וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטיפול באנשים עם בעיות פיגמנטציה או אנטי אייג'ינג אינו חיצוני בלבד. הוא גם תורם להם להרגשה טובה"

בשיתוף טניה אוהב שלום

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 9:15

טניה אוהב שלום היא קוסמטיקאית בכירה שמטפלת בכל סוגי העור ופיתחה שיטה ייחודית לטיפול בפיגמנטציה ואנטי אייג'ינג שמבוססת קודם כל על איזון העור. "כשהייתי ילדה חלמתי לסייע לאנשים להיות 'צעירים לנצח' והנה זה קורה"

"עוזרת לאנשים להיות הגרסה הכי טובה של עצמם", טניה אוהב שלום. יח"צ,
"עוזרת לאנשים להיות הגרסה הכי טובה של עצמם", טניה אוהב שלום/יח"צ

"נולדתי להיות קוסמטיקאית", מספרת טניה אוהב שלום. "מגיל צעיר, עוד כשהייתי ילדה, תמיד אמרתי שאטפל באנשים ושאמציא שיקוי שיעזור לאנשים להישאר צעירים לנצח". המציאות לא רחוקה מכך. אוהב שלום היא כבר 12 שנה קוסמטיקאית בכירה, מתמחה בטיפול בבעיות עור, מפתחת שיטת TOH הייחודית שמטפלת בהיפר פיגמנטציה, אנטי אייג'ינג ושיפור איכות העור, ובעלת מותג מצליח של תכשירים לטיפול בעור. את הלקוחות שלה, שמגיעים מכל רחבי הארץ, היא מקבלת בקליניקה המפנקת שלה בראשל"צ שם היא מעניקה מגוון סוגי טיפולים לעור, תוך התאמה אישית לכל לקוח ולקוחה. "אני שמחה לעזור לאישה להרגיש שהיא בגרסה הכי טובה של עצמה. כנ"ל גברים. היום המודעות למראה גבוהה, כולם רוצים להיראות צעירים", היא מספרת.

לאחר שנים וניסיון רב בתחום פיתחה אוהב שלום את שיטת הטיפול TOH לפיגמנטציה ואנטי אייג'ינג, המסייעת בהבהרת וחידוש העור. השיטה כוללת אבחון עור שנעשה על ידה לאחר תשאול מדוקדק, טיפול במכון בשילוב טכנולוגיות מתקדמות, והתאמה של חומרים פעילים לשימוש יומיומי.

היא מפרטת: "50 אחוז מההצלחה מתקבל מהטיפול במכון ו-50 אחוז הצלחה מתקבל מהטיפולים בבית. ישנה טעות נפוצה של אנשים שחושבים שטיפול בקליניקה מספיק. אני מדרבנת כל לקוחה להתמיד גם בבית ובכך למקסם את התוצאות של הטיפול שעשיתי לה במכון. אני משקפת ללקוחות הכול - במה הן משתמשות, איך משתמשים, מה מטרת החומרים, מה יגרום לשינויים".

אוהב שלום אוחזת בגאווה בליין המוצרים שפיתחה תחת המותג TOH, שרושם הצלחה ניכרת בטיפול. היא מספרת שהושקעו שנים להגיע למוצרים הכי מדויקים שנותנים מענה אופטימלי. בליין מגוון מוצרים בעלי חומרים מתקדמים, הם מיועדים לכל סוגי העור ומתאימים לכל הגילאים, ובאישור משרד הבריאות. בין המוצרים: סבון חומצות פעיל לאנטי אייג'ינג, לאיזון עור והבהרה; קרם לחות טיפולי לשיקום העור, המשפר את טקסטורת העור להגברת ספיגת הלחות בו; תכשיר מדכא מלנוציט (תאי פיגמנט), לטיפול ומניעת בעיות פיגמנטציה; וקרם עיניים עם מרכיב בעל פטנט מופק מעץ אגוז המלך, להחלקת קמטוטים והבהרת העור מתחת לעיניים, הפועל באמצעות הזנה והגברת ייצור לחות באזור.

אבחון העור חשוב להצלחת הטיפול, טניה אוהב שלום. יח"צ,
אבחון העור חשוב להצלחת הטיפול, טניה אוהב שלום/יח"צ

פיגמנטציה היא מהבעיות הנפוצות באקלים הישראלי, שלא מצליחה תמיד לקבל מענה מיטבי. אוהב שלום מסבירה כיצד ניתן לסייע: "הטיפול שלי לפיגמנטציה מתאים לגברים ונשים מגיל 20 ועד 120. בארץ שלנו אין אדם שלא זקוק למדכא מלנוציט. במשך שמונה חודשים יש שמש חזקה, והיא הגורם העיקרי להופעת פיגמנטים, שמופיעים בכל האזורים החשופים לשמש - פנים, דקולטה, ידיים. אנשים סובלים בגלל הפיגמנטציה. זה מטריד, גורם לרגשי נחיתות, לאי שקט נפשי. כשאני עושה טיפול פיגמנטציה ללקוחות אני יודעת שהם עוברים טיפול עמוק שהוא לא רק חיצוני, אלא גם בהרגשה".

מגיעים אלייך לאחר שרואים שמופיעים סימני פיגמנטים?

"עוד לפני כן. חשוב שתהיה מודעות ככל האפשר, כי ככל שבאים לטפל מוקדם יותר, אז התגובה לטיפול טובה יותר, וכך גם ההרגשה של המטופל. יותר קל לטפל כשמגיעים בשלב המניעה. אם הפיגמנטציה שוקעת לשכבה שנייה, אפשר לרכך את המראה שלה אבל כבר אי אפשר להעלים אותה".

אחרי כמה זמן רואים תוצאות?

"אחרי חודש וחצי של טיפול במכון ובבית רואים את פירוק המלנוציט וסימני הבהרה של הפיגמנטים. פיגמנטציה היא בעיה כרונית ומטפלים בה כל הזמן. כמו נטייה להשמנה שדורשת תזונה נכונה ופעילות גופנית, כך יש צורך לטפל כל הזמן בפיגמנטציה, שלא נעלמת. בארצנו יש שמש תמידית, ישנן סיבות הורמונליות, וסטרס במדינה שגורמים לנזקים לעור, להזדקנות מוקדמת, לכך שתאים לא מתפקדים כמו שהם צריכים לתפקד, והפיגמנטציה היא חלק מהתופעות הללו. יש חשיבות גדולה לטפל בה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טיפול פיגמנטציה – לפני ואחרי, טניה אוהב שלום. יח"צ,
טיפול פיגמנטציה – לפני ואחרי, טניה אוהב שלום/יח"צ

אנטי אייג'ינג הוא תחום נוסף יקר לליבה שבו אוהב שלום מתמחה: "מומלץ להתחיל בטיפולי אנטי אייג'ינג בשלב מוקדם. כשמתחילים בגילאי 20 פלוס הטיפול מניעתי ובעל אפקט חזק יותר, והעור בהיר, זוהר וצעיר לאורך זמן. רצוי לא להגיע למצב שהבעיה חריפה, כשיש כבר נזקים משמעותיים כמו הרס קולגן, כי אז היכולת לסייע היא חלקית".

אנטי אייג'ינג זה לא טיפול שנועד לעור יבש שמתחיל להתקמט?

"זו טעות רווחת. עם כל סוגי העור צריכים לדאוג לכך, כשהמטרה הראשונה היא להגיע לאיזון - לעור רגיל ומאוזן - ומשם להתחיל לטפל, כי אז החדרת הלחויות והחומרים הפעילים היא אופטימלית. בטיפול אנטי אייג'ינג עובדים על השכבות העמוקות. מטפלים בחומרים פעילים עם יכולת חדירה ויכולת השפעה לשינוי מבנה העור.

"לעור שומני או מעורב ממש אין פטור מאנטי אייג'ינג. להיפך. עור שומני בדרך כלל מאוד מוזנח, מפריש שומן, ונוצרים בו פצעונים שהם מקור לפיגמנטציה פוסט טראומטית וטקסטורה לא חלקה, כי השומן מתמקם בנקבוביות ומרחיב אותן. עור שמן אינו מאוזן כלל, יותר קשה לאזן אותו אבל כמובן אני עושה זאת. ואז כשהעור מאוזן טיפול האנטי אייג'ינג יעיל".

האבחון של אוהב שלום לא נגמר רק בסוג העור - רגיל, יבש, שומני או מעורב. למעשה שם הוא רק מתחיל, וכולל תת קטגוריות של בעיות עור רבות ושונות שלכולן יש לה פתרון: עור מעובש, עור דלקתי, סבוריאה, רוזציאה, עור בעל מחסום אפידרמלי, ועוד. "למעשה, לכל אדם יש 4-5 סוגי בעיות עור, כשהשלב הראשון והחשוב ביותר הוא קודם כל איזון, ואז מתפנים לטפל בבעיות הנוספות. כשהעור לא מאוזן יכולת השיקום פחותה כי יש על גביו 'מחסומים', העור לא יאפשר טיפול או לא יגיב נכון אם נדלג על איזון".

נותנת מענה רחב ומתקדם לכל בעיות העור, טניה אוהב שלום. יח"צ,
נותנת מענה רחב ומתקדם לכל בעיות העור, טניה אוהב שלום/יח"צ

בעוד מספר חודשים, היא חושפת, תרחיב את הקליניקה שלה ותקיים בה קורסי העשרה להעשרת הידע המיועדים לקוסמטיקאיות מוסמכות. מקצוע ההוראה אינו זר לה. אוהב שלום מגלה שלפני שהפכה לקוסמטיקאית מוסמכת ובכירה, היא סיימה תואר ראשון בהוראה והייתה מורה לאנגלית בבית ספר במשך השנים בהם ילדיה היו קטנים. כאשר גדלו, החליטה לממש את חלומה בגדול. היא מספרת בחיוך: "אני נמצאת במקום הכי נכון לי, בעבודה שיש בה הרבה אחריות אבל בעיקר המון סיפוק. יש בי סקרנות רבה ואני כל הזמן תרה אחר לימודים, להגדיל את הידע שלי ולהכיר את הדבר המתקדם הבא כדי לסייע ללקוחותיי".

נחשפים הרבה לשמש וחוששים מפיגמנטציה? מתחילים לראות כתמים בפנים ובגוף? מחפשים טיפולי אנטי אייג'ינג טובים ויעילים? טניה אוהב שלום מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ, ותשמח לסייע. מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 050-6991156.

קליניקה טניה אוהב שלום: רחוב נח מוזס 4, ראשל"צ. טלפון: 03-5525264.


טניה אוהב שלום - פייסבוק

טניה אוהב שלום - אינסטגרם

בשיתוף טניה אוהב שלום
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully