וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דרכים להגדיל את המודעות למותג שלכם

בשיתוף getboost

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 16:57

יש לכם מותג? כעת אתם צריכים שכמה שיותר אנשים יכירו אותו וישמעו עליו. נציג את הכלים שיעזרו לכם במשימה, יגדילו את מחזור הפעילות שלכם ויביאו לכם עוד (הרבה) לקוחות

עוגת הפרסום הישראלית. ShutterStock
שיווק דיגיטלי/ShutterStock

בעלי מותגים משקיעים לא מעט זמן וכסף על מנת לייצר מיתוג מוצלח, שמעורר תשומת לב מצד הלקוחות. אתגר מאוד משמעותי הוא ליצור מודעות רחבה למותגים חדשים או לחזק ולהגדיל את המודעות למותגים שכבר הושקו לפני זמן מה. 5 הדרכים שלפניכם יעשו את העבודה בצורה נהדרת.

1. צרו פעילות קבועה באינסטגרם

כוחה של פייסבוק עדיין במותניה, אבל צעירים עברו בהמוניהם לפלטפורמות אחרות כגון אינסטגרם או טיק טוק. בישראל, טיק טוק תפסה פחות חזק לעומת חו"ל אבל אינסטגרם זה כבר עניין אחר. על מנת להגדיל את המודעות למותג שלכם אתם צריכים לייצר פעילות באינסטגרם. ולא מספק להעלות תמונה לעיתים רחוקות. הדרך הנכונה היא להעלות באופן קבוע תכנים, תמונות ובקיצור, שהסטורי יהיה פעיל. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים ועוקבות זאת אומרת שהחשיפה למותג צועדת בכיוון הנכון. על מנת לזרז את האפקטיביות במהירות יש עסקים ומותגים שמתחילים עם קניית עוקבים באינסטגרם. אז אם עדיין אין לכם עמוד אינסטגרם, זה הזמן.

2. הקימו או שפרו את הדף העסקי בפייסבוק

ציינו קודם לכן שהרבה צעירים נטשו את פייסבוק, אבל שלא תטעו - פייסבוק היא עדיין אחת הפלטפורמות המצליחות, הטובות והחזקות ביותר. בתוך פייסבוק עומדים לרשותכם מגוון כלים שיכולים לעזור למותגים ועסקים להתקדם בגדול. אם יש לכם דף פייסבוק, התחילו להוסיף לו תכנים. אם אין לכם עדיין פעילות, התחילו לייצר קהילה חזקה ותראו איך המותג שלכם מתחזק. חשוב להעלות לפחות שניים שלושה פוסטים בשבוע. אם יש לכם אתר, הוציאו קישורים מהפייסבוק לאתר ולהפך. אלה שני ערוצים שמאוד תומכים האחד בשני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

3. העלו תכנים מעוררי עניין שמביאים שיתופים ולייקים

בכל פעם שמעלים תכנים, בעצמכם או בעזרת מישהו מטעמכם, עדיף שיהיו אלה תכנים ייחודיים. ככל שהתכנים שיעלו לאתר או למדיה החברתית מקוריים, מעניינים או מרגשים יותר, כך תזכו בתמורה ראויה. אלה הם תכנים שמביאים לכם שיתופים, לייקים או מה שנקרא - מעורבות. גולשים מעורבים הם גולשים שמשתפים את התכנים שלכם ועוזרים לייצר עוד הרבה מודעות למותג שלכם. שימו לב שלייקים ושיתופים נחשבים לצורת פרסום אמינה ואפקטיבית מאוד והגולשים נוטים להתרשם מפופולריות רחבה.

4. שלבו בלוג באתר, עם ערך מוסף

מעבר ליצירת מעורבות של גולשים אתם יכולים להגדיל את המודעות והפופולריות של המותג שלכם על בסיס מקצועיות. ברגע שאתם מציגים את עצמכם כבעלי ידע ונותנים לגולשים ערך מוסף, המוניטין שלכם ושל המותג שלכם עולה. דרך טובה היא להקים באתר בלוג. בבלוג הזה אתם יכולים ליצר תכנים בעלי משמעות לצד תכנים פרסומיים ושיווקיים. ניתן בצורה כזאת לפנות ללקוחות חדשים או ללקוחות קיימים וזו אפילו דרך טובה לשפר את הדירוג בגוגל (קידום SEO).

5. שלחו ניוזלטר ללקוחות ולמתעניינים

ברגע שיש לכם לקוחות או גולשים, כדאי מאוד לחזק את הקשר איתם. על פי ההערכות, הרבה יותר זול לשמר לקוחות קיימים מאשר לשכנע לקוחות שלא מכירים אתכם כלל. אז לצד שיפור המודעות בקרב לקוחות חדשים, חזקו את המותג ופנו ללקוחות בדרכים אפקטיביות. לדוגמא, הציעו הרשמה לניוזלטר, שכולל תכנים, חידושים, חדשות ופרסומים. תכלו לשלוח הודעות במייל, אך לא להגזים על מנת לא להיחשב לספאם. הציעו מבצעים והטבות ללקוחות או חבילות (באנדלים).

בשיתוף getboost
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully