וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה רותחת לכל מי שמוכן קצת להשקיע: אדנית הכסף

בשיתוף אדנית התבלינים

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 13:08

האדנית היחידה בעולם שמצמיחה לכם כסף מזומן בכל קניה, מבית 'אדנית התבלינים'. האדניות מגיעות בערכות גידול המותאמת גם לבתים - ואתם יכולים ליהנות מהתוצרת הטובה, האורגנית והבריאה ביותר אצלכם על השיש וכל זה במרחק מקלדת

אדנית טיהור. סביבה בריאה יותר. מורן קורן גודמן,
אדנית טיהור. סביבה בריאה יותר/מורן קורן גודמן

"אדנית התבלינים" הוא עסק משפחתי קסום שמייצר אדניות מעץ ממוחזר לגידול מגוון צמחים, נבטים וירקות שמגיעים ממיטב החקלאים בארץ. אורגנו, טימין, זעתר, כוסברה, נענע, מרווה, נבטים למיניהם ועוד מגוון צמחי תבלין וירקות, הן רק חלק מהצמחים שמציעים לכם ב"אדנית התבלינים". היתרון: האדניות מגיעות בערכות גידול המותאמת גם לבתים - ואתם יכולים ליהנות מהתוצרת הטובה, האורגנית והבריאה ביותר אצלכם על השיש וכל זה במרחק מקלדת לאתר שלהם או "קפיצה קטנה" למושבה הגלילית יסוד המעלה כשאתם מטיילים באזור הצפון.

לאחרונה, טרנד הבריאות הפך לנחלת רבים ולא רק למשוגעים לדבר וכולנו רוצים לאכול בריא ומזין יותר. גם הרשויות בישראל הצטרפו לטרנד החשוב, וכופות על היצרנים להזהיר מפני מוצרים לא בריאים שהם מוכרים ואנחנו רק צריכים להסתכל טוב על האריזה בכדי לזהות את התוויות שמתריעות מעודף סוכרים או שומן רווי. התראות שבגידול ביתי אין לנו כל צורך ואנחנו יכולים פשוט לקטוף ולאכול. תענוג.

אז דמיינו לכם הכנות לארוחת בוקר: חותכים סלט עם נבטי חמנייה אורגניים וצמחי תבלין כמו פטרוזיליה, בזיליקום או זעתר שנקטפים ישר מהאדנית שמוצבת על השיש, הכל אורגני, ללא ריסוס וללא חומרים משמרים. ליד מכינים קנקן תה ירוק טבעי ומהביל עם עלי מרווה מרגיעים, עם קצת לואיזה ומליסה שנקטפו זה עתה על ידכם... לחיות את החלום, פשוט ובריא!

אדנית בישול׳ רות 103 שקלים. מורן קורן גודמן,
׳אדנית בישול׳ רות 103 שקלים/מורן קורן גודמן

'אדנית בישול' רות 103 שקלים.

השבוע, "אדנית התבלינים" השיקו באתר הבית שלהם את 'אדנית הכסף' - תכנית ייחודית שפשוט מחזירה כסף ללקוחות על כל רכישה. כל מה שצריך לעשות הוא פשוט להירשם, לקבל לחשבון האישי 25 ש"ח מתנה, לבצע עסקה ועם סיומה לקבל זיכוי בחזרה לחשבון האישי בגובה 10% מהקניה שבוצעה. מטורף. כאילו זה לא מספיק שאנחנו דואגים לקנות לעצמנו מוצר בריא ואיכותי שמזין אותנו ללא הפסקה, אנחנו גם מקבלים כסף חזרה. אתם עדיין כאן?

ואגב דברים טובים במיוחד, לאחרונה השיקו ב "אדנית התבלינים", את סדרת 'האדניות המתגלגלות': קולקציה של אדניות מצמיגים ממוחזרים, שדוד סידון אב המשפחה מעבד לבד למראה אורבני גולמי שיכול להשתלב נהדר בחללים פנימיים וחיצוניים של הבית. ישנם מגוון רחב של גדלים ועיצובים וניתן לשלב בהם צמחי בית עמידים, גינת תבלינים ביתית או לחלופין להשתמש בהם כסלי איחסון רב שימושיים לכלי גינון, חלוקי נחל, עצים להסקה, צעצועים של הילדים ועוד.. כמו כן, ישנה גם את קולקציית המקרמה בתלייה שכדאי לכם לבדוק, בעיקר כי היא במחיר השקה מיוחד של 85 ש"ח בלבד.

וכמובן, ישנן את 4 הסדרות הקלאסיות, סדרת הבישול, סדרת התה, סדרת הנוי וסדרת הקסם בהן משתנה גודל האדנית בהתאמה וכולן כאחת כוללות: אדנית עץ שעוצבה ונבנתה במיוחד לתנאי הגידול הנדרשים לכל צמח, מצע הגידול הטוב ביותר ואת הזרעים האיכותיים ביותר, מהם יתפתחו לכם צמחים מוצלחים לאורך זמן.

בנוסף לחובבי הנגרות וה -"עשה זאת בעצמך" ייצרו באדנית התבלינים ערכת DIY לבניית אדנית מעץ ב -4 שלבים פשוטים שניתן לצבוע ו/או לאייר בהתאם לסגנון המתאים לכם, ולהניח על השיש.. יש אפשרות גם לקנות את המצע האורגני המשובח, זרעים ומארז שתילים לפי בחירתכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רק בריאות

אורגנו

ברפואה נחשב הצמח הריחני כמסייע בהסדרת מערכת העיכול, מקל על כאבי ראש, מרגיע, מחטא פצעים ודלקות פה. אחד היתרונות בגידולו הוא דרישתו המועטה למים, וגם צניעותו בצורך באור. גם שמש חלקית תספיק.

בזיליקום

אחד הצמחים האהובים במטבח האיטלקי והים תיכוני בכלל. עליו הירוקים מפיצים ריח מיוחד, וברפואה מייחסים לו לא מעט סגולות, ביניהן ככזה שמסייע להקלה בהפרעות במערכת העיכול, הקלה בשיעול, וגם בהפחתת כאבי ראש ומתח.

זעתר

רובנו מכירים אותו מהביקורים בישובים ערביים, יחד עם הלבנה או הבייגלה, אבל גם לצמח זה מייחסים סגולות רבות: הוא מסייע לדרכי הנשימה, מסייע בבעיות בטן ובנפיחויות. אנטי פטרייתי בכלל וקנדידה בפרט. הזעתר יסתפק בשמש חלקית, ויעשיר את החביתה או הסלט.

טימין / קורנית השפים

תבלין נפוץ מאוד במטבח הישראלי, ולא בכדי. הוא מוסיף טעם וארומה לכל מאכל ותבשיל. אבל גם לו, כמובן, יש סגולות רפואיות חשובות: הוא מסייע במיגור דלקות בפרט בדרכי הנשימה, מאזן סוכר ומשפר זיכרון.

כוסברה

נהוג לחשוב שהעולם מתחלק לשניים: אוהבי הכוסברה ושונאיה. הטעם החזק והייחודי של התבלין מקרב אליו רבים, ומרחיק רבים אחרים. אבל מבחינה בריאותית, הוא מצוין בכמה רבדים: מסייע בניקוי רעלים ובשיקום הכבד, מפחית כולסטרול ומאזן סוכר בדם.

לואיזה

אחד מהצמחים האהובים על חובבי התה. ניתן למצוא אותו בכל מסעדה או בית קפה, יחד עם לימונית. היתרון הגדול שלו מבחינה בריאותית מכוון לבטן: הלואיזה מסייעת בהפרעות במערכת העיכול ובכאבי בטן.

מליסה

ברפואה: הרגעה, הפגת מתחים, חרדה ונדודי שינה. כאבי בטן, צינון והורדת חום. מקל על כאבי ווסת. תנאי אור: חצי צל. השקיה: רבה

קשה לא להצליח. אדניות מונבטות. מורן קורן גודמן,
קשה לא להצליח. אדניות מונבטות/מורן קורן גודמן

מרווה

ברפואה: הקלה בהפרעות נשימה, חיטוי פצעים, דלקות גרון, חניכיים ושיניים, הפרעות במערכת העיכול. תנאי אור: שמש חלקית. השקיה: מועטה

נענע

ברפואה: הרגעת מערכת העיכול, הרגעת כאבי בטן, הקלה על כאבי ראש ומיגרנות. תנאי אור: שמש מלאה / חלקית. השקיה: מרובה.

פטרוזיליה

ברפואה: מפחיתה דלקתיות, מחזקת עצמות, מיטיבה עם העור, שומרת על הלב ועל הראיה. תנאי אור: שמש מלאה / חלקית. השקיה: מרובה.

רוזמרין

ברפואה: מסייע בהרגעה, שינה, כאבי ראש, מניעת נשירה, קשקשים, הרחקת כינים. תנאי אור: שמש מלאה. השקיה: מועטה

שיבה

ברפואה: הרגעה, הפרעות במערכת העיכול, מניעת ריח פה, מעורר תיאבון. תנאי אור: שמש מלאה / חלקית. השקיה: מעטה

9 עובדות מדהימות שכדאי לדעת על נבטים!

✓ נבטים מכילים ריכוזים גבוהים של ויטמינים, מינרלים, נוגדי חימצון וסיבים תזונתיים.
✓ נבטים עשירים מאוד בברזל, אבץ ומגנזיום.
✓ נבטים הם מזון 100% אורגני.
✓ נבטים הם מזון דל קלוריות.
✓ נבטים נלחמים במאגרי שומן רעיל ומצמצמים את הסיכון לחלות בסרטן.
✓ נבטים מאזנים סוכרת.
✓ נבטים מכילים ריכוזים של אנטי-אייג'ינג למניעת הזדקנות העור.
✓ נבטים מונעים מחסור בסידן, מווסתים לחץ דם גבוה, מורידים כולסטרול.
✓ נבטים מנטרלים רדיקלים חופשיים ומשפרים בריאות העצם.

רוצים לראות עוד או לרכוש? לפרטים:

לאתר אדנית התבלינים, לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם, לחצו כאן

טלפון - 050-4099951

בשיתוף אדנית התבלינים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully