וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו 972 ממציא מחדש את המושג סטודיו לעיצוב

בשיתוף סטודיו 972

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 14:37

תעשיית השיווק הדיגיטלי מבוססת על ויזואליות. הנראות של העמוד שלכם במדיה או פרסום שימשוך את עיניהם של הגולשים דווקא למודעה שלכם. תמונות המשולבות באתר אינטרנט, בדף עסקי, אפליקציות המבוססות על ויז'ואל, מצגות מונפשות, סרטוני תדמית ועוד

אילוסטרציה של כדור הארץ מחובר ברשת האינטרנט. ShutterStock
עיצוב/ShutterStock

השינוי שעולם העיצוב עבר רק בעשור האחרון

מרבית מודעות הדרושים כיום מתמקדות בחיפוש אחר מעצב דיגיטלי, כלומר במעצב גרפי שיש לו את המיומנות הנדרשת לצורך עיצוב דיגיטלי. למעצב גרפי כיום, בניגוד לעבר, חייבת להיות גם זיקה לדיגיטל ואת הידע הנכון. מעצב גרפי עם ניסיון בעולם הדיגיטל הוא הרבה יותר מבוקש כיום ממעצב גרפי ללא הניסיון והידע הנדרש.

בעבר, מעצב גרפי לא היה צריך להתאים את העיצובים שלו לסביבה דיגיטלית. העיצוב בא לידי ביטוי בעיקר בשלטים, מודעות ברחוב, עיתונים ועוד. על אף שהמעצב עצמו עבד בסביבה ממוחשבת ובתוכנות כאלה ואחרות שאפשרו לו לבצע את עבודת העיצוב, הרי שהוא לא נדרש להיות בעל ידע בדיגיטל. מעצבים גרפיים מבינים כיום כי שבכדי להישאר רלוונטיים בעולם הדיגיטל עליהם להרחיב את סל השירותים שלהם על פי דרישות. עליהם לכלול בסל זה: עיצוב אתרים, אפיון חווית משתמש, עיצוב באנרים, אפליקציות ועוד.

עיצוב דיגיטלי כיום הוא תחום רלוונטי ונדרש עבור אפקטיביות, אסתטיקה ואסטרטגיה לארגונים, חברות, מותגים, אתרי אינטרנט ומוצרים דיגיטליים רבים. הצורך העיקרי הוא למען העברת מסרים ויזואליים במדיה החברתית ועוד. מעבר לכך, המעצב הגרפי נדרש כיום להתאים את הפרויקטים שלו למגוון פלטפורמות דיגיטליות לרבות מכשירי טאבלט ומכשירים ניידים חכמים.

התפתחות עולם הדיגיטל והטכנולוגיה כולה, מחייבת שינוי משמעותי בתחום העיצוב הגרפי וגם בכל תחום דומה שעוסק בוויזואליות במדיה ובאינטרנט.

סטודיו 972: הבית לעיצוב מתקדם וייחודי

אם אתם מחפשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום עיצובים בדיגיטל, אשר יש להם ידע וניסיון בכל תוכנות העיצוב החדשות והמתקדמות ביותר, ברמה הכי גבוהה שיש, כדאי שתכירו את סטודיו 972.

מה הסטודיו מציע?

הסטודיו מציע מגוון רחב של עבודות עיצוב מתקדמות עבור מגוון צרכים שונים. עבודת העיצוב מתבצעת בצורה המדויקת ביותר, בהתאם לצרכים הספציפיים של העסק שלכם, כאשר המטרה העיקרית היא להביא אתכם לתוצאות הטובות ביותר בסוף התהליך.

סטודיו 972 מציע לכל עסק מיתוג איכותי וייחודי. כאשר מדובר על מיתוג מדובר על אמירה, על היכולת לשדר משהו ללקוח ולהצטייר בפניו בצורה מרשימה ורצינית. הסטודיו ידאג למיתוג איכותי לעסק שלכם, לחברה או לארגון.

כמו כן, בעידן שבו כל מוצר צריך לעבור הנדסת אנוש ולהיות מעוצב בקפידה לצורך קידום שירות ומכירות, יש צורך באנשי מקצוע לצורך עיצוב חווית משתמש ואפיון חווית משתמש בצורה הטובה ביותר אשר תייצר לכם תוצאות.

הסטודיו מציע תכנון ועיצוב מערכות ברף ux/ui אשר יאפשרו לתהליכים מסחריים להתבצע בצורה יעילה, מהירה ויסודית.

הסטודיו מציע יצירת סיפור אנימטיבי איכותי שימשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים ויעביר להם כל מסר בצורה הטובה ביותר.

מעבר לכך, הסטודיו מציע עיצוב אפליקציות בצורה יסודית וכן אפיון אפליקציה בצורה שתאפשר לכם להגשים את יעדי המוצר תוך התחשבות במשתמשים ובמודל העסקי ברמת ux/ui הגבוהה ביותר!

גם עיצוב אתרים הוא כמובן דבר חשוב מאוד כיום, בהתאם לכך, בין שירותי הסטודיו תמצאו גם שירות תכנון ועיצוב אתר אשר מתבססים על הכרת השוק בצורה רחבה ועמוקה, יצירתיות ללא גבולות, יכולת חשיבה איכותית וכל זה רק כדי שתוכלו להגשים את היעדים שלכם בצורה ייחודית בעולם שבו כולם זהים.

אין ספק שעולם העיצוב עבר מהפך משמעותי בעשור האחרון, בהתאם לכך, חשוב מאוד שכל עסק שמעוניין בשיווק ופרסום איכותיים, יבחר לעשות זאת בין היתר באמצעות עיצוב מתאים, בפלטפורמות הדיגיטליות המתקדמות.

לאתר החברה


.






×

בשיתוף סטודיו 972
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully