וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר שלום שאלתיאל - אחד המובילים בארץ ובעולם בתחום השתלות השיער

בשיתוף ד"ר שלום שאלתיאל

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 13:07

השתכללות הרפואה האסתטית בכלל, והשתלות השיער בפרט, מאפשרות לכל אחד ולכל אחת ליהנות משיער מלא ושופע. השלב הראשון בדרך לניצול מיטבי של הטכניקות החדשות הוא בחירה של מומחה אמיתי בתחום. ד"ר שלום שאלתיאל החל לעסוק בהשתלות שיער ב-1988 ומאז כבר עזר לאלפי מטופלים

השתלת שיער. קליניקה להשתלת שיער ד"ר שאלתיאל,
השתלת שיער/קליניקה להשתלת שיער ד"ר שאלתיאל

השתלת שיער היא פתרון יעיל מאוד בעיקר לגברים אבל גם לנשים. אצל חלק גדול מהגברים המקור לתופעת נשירת השיער הוא גנטי, במצבים אחרים פגיעה הורמונלית היא זו שגורמת לאובדן השיער, ויש גם כוויות או פציעות אחרות שמחייבות מציאת פתרון (או כמובן השלמה עם המראה החדש והשיער הדליל או הקרחות). המענה האפקטיבי ביותר הוא בכל מקרה השתלה - כלומר העברת זקיקים מאזור שיש בו שערות רבות לאזור הדליל או הריק.

על פניו מדובר בהליך טכני: שליפת זקיקים ממקום אחד והשתלתם במקום אחר. השערות נמצאות על פני השטח והאזורים שבהם הקרקפת חשופה בולטים לעין, כך שלכאורה קל לתכנן את ההשתלה וליישם אותה. בפועל מדובר בתהליך שמחייב דיוק מוחלט, ניסיון נרחב ובקיאות מקצועית אמיתית - ולכן כדאי להפקיד את הראש אך ורק בידיים מיומנות מאוד. ד"ר שלום שאלתיאל הוא אחד המומחים המובילים, גם בארץ וגם בעולם, בתחום זה, ואחרי שכבר עזר לאלפי גברים ונשים כדאי גם לכם להכיר אותו.

ניסיון של למעלה מ-30 שנים

ד"ר שלום שאלתיאל הפך לרופא כבר בשנות השמונים אחרי שהשלים בהצלחה לימודי רפואה בצרפת שבה נולד. הוא התמחה בכירורגיה של הפנים, וב-1988 התחיל לעסוק בתחום חדש לגמרי - השתלות שיער. את ההכשרה הראשונה עבר אצל מומחה בעל שם עולמי, פרופ' פייר בוהאנה (Pierre Bouhanna). כמו כן ד"ר שאלתיאל שיתף פעולה עם אחד מחבריו ללימודים, ד"ר פסקל בודג'מה (Pascal Boudjema), מי שבהמשך המציא כמה מהמכשירים המשוכללים ביותר בתחום הספציפי של השתלות השיער.

לפרטים נוספים לחצו: השתלת שיער ד"ר שלום שאלתיאל האתר הרשמי

באופן טבעי ד"ר שאלתיאל הוא אחד הראשונים בארץ שהשתיל שיער, וניתן לראות בו מהאבות המייסדים של התחום בישראל. במשך 3 העשורים שבהם הוא מבצע את הטיפול עברו תחת ידיו המיומנות למעלה מ-5,000 גברים ונשים, גם בישראל וגם במדינות נוספות ברחבי העולם - הוקרת התודה שלהם היא ההוכחה הטובה ביותר לאיכות התוצאות.

השתלות בשיטה המשוכללת ביותר כבר יותר מעשור

תחום השתלות השיער השתכלל כמובן, ובמידה משמעותית, מאז שד"ר שאלתיאל החל לעסוק בו. הוא מוכר כאחד הרופאים שמקדים לאמץ טכניקות חדשניות ואפקטיביות, ובשיטה המומלצת ביותר כיום, FUE+DHI, הוא משתמש כבר יותר מ-10 שנים.

היתרון העיקרי של שיטה זו הוא השימוש במחט משוכללת בשם Implanter. בזכות המחט הזו אין מגע בשורשים, ולכן שיעור הזקיקים שנקלטים בהצלחה גבוה במיוחד - כך שמצד אחד אין צורך לשלוף כמות גדולה מאוד של זקיקים מהאזור התורם ומצד שני התוצאות מרשימות ומתקבל שיער סמיך.

עוד יתרון של השתלה בשיטת FUE+DHI בעזרת המחט הנ"ל הוא היכולת של הרופא המטפל להשתיל כל זקיק בזווית מדויקת, לפי כיווני הצמיחה הטבעיים של השערות. בהתאם המראה שמתקבל טבעי ומחמיא.

בנוסף ישנם היתרונות ה"רגילים" של שיטת ה-FUE, ובפרט קיצור תקופת ההחלמה הנדרשת בזכות העובדה שהזקיקים נשלפים אחד אחד ולא כרצועה שלמה. ד"ר שאלתיאל מנצל את השיטה המתקדמת כאמור כבר למעלה מעשור ולכן צבר בה מיומנות משמעותית.
התאמה מדויקת של הטכניקה הנבחרת למאפיינים הספציפיים של המטופל או המטופלת

דגש חשוב נוסף בהצלחת התהליך הוא התאמה מושלמת של טכניקת ההשתלה והיישום בפועל למאפיינים הספציפיים של כל גבר וכל אישה. לצורך התכנון נלקחים בחשבון גם המצב הקיים, גם המצב הרצוי וגם הסיבה למחסור בשיער, כדי שההשתלה תספק את המענה היעיל ביותר לטווח ארוך. כמו כן ייתכנו הבדלים בין המינים, כשלמשל בחלק מהמקרים לצורך ההשתלה נדרש גילוח הראש, דבר שפחות מתאים לנשים. רופא מיומן יודע לבנות לכל אחד ואחת את התהליך האופטימלי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

השתתפות בכנסים בינלאומיים והתעדכנות מתמדת

בתחום שלא מפסיק להשתכלל, נדרשת כמובן למידה מתמדת. ד"ר שאלתיאל מקפיד להשתתף בכנסים בינלאומיים שאליהם מגיעים מיטב המומחים בעולם. בכנסים אלה ניתן להתוודע לטכנולוגיות חדשניות, למחקרים רלוונטיים ולעוד מידע שמשדרג את תהליכי העבודה ולכן גם את התוצאות.

בפרט חשובים הכנסים של ה-International Society of Hair Restoration Surgery (ה-ISHRS) שהוא הגוף הבינלאומי המוביל בתחום. ד"ר שלום שאלתיאל משתתף מדי שנה בכנסים של הארגון, פוגש את הקולגות מכל העולם ומביא לכל טיפול את הידע יקר הערך שהוא רוכש.

לעבור את התהליך הרגיש במקום מוכר וכשיש כתובת ברורה לכל צורך

השתלת שיער בישראל מקנה למטופלים ולמטופלות ביטחון מלא לאורך כל הדרך. בהקשר זה חשוב להדגיש שמבחינה כירורגית ההשתלה עצמה היא תהליך פשוט וההחלמה בעקבותיו קלה למדי כך שניתן לחזור לשגרה מלאה תוך מספר ימים. יחד עם זאת התהליך כולו מחייב תשומת לב לנושאים רבים, גם לפני ההשתלה וגם לאחריה, ולכן מומלץ לעבור אותו בישראל, כשיש כתובת ברורה ורופא מוכר שניתן לפנות אליו עם כל בקשה או צורך.

ד"ר שאלתיאל מטפל בגברים ובנשים בקליניקה שלו במגדלי עזריאלי בתל אביב, וגם בחיפה ובירושלים. מפגש ייעוץ איתו, ללא התחייבות מצדכם, מאפשר לקבל תשובות לכל השאלות והלבטים, וכן להבין כיצד תוכלו להיראות אחרי הטיפול.

בשיתוף ד"ר שלום שאלתיאל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully