וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשק הסודי של חני קוסמטיקה מחזיר את מחוגי השעון לאחור

בשיתוף חני קוסמטיקה

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 14:42

מרכז הטיפולים החדיש עושה שימוש ב- 3 אלמנטים, שמאפשרים לאלפי אנשים להיראות צעירים מגילם במסגרת טיפולי אנטי אייג'ינג ייחודיים. האם זה באמת עובד? יצאנו לבדוק

חני הרשקו, המייסדת והבעלים של מרכז חני קוסמטיקה. יח"צ,
חני הרשקו, המייסדת והבעלים של מרכז חני קוסמטיקה/יח"צ

כשמגיעים למרכז חני קוסמטיקה בקריית מלאכי, זה מרגיש כאילו נכנסים מהחום הצורב ומהשגרה הכותשת היישר לליבו של נווה מדבר מפנק ומרווה, שבו צימאון ההצערה מקבל מענה. תפריט הטיפולים במרכז מגוון, וכולל טיפולי אקנה, העלמת קמטים וצלקות, טיפולי פיגמנטציה ועוד. לצד כל אלו הפך המרכז במרוצת השנים למקדש של טיפולי אנטי אייג'ינג.

בזמן שישבנו בפינת ההמתנה המרווחת ולקחנו עוד לגימה מהקפה, על המסך ממול רצו תמונות לפני ואחרי של מטופלים. הבדל של שמיים וארץ, שרומז מה מתחולל מבעד לדלתות חדרי הטיפולים.

לפני ואחרי: טיפולים במרכז חני קוסמטיקה. יח"צ,
לפני ואחרי: טיפולים במרכז חני קוסמטיקה/יח"צ
לפני ואחרי: טיפולים במרכז חני קוסמטיקה. יח"צ,
לפני ואחרי: טיפולים במרכז חני קוסמטיקה/יח"צ

ברקע קשה לפספס את הצחוק המתגלגל של חני הרשקו, הרוח החיה מאחורי המרכז, שבדיוק סיימה להחליף כמה מילים עם אחת הקוסמטיקאיות שלה.

לפגישה שלנו היא נכנסת כמו רוח סערה, מספרת בלהט על מטופלות שאומרות "היי" בתחילת הטיפול - ויוצאות ממנו ב"היי". במצב רוח מרומם. העיניים שלה בורקות בכל פעם שהיא מספקת על עוד מטופל שחייו השתנו. גם אחרי 40 שנות עשייה, היא עדיין מתרגשת מכל סיפור ומכל קמט שמתיישר.

מה סוד הקסם? איך שומרים על כאלה אנרגיות?

חיוך רחב מתפשט על פניה. "תראה, במשך 4 עשורים אני מטפלת באנשים. אין סיפור שלא שמעתי. אין בעיה בעור שלא ראיתי. קשה מאוד להפתיע אותי, ועדיין, כל יום עבורי הוא הרפתקה חדשה. לראות אישה שמגיעה שפופה, חסרת אנרגיות וביטחון עצמי יוצאת עם עור חלק ועם חיוך שמאיר את כל החדר - אני אומרת לך, פשוט אי אפשר לשבוע מזה.

אני מכירה נשים שקמות מוקדם בבוקר ומורחות מייקאפ, רק כדי שבן הזוג לא יראה אותן בלי. או כאלה שלא מוכנות לצאת לזרוק את הזבל - או אפילו לפתוח כשדופקים בדלת, בלי שכבות של מייקאפ. ואז הן מגיעות אלי".

מה קורה אחרי שהן מגיעות?

"לא מזמן הגיעה אלינו בחורה חמודה לסדרת טיפולים, שכללה מריחת משחה בבית. ניסיתי להבין איך יכול להיות שצד ימין של פניה השתפר פלאים, וצד שמאל השתפר - אבל פחות. מה קרה שם? אז התחלתי לבלוש: מתי את הולכת לישון? מתי מתקלחת? מתי מורחת? איך מורחת?

בזמן שהיא מנסה להבין 'מה לכל הרוחות היא רוצה ממני', פתרתי את התעלומה.

מסתבר שהיא חוזרת בכל יום מאוחר, שוטפת פנים, מורחת קרם וטסה למיטה גמורה. היא ישנה על צד שמאל, והקרם נמרח על הכרית. אז הכרית אולי נראית מתוחה וזוהרת, צד שמאל של הפנים קצת פחות... אם לא הייתי מגיעה לשורש הבעיה, השיפור בצד שמאל היה ממשיך להיות איטי. יש אינספור גורמים שיכולים להשפיע על האפקטיביות הטיפול. באמצעות אבחון נכון אנחנו בקליניקה מוציאים אחד-אחד את כולם מהמחבוא".

המטופלות וצוות הקוסמטיקאיות המיומן של המרכז קוראים לה "רנטגן מהלך". עם המבט החודר והשאלות הנוקבות, תוך דקות היא יורדת לשורש העניין ומספקת תמונת מצב מלאה על העור: היא יודעת מי אכל ומי לא (ואיך זה משפיע על העור), מי מרח קרם ואיך, מי היה בשמש, למי יש בעיות בריאותיות או סובל מלחצים שמשפיעים על העור. כמו צילום רנטגן, רק בלי הקרינה ובלי להוציא טופס 17.

בעזרת ראיית הרנטגן היא יצרה את שיטת 3 השלבים: אבחון, טיפול, שימור. כל אחד משלבי השיטה נראה במבט חטוף כמובן מאליו, אך כשצוללים לעומק מבינים מדוע נשים שמגיעות למרכז עם האתגרים הגדולים ביותר בעור, יוצאות מטיפולי האנטי אייגי'ינג עם פנים זורחות וחיוך מאוזן לאוזן.

מאיפה ראיית הרנטגן?

"במשך 40 שנות טיפול ראיתי וטיפלתי (כמעט) בהכל. מעבר לזה, אני והצוות שלי באמת רואים את המטופל שמולנו. אנחנו חוקרות, מתעניינות ובולשות - עד שמתקבלת תמונת מצב מלאה. חשוב להבין: אף טיפול לא יניב את התוצאה הרצויה, ללא דיאגנוזה מדויקת שתוביל לבניית תכנית הטיפול המתאימה. זה כמו לקחת תרופה לכאב ראש בזמן שהבעיה בכלל נמצאת בבטן.

כדי לייצר אבחון עומק, יצרתי ושכללתי לאורך עשרות שנים כלי אבחוני הכולל עשרות רבות של שאלות, המתייחסות לכל הרבדים הרלוונטיים: לגורמים הבריאותיים, הסביבתיים התזונתיים והתורשתיים המשפיעים על מצב המטופל. התוצאה היא אבחון סופר-מדויק, שמוביל לבניית תכנית טיפול אפקטיבית.

האבחון הזה קריטי במיוחד בטיפולי אנטי אייג'ינג, שבהם עשרות גורמים עשויים להשפיע על הזדקנות העור ועל בעיות שונות דוגמת עור נפול, כתמים וקמטים".

מה קורה אחרי האבחון?

"מגיעים לשלב השני בשיטת אבחון, טיפול, שימור: לשלב הטיפול ההיקפי, הפועל להצערת המראה במגוון מישורים. כשמגיעה אלי מטופלת בשנות ה-40 או ה-50, במקרים רבים היא סובלת ממכלול של בעיות: מקמטים ומחריצים בעור, מעור נפול או מיובש, מקו לסת נופל, מפיגמנטציה בעור הפנים ועוד. כדי לייצר עור חלק, מתוח וזוהר, אי אפשר לטפל רק באחת מהבעיות. מה יעזור הטיפול בקמטים אם העור נפול ורפוי? במקרים כאלה נדרש טיפול רב-מערכתי באמצעים חדישים".

"נשק יום הדין להצערת המראה"

"כשמטופלת מגיעה לטיפול אחרי שנים שבהם הגיל, ההרגלים והשפעות הסביבה נתנו את אותותיהם, על מנת לחולל שינוי אמיתי ובולט נדרשים 'כלים כבדים'. כאן נכנס לתמונה צי מכונות הפאר שלנו, שכולל עשרות מכשירים חדישים הרותמים את פסגת הטכנולוגיה להצערת המראה. כל אחת מהמכונות שעיניך רואות היא המרצדס של עולם הטיפול - כל אחת בתחומה (בינינו, חלק מהמכונות כאן עולות כמו רכב יוקרה).

הצערת העור בעזרת הכלים המתקדמים ביותר שהטכנולוגיה יכולה להציע, מאפשרת לנו להגיע לתוצאות יוצאות דופן מהטיפול הראשון - ולשמר אותן לאורך זמן. בעזרת מכשור שמבצע עבודה יעילה, מהירה ומדויקת, אנחנו פועלים להצערת המראה במגוון צירים במקביל, בהתאם לצרכי המטופל: מהחלקת קמטים ועד טיפול בכתמים, משיפור מרקם העור ועד חיזוק הגמישות שלו".

אם המכשירים האלה כל-כך טובים, למה השימוש בהם לא נפוץ?

"צבא המכשירים שמחכה לשעת פקודה בחדרי הטיפולים מוכיח את עצמו פעם אחר פעם, אך רוב הקוסמטיקאיות מתקשות לעמוד בעלויות המכשור הגבוהות ולכן לא נהנות מיכולותיו. אנחנו החלטנו להשקיע כמה שצריך ולא לחסוך בדבר כדי להגיע במינימום טיפולים - למקסימום תוצאה. אבל המכשור הוא רק ההתחלה".

חלק מהמכשור במרכז חני קוסמטיקה. יח"צ,
חלק מהמכשור במרכז חני קוסמטיקה/יח"צ

למה הכוונה? מה עוד תורם להצלחת הטיפול?

"השילוב של אבחון מדויק וניסיון רב שנים מאפשר לנו לבנות תכנית טיפול שגם כוללת מכשור מתקדם - וגם שימוש בחומרים פעילים חזקים במיוחד, שמובילים לשיקום העור, לתיקון פגמים, להחדרת חומרים מזינים ולהצערה משמעותית שלו".

תכשירים אלו כוללים את ליין התכשירים הייחודי של חני קוסמטיקה, הכולל שילובים בלתי שגרתיים של חומרים שנרקחו מתוך הידע רב השנים של חני. והתוצאה?

"גם לקוחה שמגיעה אלינו עם ספקות וחששות, יוצאת זורחת ומתמסרת כבר אחרי הטיפול הראשון. כבר לאחר מספר טיפולים מועט, כשאנחנו מראים לה את התמונה שלה בתחילת הדרך, היא לא מאמינה למראה עיניה. ואז מגיעים המשפטים שאנחנו במרכז כבר רגילים לשמוע: 'ככה אני נראיתי? איך לא הגעתי קודם?'. 'באתי בגלל הכתמים, ועכשיו כל העור זוהר וחלק'. אחרי שאנחנו מגיעים לתוצאה הרצויה, מתחיל שלב השימור".

למה צריך לבצע שימור?

"לא משנה כמה תשקיע בחדר כושר, ברגע שתפסיק ללכת השריר יתנוון, נכון? כמו שצריך לדאוג באופן קבוע לתחזוק השרירים, כך צריך לתחזק באופן קבוע גם את עור הפנים. לכן, אחרי שאנחנו מגיעים לתוצאה הרצויה, אנחנו מבצעים פעולות שימור תקופתיות ששומרות על בריאות וחיוניות העור לאורך זמן".

אחרי כמה דקות של שיחה, חני חזרה במרץ לאחד מחדרי הטיפולים. בכל זאת, עמדת ההמתנה מלאה באנשים שרק מחכים שהיא והצוות שלה יחזירו לכם את האור לפנים - ולחיים.

בשיתוף חני קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully