וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרכז הכסאות" מציגים: 3 טיפים לבחירת כיסאות בר

בשיתוף מרכז הכסאות

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 13:20

בחירת ריהוט לעסק זו השקעה עם המון התלבטויות - מה המוצר האיכותי? איך נבחר עיצוב מתאים? כדי לקבל את התשובות הגענו למרכז הכסאות בחיפה, חברה העוסקת בייבוא, שיווק ומכירה של כסאות בר ומגוון רהיטים לעסקים והבאנו את כל הטיפים שאתם חייבים לדעת על כיסאות בר

כיסא בר. shutterstock,
כיסא בר/shutterstock

פתחתם מסעדה חדשה? אתם עושים שיפוץ לעסק ומחפשים את הריהוט האיכותי ביותר? כסאות בר כיום הם הרהיט הטרנדי ביותר בעולם בכל בית עסק וגם בבתים מודרניים ובעיקר במסעדות, בתי קפה וכדומה. ישנם מגוון דגמים בגדלים ובעיצובים שונים שאותם תוכלו להתאים לכל חלל ולאווירה שאתם רוצים ליצור בבית או במסעדה והכי חשוב לא להתפשר על הנוחות והאיכות הגבוהה ביותר של הכיסאות שתבחרו.

על מנת לסייע לכם לעשות את הבחירה החכמה ביותר בבחירת הכיסאות הכי טובים ואיכותיים, ריכזנו עבורכם 3 טיפים לבחירת כיסאות בר למסעדה:

1. עיצוב מיוחד ונכון - מספר הדגמים של כיסאות בר למסעדה בימינו הוא לא נגמר, קיימים כיסאות מכל החומרים, בכל הצורות ובעיצובים שונים ומיוחדים. אל תתפשרו על העיצוב הייחודי והמקורי ביותר עבור העסק שלכם. התאימו את הכיסאות לקו העיצובי של המסעדה שלכם והשתדלו ליצור קונספט ייחודי באווירה מודרנית ודינמית.

2. לא לוותר על נוחות - החשיבות של בחירת כיסאות בעיצוב התואם לעיצוב המסעדה שישתלבו בחלל העסק היא גדולה, אך עם זאת חשוב לזכור שזה לא יכול לבוא על חשבון הנוחות שלנו או של הלקוחות. חשוב שנבדוק כי הכיסאות יהיו גם פרקטיים ונוחים לישיבה ממושכת, אחרת הם לא יעשו את העבודה וישארו כחפצי נוי בלבד.

3. חומרי גלם איכותיים - כיום ניתן למצוא כיסאות המעוצבים מכמעט כל חומר אפשרי החל מעץ ,מתכת, פלסטיק, עור, עם ריפוד או בלי ובצבעים שונים ומגוונים. לכן, חשוב שנשים לב לאיכות החומרים בכיסאות הבר שאנחנו קונים ונדע מה היא מטרת השימוש. יש הבדלים מהותיים בין כיסאות המתאימים לישיבה בחוץ, בגינה או בשטח סגור.

כמו רוב הרהיטים שאנחנו רוכשים, כיסאות זו השקעה לטווח הארוך לכן חשוב שנבחר במוצר איכותי ולא נתפשר על המקצועיים ביותר בתחום. עם השירות הנכון תוכלו למצוא כיסאות בר מעוצבים המתאימים לעסק ולצרכים שלכם באופן אישי.

כיסאות בר מעוצבים למסעדות

בחברת "מרכז הכסאות" מתמחים ביבוא ושיווק של כיסאות בר מהמון סוגים שונים וריהוט למסעדות מכל העולם. עם ניסיון של שנים בתחום, "מרכז הכסאות" מספקים שירות אישי ומקצועי לכל לקוח משלב בחירת המוצר ועד קבלתו. בעזרת חקר שוק מעמיק והכרה עם מגוון הלקוחות העסקיים, מביאים לכם את המוצרים הכי חדשים ומיוחדים הקיימים כיום בשוק.

"מרכז הכסאות" נמצאים בעיר חיפה באולם תצוגה עצום עם יותר מ-300 מוצרים יחודיים המתחדשים ומתעדכנים כל הזמן ומספקים לכם מגוון רהיטים מעוצבים לכל רחבי הארץ באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים נוחים במיוחד.

לפרטים נוספים וצפייה בקטלוג בקרו באתר החברה.

בשיתוף מרכז הכסאות
  • עוד באותו נושא:
  • כסאות בר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully