וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות פרטית לאחר ניתוח - טיפול אישי וצמוד

בשיתוף איתיאל

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 14:14

מחפשים אחות פרטית או אחות עד הבית? ריכזנו לכם כאן את כל מה שאתם צריכים לדעת על השירות של אחות פרטית אחרי ניתוח ושיהיה רק בבריאות!

אחות מובילה קשישה הזקוקה לסיוע. ShutterStock
אחות/ShutterStock

כל מי שחווה או ראה מקרוב חולה המאושפז בבית החולים יודע עד כמה החוויה קשה ועד כמה הצוות הרפואי לא מסוגל לתת מענה הולם לכל החולים המאושפזים. מחסור חמור בכוח אדם ושעות עבודה רבות גורם לכך שחולים רבים נאלצים להמתין לעיתים זמן רב לסיפוק צרכיהם.

בנוסף לא תמיד בני המשפחה יכולים לשהות לידו ולספק את כל צרכיו הרפואיים. לכן ליווי צמוד של אחות פרטית יכול לפתור את הבעיה ולהבטיח שהחולה יקבל טיפול מסור ומתאים. ניתן להזמין אחות פרטית למספר שעות ביום או בלילה או לליווי צמוד 24 שעות ביממה.

מתי מומלץ להיעזר בשירותי אחות פרטית

שירותי אחיות פרטיות ניתנים בהתאם לצרכי המטופל. ישנם שלושה סוגי שירותים עיקריים:

1. אחות פרטית בבית החולים: עבור מטופלים /מחלימים שזקוקים לשירותי אחות לתקופה קצרה בזמן ההחלמה לאחר ניתוח או טיפול רפואי מורכב. כשמדובר לרוב בהשתתפות קופות החולים בעלויות.

2. אחות פרטית בבית המטופל: עבור מטופלים שזקוקים להשגחה בביתם. למשל לאחר שחרור מבית החולים, כאשר התפקוד עדיין לא תקין, הרופאים ימליצו על השגחה בבית. השירות כולל מתן תרופות וזריקות - כמובן, רק על פי הנחית רופא, השגחה על מדדים תקינים כמו לחץ דם ודופק, הזמנת אמבולנס במקרה הצורך ועוד.

3. אחות פרטית ללילה: כאשר יש צורך בהשגחה מקצועית ללילה רצוי להזמין שירות אחות לילה המאפשר השגחה וטיפול צמודים למטופל במהלך כל שעות הלילה ולכם נותר להיות שקטים ורגועים שיקיריכם מופקד בידיים טובות.

אחות פרטית החזרים מקופות החולים

המחיר של שירותי אחות פרטית אינו זול, אך קופות החולים מספקות החזר כספי עבור שירות אחות פרטית לאחר ניתוח. זאת בתנאי שיש לחולה ביטוח משלים עם וותק של כשלושה חודשים וכנגד הצגת קבלה מקורית.

ההחזר הכספי הוא בדרך כלל עבור 8-10 ימים (בלאומית עד 20 יום!) לאחר הניתוח ועד תקרה כספית מסוימת, בסביבות 400-500 שקל ליום. מומלץ לבדוק מראש את הזכאות להחזר מקופת החולים.

לדוג' חברי הביטוח המשלים של מכבי (מכבי זהב או מכבי שלי) זכאים לעד 8 ימי השגחה בגין ניתוח אחד. ההחזר הוא עד לתקרה יומית של 538 ₪. ובמקרה של יותר מניתוח אחד בשנה קלנדרית, סך ההחזרים לא יעלו על 7,927 שקל .

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

איך בוחרים אחות סיעודית?

את הצוות הרפואי בבית החולים אין לנו אפשרות לבחור. לעומת זאת כשמזמינים אחות פרטית לאחר ניתוח יש אפשרות בחירה וזה אפילו מומלץ. כדאי להתייעץ עם חברת הסיעוד, ולוודא שהיא נעימה וסבלנית ושהיא מתאימה לחולה ולאופי שלו.

הכתבה בשיתוף נטוורקינג בניית אתרים, קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

בשיתוף איתיאל
  • עוד באותו נושא:
  • אחיות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully