וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורגזמה למכירה

בשיתוף סקס לייף

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 15:18

סקס לייף אילת , היא חנות מופלאה ופופולרית לאביזרי מין עם יחס אישי ודיסקרטי, מבחר עצום של מוצרים וייעוץ פרטני. מגיעים אליה לקוחות קבועים רבים גם מאילת וגם מחוץ לעיר. נסו ותהנו!

שלט סקס. ShutterStock
חנות סקס/ShutterStock

סקס לייף , היא חנות סקס באילת מיוחדת במינה. מדובר בחנות וותיקה שנפתחה בשנת 2005. חנויות אחרות לאביזרי מין באילת נפתחו ונסגרו בעוד סקס לייף ממשיכה לשרת בנאמנות את לקוחותיה הקבועים במשך כל השנים.

הסיבה להצלחה הגדולה של סקס לייף חנות אביזרי מין באילת, היא השירות האישי והדיסקרטי והייעוץ האישי שניתן לכל לקוח. ההיצע של אביזרי מין בחנות הוא גדול ומגוון, תמצאו שם מוצרים מכל הסוגים שיכינסו אקשן לחדר המיטות שהם לכל טעם ולכל נטייה מינית ובטווח מחירים המאפשר קנייה לכל כיס. "אצלינו אפשר להשיג כל ויברטור שקיים בעולם. אנחנו עובדים עם כל היבואנים והחברות וחלק מהמוצרים אנחנו מייבאים בעצמנו מעיד אלכס, בעל החנות. בין המוצרים הרבים: שלל ויברטורים מסוגים שונים, דילדו, טבעות רוטטות, ביצים סיניות וביצים רוטטות, אביזרים לגירוי נקודות ג'י, בובות מין, מגזינים וספרים ארוטיים, הלבשה תחתונה סקסית מוצרים לסאדו ועוד.

יש אופנות באביזרי מין?

"בהחלט. עכשיו תקופה שבה מחפשים בחנויות סקס הרבה ויברטורים חיצוניים לנשים. לפני שנתיים הייתה אופנה של טבעות רטט המספקות גירוי גם לאישה וגם לגבר ואחרי הסרט '50 גוונים של אפור' רבים רצו מוצרים של סאדו.

"המוצרים המבוקשים ביותר הם תמיד באופנה. למשל, אביזרים לחיזוק זקפה או להשהיית זקפה וגם משחות וג'ל שמיוחדות לזה. יש טיפות חשק לנשים, שמנים לעיסויים ושמנים שמלקקים, משחות לאורגזמה לנשים. יש גם מוצרים שפחות מבוקשים כמו סרטי הסברה. כי רוב האנשים מוצאים את ההסברים שהם צריכים באינטרנט.

"ויברטורים שהם תמיד מבוקשים, הם היום משוכללים עם כל מיני מהירויות ושיטות: רוטטים, יונקים, שואבים. היה עכשיו גל של רכישות של אלה. יש ויברטור לגבר שיצא לאחרונה בשם Flash Light שנותן הרגשה נעימה כמו בסקס עם אישה שהפך מאוד פופולארי ויש ויברטור מבוקש שהוא ויברטור זוגי בשם We Vibe , שמתאים לעינוג משולב לזוג. חידוש נוסף הוא שליטה בוויברטור דרך אפליקציה כך שהגבר למשל יכול לגרום לאישה ליהנות מעיר אחרת בעזרת האפליקציה. בכל מקרה לא כל מוצר מתאים לכל אחד. זה מאוד אינדיווידואלי. הכי נכון זה לבוא, לדבר ולהבין מה הצורך ומה יתאים לכם."

מה מייחד אותכם?

"החנות ממוקמת כך שיש דיסקרטיות מקסימלית. סקס לייף היא החנות הראשונה ברחוב מול החניה כך שנכנסים אליה במהירות הישר מהרכב. בנוסף, השרות לכל לקוח אישי ואנחנו מתאימים באופן מיטבי את המוצר לצרכים. אם לקוח רוצה פרטיות מלאה, אני נועל את הדלת ומטפל בו בלבד ומבקש מאחרים שמגיעים לחכות בסבלנות בחוץ. הבדל נוסף בינינו, לבין חנויות רשת של אביזרי מין, הוא שבחנות רשת נותן את השרות הוא מוכר שכיר שמעדיף למכור את מה שייתן לו בונוס. אצלנו אני הבעלים אז אני מוכר מה שבאמת מתאים ללקוח ויעזור לו.

"הלקוחות שלנו רובם ככולם קבועים. 50% מהם אילתיים ו 50% קבועים מכל רחבי הארץ שבאים כמה פעמים בשנה לאילת. יש שמתקשרים מידי פעם ומתעניינים מה חדש. הלקוחות הקבועים לא מחליפים אותנו בשום מצב. התצוגה אלינו די קטנה ויש מחסן גדול שם יש את כל שלל המוצרים. המקום נותן תחושה אינטימית ולא של סופר מרקט. אנשים אומרים שהם מרגישים פה בבית. פחות מתביישים ופתוחים יותר לדבר. אחת הלקוחות אמרה לי שכשהיא נכנסה היא הייתה נבוכה מזה שמשרת אותה גבר. אמרתי לה שאני כמו רופא או סקסולוג והיא נרגעה. אחר כך היא אמרה לי שהיא לא הייתה מאמינה שתרגיש כל כך נוח לדבר עם גבר על עניינים אינטימיים כאלה. בנוסף, המחירים שלנו אטרקטיביים ברמה הארצית. יש אפשרות גם להזמין בטלפון למי שיודע מה הוא רוצה והחבילה מאיתנו תמיד בעטיפה אטומה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

באיזה גילאים הלקוחות?

"מגיל 18 ועד זקנה. הלקוח הכי מבוגר שהיה לי הוא בן 74 אבל ייתכן שהיו גם מבוגרים ממנו. הוא במקרה ציין את גילו. לאחרונה מגיעים הרבה פנסיונרים ש באים ומבקשים שאמליץ להם משהו שיציל להם את הנישואים ויימנע גירושים.

"לטובת הצעירים שמעדיפים היום להתכתב ולא להתקשר - יש קבוצת ווטסאפ למספר הטלפון שלנו: 08-6325014 ומגיעות אליי פניות בווטסאפ גם בשעות מאוחרות בלילה. פעם היו מתביישים יותר. היום פונים בטלפון ונכנסים לחנות חופשי. יש שיוצאים עם 10 פריטים ואחרים מעדיפים לקנות משהו קטן ולחזור לקנייה חוזרת. ויברטור ראשון למשל מומלץ לקנות משהו בסיסי ורק אחר כך לשדרג. בכל מקרה - תגיעו ויחד נתאים לכם את המוצרים האידיאליים עבורכם. "

נופשים באילת? מוזמנים בכל עת ליצור קשר ולהפוך את החופשה למושלמת


סקס לייף חנות סקס באילת

רחוב שפיפון 6, אילת. מול הכניסה ל- Palms hotel

אתר

טלפון + ווטסאפ: 08-6325014

שעות פעילות: ימים א'-ה' 10.00-20.00
ימי שישי וערבי חג 10:00-16:00

בשיתוף סקס לייף
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully