וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסם ליום הולדת לילדים - האטרקציה המומלצת ביותר

בשיתוף עומרי הקוסם

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 13:15

קוסם ליום הולדת לילדים הוא רק אחת מבין כל האטרקציות המוצעות היום בשוק מסיבות ימי ההולדת

אילוסטרציה. ShutterStock
קוסם/ShutterStock

בתור הורים אתם בוודאי ערים למה שמתחולל בתחום ויודעים שללא אטרקציה מסיבת יום ההולדת אינה זוכה להצלחה גדולה. לפעמים נראה שמסיבות יום ההולדת יוצאות מכל פרופורציה, אך באמצעות בחירה של אטרקציה נכונה ומשתלמת ניתן לשמור על העניינים תחת שליטה. אז אמנם ישנן אטרקציות רבות, אך קוסם ליום הולדת לילדים מסתמן בתור האטרקציה המומלצת ביותר.

גמישות באופי האירוע

האטרקציות השונות הקיימות בשוק מתאימות לגילאים שונים, וזה דבר חשוב מאוד להתאים את האטרקציה לשכבת הגיל. אך כאשר אנו מדברים על קוסם לילדים ישנו יתרון גדול מאוד - ניתן להתאים את המופע לכל שכבת גיל. לא רק לילדים, אפילו למבוגרים. הכל תלוי ביכולות האישיות של הקוסם. קוסם ליום הולדת לילדים המביא איתו את הרקע והניסיון יודע להתאים את המופע לשכבת הגיל ולהעניק לכם גמישות מלאה. כך שלא משנה אם מדובר ביום הולדת 5,6, או 12, קוסם יודע לספק לכם את הסחורה.

הגמישות באה לידי ביטוי לא רק בהתאמת האירוע לשכבת הגיל, אלא גם בהתאמה אישית עבור הילד. קוסם ליום הולדת לילדים תמיד שם את הילד החוגג את יום הולדתו במרכז העניינים. זוהי הזדמנות לאפשר לילד להרגיש במרכז העניינים כפי שמגיע לו ביום הולדתו וגם לתת ביטוי לתחומי העניין והאישיות המיוחדת של הילד.

האם ניתן להגיד את אותו הדבר על אטרקציות אחרות? כנראה שלא! רבות מהאטרקציות גונבות את תשומת הלב מהילד ובכלל הופכות את כל הצופים לצופים פסיביים. קוסם ליום הולדת לילדים מביא איתו גישה שונה שבה הילדים מעורבים במופע - הילדים הם חלק מהמופע. כל גם אף אחד לא נשאר בצד, כולם נשאבים פנימה אל תוך המופע ומסיבת יום ההולדת שומרת על מסגרת מסודרת וכל הילדים נהנים.

קוסם לילדים מביא איתו ערך מוסף

קוסם לילדים יכול להביא איתו ערך מוסף לאירוע, ואפילו יותר מערך אחד. הדבר הראשון הוא שזה גם שילוב בין מופע קומי לילדים וגם מופע קוסמות. והערך השני הוא שניתן אפילו להעביר מיני סדנת קסמים במהלך האירוע. דבר אשר תורם לפיתוח הביטחון העצמי ותחומי העניין של הילדים. לימוד הקסמים הוא בעל ערך של העצמה עצמית עבור הילדים ואם אפשר לעשות זאת בין הבמבה לעוגה, אז למה לא. איננו יכולים להגיד זאת על כל מופע של קוסם ליום הולדת לילדים, וכאן תצטרכו לוודא שאתם מזמינים קוסם לילדים בעל היכולות המתאימות.

קוסם ליום הולדת לילדים מאפשר לילדים ליהנות ממופע עשיר ובעל ערך רב אשר שומר עליהם מרותקים ופעילים לכל אורך המופע. ההורים יכולים לחייך בהנאה ולהיות בטוחים שהם עשו את הבחירה הנכונה. כל חיוך של ילד יהיה עוד הוכחה להצלחה.

בשיתוף עומרי הקוסם
  • עוד באותו נושא:
  • קוסם
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully