים ומחוייטים. ג'קטים ועליוניות ארוכות שצמודים או נקשרים באזור המותן, חולצות ושמלות עם קו מותן מוגדר וברור.

חלק תחתון: מכנסיים ישרים או מתרחבים בעדינות, חצאיות עיפרון, מכנסיים או חצאיות בגזרה גבוהה.

מה לא ללבוש -

חלק עליון: חולצות או שמלות בגזרת שק, גזרות אוברסייז, חולצות ושמלות סגורות מדי. בגדים ללא גזרה מוגדרת, חולצות שמעוטרות סביב אזור החזה.

חלק תחתון: חצאיות בגזרה נמוכה במיוחד, זה רק יגדיל לך את הירכיים. מכנסיים בגזרה נמוכה מדי, מכנסיים או חצאיות שמעוטרות סביב אזור הירכיים. חצאיות מיני קצרות.

לפרטים ולקניית בגדי נשים הכי חדשים! קולקציית קיץ וחורף! במחירים מעולים! שלחו לנו הודעה בוואטספ - 052-832-4615

בשיתוף HTO
  • עוד באותו נושא:
  • בגדים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully