וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם חשבתם על קריירה בשיווק דיגיטלי- אל תצפו להיות שכירים. גלדווין לואיס מציגה תחקיר מעמיק ושונה על עולם השיווק הדיגיטלי

בשיתוף מכללת גלדווין לואיס

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 9:00

העוברים קורס דיגיטל בסיסי רוכשים את הכלים להקמת עסק קטן עצמאי שירוויח כמה אלפי שקלים בחודש - מי שרוצה להשתלב בחברות גדולות במשק צריך ללמוד קצת מעבר

שיווק דיגיטלי. ShutterStock
דיגיטל/ShutterStock

שוק העבודה ספג לא מעט טלטלות בשנים האחרונות ויש מי שסבורים שכיום הוא מסובך ומורכב הרבה יותר לעומת העבר. אם בעבר בחירת תחום לימוד הכניסה אותנו לעולם העבודה הרי שכיום אנחנו נדרשים להיות הרבה יותר מדויקים, לא רק בבחירת תחום הלימוד אלא גם בהחלטה לגבי מוסד הלימוד. בתחקיר שלפניכם בחרנו להתמקד בתחום השיווק הדיגיטלי שנחשב למבוקש בכל ענפי המשק. שוחחנו עם עידן רואה, ממקימי גלדווין לואיס העולמית שמשיקה בימים אלה קורס שיווק מתקדם ייעודי לחברות הענק והסטארטאפ למגזר הפרטי.

אז מה מחפשים במדור הדרושים?

בכל מודעת דרושים מופיע צמד המילים אוריינטציה שיווקית, ונדמה שקיים "ביקוש" אדיר לאנשי שיווק והם עובדים בעיקר באופן עצמאי כפרילנסרים בהיקף נמוך של עבודות. נשאלת השאלה כיצד יכול איש מקצוע מתחום השיווק הדיגיטלי להשתלב בעמדות מפתח ובתפקידים בכירים בחברות הגדולות במשק?

"יש פער מאוד גדול בין מה שאנשים מקבלים בקורס בסיסי של דיגיטל לעומת מה שבאמת החברות הגדולות וחברות סטארט אפ צריכות ומחפשות", מסביר עידן. בעצם מי שנכנס לקורס בסיסי רוכש כלים מאד בסיסיים שיאפשרו לו להרים קמפיינים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש וככה לקדם את העסק שלו כעצמאי או להיות זה שמקדם עסקים קטנים. כשמגיעים לחברות סטארט אפ ולחברות גדולות הסיפור שונה לגמרי. כי שם מחפשים דברים אחרים לחלוטין ואין סיכוי שמי שעבר קורס בסיסי יודע אותם.


בניסוי שערך עידן, הוא העלה לרשתות החברתיות סדרת פוסטים בקבוצות השיווק הגדולות בישראל בו הוא מציין בקשה לאנשי מקצוע עבור משרות מבוקשות בתחום הדיגיטל ובדק מה היו התגובות. כשחיפש אנשי שיווק בדיגיטל לעבודות "פשוטות" קיבל מאות פניות מאנשים שמכירים את התחום ברמה כזו או אחרת. אך כשחיפש אנשי שיווק דיגיטליים מקצועיים עם דגש על פסיכולוגיית צרכן, ניהול תוכן, ניתוח אנליטיקות, פרקטיקות ניתוח נתונים, מעקבי קהלים, ניהול אופרציות מכירה, טאג מנג'ר- הטמעת איוונטים וגולים, באנליטיקס, ניתוח אנליטיקות מאופליין לאונליין ועוד פוסטים כאלו ואחרים - הוא קיבל אפס תגובות. מה שלמדתי מזה, מסביר עידן זה שישנו פער בין מה שמלמדים בקורסים של דיגיטל ובין מה שחברות גדולות מחפשות ועל הפער הזה אנחנו בגלדווין לואיס מתכוונים לתת דגש.

צילומי מסך מתוך קבוצת המשווקים הכי גדולה בישראל - פייסבוק.. יח"צ,
צילומי מסך מתוך קבוצת המשווקים הכי גדולה בישראל - פייסבוק./יח"צ

שיטות לימוד חדשניות, זיקה לשוק העבודה ומרצים בכירים

גלדווין לואיס היא חברה שעוסקת בתחום החינוך והטכנולוגיה והיא שמה דגש רב על ההשבחה של כל סטודנט עם מגוון קורסים איכותיים. הייחוד של המכללה הוא בשיטות הלימוד החדשניות עם מערכות מתקדמות שכוללות כיתות היברידיות, מערכי נטוורק ושיעורים פרטיים וגם בחיבור לשוק העבודה ולצרכים שמתקיימים בו. מרצי המכללה נמנים על בכירי התעשייה בלבד ובבלעדיות! והם מאפשרים לבוגרי המכללה להיחשף לעולם הטכנולוגי מנקודת מבטם ולפי ההיכרות שלהם איתו. כחלק משיטת הלימוד המתקדמת מאפשרים בגלדווין לואיס לתלמידים ליהנות ממערך שידורים חיים באיכות מדהימה בטכנולוגית 4K עם תמיכה בזמן אמת של מדריכים מקצועיים ויכולת לבצע מעקב אחר תכנית הלימוד, ארכיון שידורים רובוטי, רשת חברתית לתלמידים ולמרצים, לוח משרות ועוד. מבחר הקורסים שניתן למצוא במכללה כוללי קורס סייבר, יזמות, שיווק דיגיטלי, וכל הקשור לעולם העתיד ועוד.

הפער הוא לא רק בתוכן המשרות כמובן אלא גם בשכר שאפשר לקבל, מסביר עידן. אם באופן עצמאי אתה יכול לסיים קורס ולהריץ קמפיינים ברשתות ולהרוויח מזה כמה אלפי שקלים, הרי שכסמנכ"ל שיווק מתחיל השכר נע בין 18,000 ₪ לחודש ובין 22,000 ₪. זה פער עצום והוא נמצא בדיוק בתכני הקורס שאנחנו מעבירים.

שכר שיווק דיגיטלי. יח"צ,
שכר שיווק דיגיטלי/יח"צ

מה כולל קורס שיווק דיגיטלי יסודי שיאפשר לכם התחברות לחברות הגדולות בתפקידים בכירים?
קורס שיווק דיגיטלי - בשמו A2Z סמנכ"לי שיווק של גלדווין לואיס נמשך כמעט עשרה חודשים והוא כולל 200 שעות לימוד והכשרות מיוחדות (חלקן בינלאומיות). המפגשים נערכים פעמיים בשבוע למשך שעתיים וחצי כל מפגש בכיתות ההיברידיות שלנו. מדובר בקורס מעמיק ויסודי שכולל את כל התכנים הרלוונטיים למי שרוצה להגיע לטופ שבטופ של עולם השיווק בדיגיטל, מספר עידן. זה כולל הקמת קמפיינים בכל הפלטפורמות החשובות, בניה והקמת אתרי מסחר, טאג מנג'ר- הטמעת איוונטים וגולים, באנליטיקס, ניתוח אנליטיקות מאופליין לאונליין, פרקטיקה של ניתוח קמפיינים, מרכזיות בענן, פסיכולוגיה צרכנית, כתיבת תוכן שיווקי, התנהלות משפטית, ,Google Shopping ,SEO ,API Knowledge ,Search Console Zapier ועוד המון תכנים שאנחנו מעדכנים לפי הצרכים בשוק. לא סתם זה הקורס הכי מבוקש שלנו בגלדווין לואיס. מעסיקים "מציקים" לנו אומר עידן.

עידן רואה עבד בעבר עם חברות גדולות ובא מתחום ההדרכה והחינוך מסביר: "בעצם אנחנו מחפשים אנשים עם אנגלית בסיסית-טובה, זיקה לעולם הדיגיטל, ידע בסיסי במחשבים וכמובן רעב גדול להצליח. זה קורס שמיועד למי שרוצה לטרוף את עולם הדיגיטל! וזה לא קורס קל! את הקורס פיתחו בכירי התעשייה בישראל עם מסלול לימודים משולב וראשון מסוגו בישראל ואני גאה להיות אחד מאלו שמובילים אותו. מראש בחרנו את אנשי המקצוע הכי טובים שיובילו את הקורס כמו רן ברקו שעבד עם החברות הכי גדולות במשק כמו סופר פארם, ג'ונסון אנד ג'ונסון, קנדה ישראל ועוד, אבירם שוקר שהוא דאטה אנליסט ראשי ב- YNET ועוד מרצים בכירים. בוגרי הקורס יקבלו חתומה על ידי מנהל האנליטיקות הראשי של YNET, רן ברקו (סלקום, סופר-פארם,קנדה ישראל ועוד) . מלווה בתיאור מסלול הלימודים המלא".

למי שרוצה להתבלט בתפקיד הנוכחי שלו

תחום השיווק הוא כל כך דומיננטי ומרכזי עד שכיום גם מי שכבר עובד במשרה שאינה קשורה ישירות לשיווק יכול להפיק המון מקורס כזה. עידן סבור שבכל מקום עבודה, אם תביאו את הטיקט של הדיגיטל והחותמת שלנו, מיד ימצבו אתכם אחרת במשרה שלכם ותקבלו עדיפות על פני אחרים. אז אין קיצורי דרך בתחום הדיגיטל ומי שרוצה באמת להתקדם צריך להשקיע ולבחור ללמוד במקום שייתן לו בדיוק את מה שצריך לשוק העבודה כיום.

קורס A2Z יעניק לכם את כל הכלים הרלוונטיים לכניסה לתפקידים הכי בכירים בחברות גדולות ובחברות סטארט אפ. זה כולל הכנה לתפקידים כמו: Head Of Marketing , סמנכ"לי שיווק, יועצים אסטרטגיים, ניהול וניתוח אנליטיקות. זה לא מקרי שהחברות הגדולות לא מתפשרות ולא לוקחות כל אחד שעבר קורס בסיסי להיות סמנכ"ל שיווק בדיגיטל- הם פשוט צריכים מומחים. אנחנו בגלדווין לואיס לא רק מעבירים את התכנים אלא גם במשך הזמן ביחד עם הסטודנט מוצאים את החוזקות ואת היכולות שלו וביחד מתווים לו את המסלול המדויק שיתאים לו ליום שאחרי הקורס. אז לא רק מסיימים את הלימודים ויוצאים לשוק העבודה אלא גם מכוונים בדיוק למה שמתאים לנו לפי הכישורים והיכולות של כל אחד ואחת.

נוסחה מנצחת לכניסה לעולם הדיגיטל

עולם הדיגיטל הוא באמת תחום מתפתח ואין לדעת מה ילד יום. מה שבטוח הוא שמכללת גלדווין לואיס מצאו את הנוסחה הנכונה לכניסה לשוק הדיגיטל עם תכנית לימודית מעמיקה ויסודית, ליווי מתאים של טובי ובכירי התחום ויצירת קהילה חינוכית מתפתחת שנושמת ומרגישה את צרכי השוק ולכן מתאימה את עצמה כל הזמן לצרכים המשתנים של עולם הדיגיטל.

החברות בקהילה של גלדווין לואיס שמעונה קהילת ה"גלדווינרים", יכולים סטודנטים להתנסות בכנסים והתמחויות בארץ ובעולם. חווית הלימוד שמשלבת בין לימוד פרונטאלי ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות מאפשר לכל תלמיד להתקדם בקצב הפרטי שלו תוך ליווי אישי ומענה בזמן אמת.

היום שאחרי הקורס

כל התכנים המקוונים זמינים לסטודנטים גם לאחר הלימוד והליווי בעצם לא נגמר עם סיום הלימודים, מדגיש עידן. אזורי הקהילה, השיעורים המקוונים, לוח דרושים עדכני והליווי בהשמה הם חלק מהדוגמאות לאופן שבו קהילת גלדווין לואיס מעניקה לתלמידים שלה הרבה יותר מאשר תוכן לימודי. חשוב לנו שמי שלומד פה יחווה את עולם הדיגיטל כמו שהוא, ובשביל זה אנחנו מעסיקים את המרצים הכי טובים שהם אנשי המקצוע המובילים שיש כיום.

בשיתוף מכללת גלדווין לואיס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully