וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד תעסוקה ארצי של "רשת מרכזי הצעירים" יאפשר לכם לחזור מחל"ת אל שוק העבודה

בשיתוף רשת מרכזי הצעירים

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 9:27

רגע לפני שהחל"ת מסתיים, יריד תעסוקה וירטואלי שייערך ב-23 וב-24 ביוני יאפשר לכם לשוחח ישירות עם מעסיקים פוטנציאליים ולקבל תכנים מקצועיים בחינם. היכנסו והירשמו

מרכזי הצעירים בישראל הם כבר מזמן הגוף הכי מקצועי ומשמעותי בארץ מבחינת פתרון בעיות תעסוקה עבור גילאי 18-40. 150 המרכזים יבצעו ברביעי וחמישי הקרובים (23-24.6) יריד תעסוקה ארצי וירטואלי בחסות "בנק הפועלים". מהרו להירשם כדי לשוחח ישירות עם מעסיקים פוטנציאלים ולקבל עשרות תכנים מקצועיים בחינם.

מרכזי הצעירים בישראל מסייעים למאות אלפי ישראלים מכל המגזרים מגיל 18 עד 40 , כולל אלפי צעירים מהחברה הערבית: המרכזים פועלים בתחומי ההשכלה, קריירה, תעסוקה, מעורבות חברתית הורות, מנהיגות ואף מגישים סל שירותים לחיילים משוחררים.

המרכזים פזורים ברחבי ישראל ומאוגדים תחת עמותות, מתנ"סים, רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה שונים. בסיוע "בנק הפועלים" יערכו המרכזים פעילות ארצית מאוחדת שתימשך יומיים. כל מרכזי הצעירים פועלים יחד למען טיפול בבעיית האבטלה שנוצרה בשנת הקורונה בקרב הצעירים שנשלחו לחל"ת או הביתה. המטרה היא להשיבם אל שוק העבודה. בסוף יוני אמורה הממשלה להפסיק את תשלום דמי האבטלה והחל"ת ומי שלא יחזור למעגל העבודה בסבב הראשון, עלול להיתקע מאחור, כיוון שמעסיקים ממילא מעדיפים בעלי ניסיון והשכלה.

איציק לב. ראובן קפינצסקי,
איציק לב/ראובן קפינצסקי

על פי בדיקת מרכזי הצעירים, ישנה כיום משרה אחת פנויה לכל שבעה דורשי עבודה. איציק לב, מנכ"ל מרכזי הצעירים, מרכז את הפעילות של כל משרדי הצעירים בארץ בשמונת החודשים האחרונים. הוא חולם לקדם ולחזק את מרכזי הצעירים כפלטפורמה המקצועית והרחבה ביותר בתחום הצעירים ולקדם מרכזים בכל רשות בישראל, עם סטנדרטים ומגוון רחב של שירותים לטובת הצעירים והצעירות ולמסד את הפעילות תחת גוף ממשלתי אחד.

לב ניהל חברה בתחום המוניציפאלי ופרויקטים רבים בתחום המקומי. הוא מחזיק בבלוג הכי חשוב בישראל לתחום המוניציפאלי אותו הוא חוקר - https://municity.co.il/.

לקראת האירוע הוא אמר: "אנו עושים הכול על מנת שמנהלי המרכזים יהיו פיגורות מקצועיות, ארציות ומוכרות תוך שיתופי פעולה בפריסה ארצית. יש חשיבות עצומה למגע עם בני 18 עד 40, שנאבקים בקשיים רבים וזקוקים להכוונה מקצועית ואוזן קשבת. כיום אנו מטפלים במאות אלפי ישראלים ושואפים לגדול ולהוסיף לסל השירותים שלנו ככל הניתן. יריד התעסוקה של רשת מרכזי הצעירים הוא עניין שממלא אותנו בהתרגשות וגאווה ותודה גדולה ל'בנק הפועלים' שאפשר לנו להקים אותו. תודה נוספת מגיעה לוועד המנהל בראשות היו"ר ניסים בן דוד, שמשקיע ופועל לילות וימים כדי לקדם את מרכזי הצעירים בישראל".

היריד ייפתח כאמור ברביעי הקרוב, 23.6 ויימשך יומיים, ימי רביעי וחמישי מ-10:00 ועד 19:00.

כדי להצטרף ליריד, יש להתחבר דרך לינק לאתר - לחצו כאן>>

לעמוד הפייסבוק של רשת מרכזי הצעירים

בשיתוף רשת מרכזי הצעירים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully