וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל סמריק מציג: הספר והשיטה 'אימון קצוות - רפואת העתיד' לפי משה כהנוב

בשיתוף קונטנטו דה סמריק

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 8:54

כיצד נולדה שיטת אימון הקצוות ובאיזה אופן היא תאפשר לנו כיום ובעתיד לשמור על עצמנו מפני אירועים קיצוניים?

אימון קצוות משה כהנוב. נתנאל סמריק מו"ל קונטנטו,
אימון קצוות משה כהנוב/נתנאל סמריק מו"ל קונטנטו

אלו השאלות אותן שואל נתנאל סמריק עם הצגת ספרו החדש של משה כהנוב, המתייחס גם להשפעה של ההתמודדות עם שינויי אקלים, עלייה גבוהה בטמפרטורות או ירידה שלהן לרמות קיצוניות, סופות חול אדירות, התפרצויות געשיות חוצות תבל ואף מחלות בווריאציות שונות שאינן ידועות לנו כיום.

בזכות הידע והניסיון הרב שצבר כהנוב, הוא מסביר לנתנאל סמריק, באימון גופני מכל הסוגים ובכל הרמות - באימון בחדרי כושר, באימון גופני לנשים, באימון לבני ולבנות גיל הזהב, באימון לפיתוח הגוף ברמות שונות עד לרמת השיא העולמי ועוד, ניתן לשמור על גופינו גם במהלך אירועים קיצוניים.

"הייתה לי הזכות לנסות את רוב שיטות האימון על אלפי מתאמנים ומתאמנות בהיותי מאמן באוניברסיטת בן גוריון בנגב, בחברה למרכזי תרבות וספורט (קאנטרי קלאבס), בצה"ל ועוד", מסביר כהנוב. "עבדתי עם כל סוגי האוכלוסיות הבריאות וגם עם אוכלוסיית הנכים. לאחר צאת ספרי הראשון שיטת כהנוב - המדריך הישראלי הראשון המלא לפיתוח הגוף, עלתה בראשי המחשבה לנסות ולפתח שיטת אימון שתהיה הן פונקציונלית במידה המרבית והן אוניברסלית ותיתן את המענה הטוב ביותר לבריאות הגוף והנפש לנו ולדורות הבאים, וכפועל יוצא מכך תשמש גם כרפואה מונעת.

הקליקו נא - ליצירת קשר עם משה כהנוב באמצעות עמוד הפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
משה כהנוב עם אחד המנטורים של השחקן והמושל לשעבר ארנולד שוורצנגר וממובילי תחרויות מר עולם. ארכיון משה כהנוב,
משה כהנוב עם אחד המנטורים של השחקן והמושל לשעבר ארנולד שוורצנגר וממובילי תחרויות מר עולם/ארכיון משה כהנוב

"שיטת האימון שפיתחתי, נקראת שיטת 'אימון הקצוות'", מרחיב כהנוב, "בנויה בצורה כזו שהיא מאפשרת אימון בכל זמן ובכל מנח (בעמידה, בישיבה, בשכיבה על הגב ובשכיבה על הבטן), כאשר הבסיס העיקרי שלה הוא הפעלת חלקי גוף המרוחקים זה מזה, דהיינו קצות הגוף - פלגי הגוף העליונים והתחתונים, בדגש על הפעלה לסירוגין של פלג הגוף העליון ולאחר מכן פלג הגוף התחתון. השיטה מתאימה לכל אחד ואחת בכל גיל שהוא. אחד היתרונות הגדולים שלה הוא שמספר התרגילים שהיא מאפשרת הוא עצום וכך יכול כל מתאמן לגוון את האימונים בהמשך הדרך ולא להשתעמם מתרגילים החוזרים על עצמם.

שיטה זו מקנה לכל מתאמן את היכולת לשפר את מצבו הגופני במדדים רבים, כגון רמת דופק, ספיקת חמצן טובה יותר, הפעלת הלב בצורה הדרגתית ומושכלת יותר (דהיינו יכולת להעביר כמות גדולה יותר של דם בכל פעימה).

אימון קצוות משה כהנוב. נתנאל סמריק מו"ל קונטנטו,
אימון קצוות משה כהנוב/נתנאל סמריק מו"ל קונטנטו

ככל שהאבולוציה מתקדמת, אנו נסוגים למעשה ממבנה הגוף הבסיסי שהיה לנו בעבר. לפיכך עלינו לשמר את גופנו ולהפעיל אותו בכל מצב שכן בעולם המודרני, עם הזמן, מתפתחות צורות עבודה חדשות הגורמות לנו להפעיל פחות את גופנו ולהוציא פחות אנרגיה מהדרוש לנו. הבסיס החשוב ביותר להבאת 'אימון הקצוות' הינה שכל אחד מאיתנו יוכל לבצעה על פי יכולתיו בכל מצב ובכל העולם. 'שיטת אימון' הקצוות נותנת כאמור מענה גם להתרחשויות עתידיות שעלולות להשפיע עלינו".

הספר אימון הקצוות - רפואת העתיד יאפשר לכל המעוניין בכך להתאמן ויש להניח שהוא אף יגרום לחברות הביטוח לשתף את המבוטחים בביטוחי חיים המתחשבים בעובדה שהם נוטלים חלק באימון הקצוות.

צפו: משה כהנוב - מחבר 'שיטת כהנוב' המדריך לפיתוח הגוף, לקראת ספר חדש 'אימון קצוות - רפואת העתיד' - בראיון עם נתנאל סמריק

בשיתוף קונטנטו דה סמריק
  • עוד באותו נושא:
  • התעמלות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully