וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר חדש למידע על טיסות לדובאי

בשיתוף dubai.co.il

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 14:23

למרות שלאחרונה התחממו היחסים בין ישראל ודובאי אנחנו עדיין לא יודעים עליה הרבה. מדינה עשירה מצד אחד אך מחזיקה במערכת חוקים איסלמיים מצד שני. האם אפשר לטוס לדובאי? איזה אתר יוכל לספר לנו יותר על המדינה המסקרנת. התשובות בכתבה

דובאי, איחוד האמירויות הערביות. Shutterstock, ShutterStock
דובאי/ShutterStock, Shutterstock

האם נפתחו הטיסות לדובאי?

ראשית אפשר לציין לטובה את הסכם אברהם, שהראה באופן רשמי את נרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות. הוא נחתם באוגוסט 2020 על ידי האמירויות, ישראל וארצות הברית. לאחר חתימת ההסכם הפכו היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות לרשמיים.

בהסכם הוצהר כי תיפתח שגרירות בתל אביב מטעם איחוד האמירויות ושיוסר כל חוק המטיל חרם כלכלי, מה שיאפשר חתימה של הסכמים מסחריים וכלכליים. הסכם הנורמליזציה הביע נכונות לשתף פעולה בתחומי תיירות, בריאות, טכנולוגיה, ביטחון, אנרגיה וכיוצא בזה. עד כאן נשמע טוב. בייחוד רלוונטי לנו המקטע שמדבר על תיירות. שכן אם שתי מדינות החליטו לשתף פעולה בהיבט תיירותי, אז כן - ישנן טיסות לדובאי.

טיסות לדובאי: מה יש בכלל לחפש שם?

מעבר למלונות, מסעדות, אטרקציות ונופים - דובאי למעשה נמצאת במדבר. כך שאפשר להנות מהמלונות הייחודיים, מהמסעדות המפורסמות ולבקר באטרקציות השונות - כמו גם ליהנות מהנוף המדברי. אם זו הייתה כתבה על מלונות ואטרקציות היינו מרחיבים. נכון לעכשיו ניתן להמשיך לקרוא על שלל האפשרויות הקיימות באתר עצמו, ועל הדרך להתארגן בהשוואות וכתבות מסוימות הנוגעות לנושא של טיסות לדובאי.

טיסות לדובאי: איך מזמינים?

ישנן מספר חברות תעופה שיכולות לאפשר הזמנת טיסות כך שבדיקה באינטרנט תגלה לכם מה תאריכי הטיסה האפשריים, איזו חברת תעופה עדיפה ועוד. באתר המוזכר בכתבה זו ישנה אפשרות לראות השוואת מחירים ותנאי טיסה בין חברות שונות, כך שישנה אפשרות לקבל קצת מידע גם על הפרטים הללו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מה כדאי לדעת על טיסה לדובאי?

טיסה מנתב"ג הנוחתת בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי אורכת כ-3 שעות. מדובר בשדה תעופה הנחשב לגדול בעולם, שנמצא בקרבה רבה לעיר (כעשרה קילומטרים ממרכז העיר) ומציע פינוקים רבים למי שמעבירים את זמנם במרחבו. ניתן למצוא באזור השדה מסעדות, בתי קפה, אזורי מנוחה, אפשרויות לינה, מועדון בריאות, אזורי ילדים, גן טרופי, ספא וכיוצא בזה.

פרטים נוספים שכדאי לדעת

האתר עצמו מציע מגוון של חברות תעופה שניתן לטוס עימן. זהו מאגר נתונים נפלא ועם זאת כל קורא מוזמן לקחת את היוזמה ולהמשיך לבדוק עבור עצמו מה עוד אפשרי וזמין מעת לעת גם במאגרים נוספים. כדי להיכנס לדובאי תצטרכו להחזיק אשרת כניסה טרם הטיסה. מי שמחזיק בדרכון ישראלי יכול להוציא ויזת תייר.

ניתן להשתמש במאגרי המידע באתר כדי למצוא טיסה מתאימה בעלות נמוכה, ליהנות מחוויית הטיסה, להגיע וליהנות מכל מה שלדובאי יש להציע.

בשיתוף dubai.co.il
  • עוד באותו נושא:
  • דובאי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully