וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפית נועה דניס מציגה: עצות למתחתנים בקיץ

בשיתוף קייטרינג נועה דניס

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 10:57

הקיץ מאפשר לנו לארגן אירועי חתונה רבים, מגוונים ומרגשים ללא מגבלות מזג אוויר - אך הוא גם עונה חמה הדורשת מאיתנו להיערך בהתאם. הנה מספר טיפים

חתונת קיץ. עמית אורנשטיין,
חתונת קיץ/עמית אורנשטיין

עונת החתונות כבר בעיצומה ואחרי שנה לא פשוטה, אני שמחה ומתרגשת לקחת חלק באירועים מסוגים שונים. חתונה היא תמיד דבר מרגש, היום שבו זוג בוחר להצהיר על אהבם אחד לשני, היום שבו הם מתחילים ביחד דרך חדשה, חיים משותפים על כל המשתמע מכך. לחתונה יש משמעות גדולה ולכן התפקיד שלי זה להפוך את האירוע הזה להכי מיוחד שאפשר תוך הקשבה מלאה לצרכים שלכם. יחד עם זאת, בואו לא נשכח שהקיץ הישראלי יכול להיום חם ומעיק, לכן בחרתי להציג בפניכם טיפים מעולים לחתונה קיץ שאולי יתנו לכם השראה לאירוע שלכם.

מתחילים בלוקיישן

יש כל כך הרבה אפשרויות לחתונת קיץ, זאת בשונה מחתונת חורף, אז מזג האוויר מגביל אותנו. העונה החמה דווקא פותחת את האופציות בפני זוגות ומאפשרת להם להפיק אירוע אותנטי ייחודי, מסוג האירועים שדווקא לא מתקיימים באולם. תוכלו להתחתן באחד הקיבוצים או המושבים בארץ, במקום עם נוף לים, בפרדס, בשדה, במטע או אפילו בווילה. בכל אופן, לא משנה איזה לוקיישן הכי מדבר אליכם, כן כדאי לחשוב על פתרונות הצללה מתאימים, מאווררים שיכניסו המון אוויר וימנעו את תחושת ההזעה הלא נעימה לא לכם ולא לאורחים שלכם.

חתונת קיץ. עמית אורנשטיין,
חתונת קיץ/עמית אורנשטיין

קייטרינג לחתונה

הקיץ כמו שכבר אמרנו חם ולכן אנשים מחפשים אוכל קליל. הם רוצים מגוון, הם רוצים טעמים טובים, הם רוצים לאכול מנות שלא יכבידו להם על הקיבה. קייטרינג חלבי יכול להיות פתרון מושלם משום שיש המון משחק איתו. משחק בבחירת המנות החל מסלטים טריים צבעוניים לפי הירקות והפירות שיש בעונה, דרך מנות דגים מעניינות, פסטות עבודות יד ועד קינוחים קלילים וכייפים שיקררו את כולם. בנוסף, ניתן לשחק גם עם אופן הגשת המנות.

כלומר, זה יכול להיות אירוע בסגנון של הגשה לשולחן, ממש כמו במסעדה וזה יכול להיות קונספט קצת יותר קליל כמו למשל דוכנים, מזנונים או מנות פינגר פוד. ניתן לשלב מגוון של מנות בהתאמה אישית, לחשוב על תפריט טבעוני או צמחוני - הכל תוך התחשבות בתוצרת הטריה שיש באותה תקופה והאהבות שלכם במטבח כמובן.

חתונת קיץ. עמית אורנשטיין,
חתונת קיץ/עמית אורנשטיין

עיצוב עונתי

כשבוחרים לעצב חתונה לרוב יש שתי אפשרויות. האחת היא ללכת על עיצוב קונספטואלי באווירה של נושא מסוים. אם כבר קיץ, אז אפשר לקחת את זה עד הסוף ולהגיש לקהל מרגריטה ומוחיטו קפוא בכניסה, להעמיד דוכן של כפכפים שיאפשרו לכולם לרקוד מיד אחרי החופה בלי לחשוב פעמיים ולקינוח - ארטיקים קפואים מפירות של קיץ. קונספט יכול להיות כל דבר - זו יכולה להיות חתונה יוונית, חתונה לבנה, חתונה פרחונית או כל רעיון אחר שאתם מתחברים אליו. לעומת זאת, זו יכולה גם להיות חתונה רגילה, בלי קונספט ואז אפשר להתאים את העיצוב גם של המקום וגם של השולחנות לאווירה של המקום. מתחתנים בקיבוץ או במושב? עיצוב כפרי יתפוס נהדר! מתחתנים בוילה? אפשר לבחור בעיצוב מודרני מדליק… יש אינסוף אפשרויות.

לסיכום, חתונה היא אירוע חד פעמי, אירוע שאנחנו מתכננים ומפיקים פעם בחיים, אירוע עם משמעות גדולה וחשובה. הזדמנות לכנס את כל האנשים שלוקחים חלק בחיים שלנו, אוהבים ומעריכים אותנו. לכן, נדרשת לא מעט מחשבה, השקעה, הקפדה על דיוק תוך שהדברים ישתלבו אחד עם השני בצורה הרמונית ומאוזנת ולבחור קייטרינג לחתונה המתאים ביותר לכם. עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתכנון, הפקת אירועים והעבודה מאחורי המטבח שתמיד מפרה אותי ביצירתיות וחדות האירוח אני כאן בשבילכם עם שפע של רעיונות, זמינה ומוכנה להפוך את החתונה שלכם לאירוע שכולו הגשמת חלומות.

המאמר נכתב באדיבות קייטרינג נועה דניס המציע שירותי קייטרינג לאירועים קטנים. לקבלת תפריט והזמנה הכנסו לקישור

בשיתוף קייטרינג נועה דניס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully