וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרכוש מקצוע - קורס הכשרה מקיף שיפתח את הדלת למקצוע בעולם הגישור

בשיתוף המרכז הישראלי לגישור ובוררות

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 12:03

המרכז הישראלי לגישור ובוררות מסייע להתאים מגשר או בורר לכל סוג סכסוך, כפתרון יעיל בכל משבר כלכלי ומחלוקת בין צדדים לסכסוך

גדעון פישר. יח"צ,
גדעון פישר/יח"צ

בנוסף לסיוע בבחירת מגשר, המרכז הישראלי לגישור מציע גם קורס גישור ייחודי מסוגו אשר מעניק ארגז כלים מעולה לכל אדם הרוצה להתחיל לעסוק בתחום. בכתבה זו ראיינו את עו"ד גדעון פישר, היועמ"ש של המרכז: "המרכז ממשיך בצמיחה החדה בתחום ושואף להעצים את קהילת המגשרים והבוררים בישראל".

למי הלימודים מתאימים?

בהיותי יו"ר (משותף) של ועדת גישור בלשכת עורכי הדין בישראל, אני סבור שכדאי להירשם לקורס של המרכז, בין אם אתם חולמים לרכוש כלים ומקצוע ולהרחיב את הידע בניהול משא ומתן ובין אם אתם מעוניינים בהסבת מקצוע או בהעמקה נוספת בתחומכם שתעשיר את עולמכם.

הקורס מיועד למעוניינים ברכישת מקצוע ובהרחבת הידע בניהול משא ומתן ומתאים לעורכי דין, מנהלים, אנשי חינוך, אנשי עסקים, אנשי אקדמיה ובעלי מקצועות חופשיים, לרבות פסיכולוגים ומקצועות טיפוליים נוספים. קורס גישור בסיסי מעניק כלים פרקטים של הליך הגישור.

מה אתם מלמדים בקורס?

בקורס הגישור אנו מלמדים את עקרונות הגישור, את המודל לגישור ואת הכלים המעשיים לניהול תהליך גישור. הקורס של המרכז מקיף וייחודי, וסורק את כל מה שנחוץ לדעת על מנת להיכנס לתחום. הלומדים בקורס יעברו הסמכה, ויכירו את התהליך, משלב קבלת הסכסוך מבית המשפט או באופן פרטי, ועד להכנת הסכם גישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מדוע לדעתך כדאי לעבור את הקורס?

הכלים המוענקים בקורס מסייעים למשתתפים בפיתוח האישי ותורמים לחייהם, לא רק מקצועית אלא גם בסיטואציות שונות בביתם, עם החברים ובהתנהלות יומיומית.

בהיותי גם יו"ר פורום יישוב סכסוכים בדרכים אלטרנטיביות בלשכת עורכי הדין בישראל, אני רואה את השינוי והצמיחה המרשימה של עולם הגישור מקרוב, על עולמם הפנימי והמקצועי של הנוגעים בו.

לסיכום

זו ההזדמנות שלכם להפוך את היכולת ליישב סכסוכים ומחלוקות - למקצוע ולשנות את חייכם - כאחד, בהמשך לקורס זה, שנבנה על סמך המלצות ועדת גדות במשרד המשפטים, ומעניק כמובן תעודה בהתאם.

לחצו לפרטים והרשמה >>

הוקרתנו הכנה לעו"ד גדעון פישר, יו"ר (משותף) של הוועדה ושל הפורום לגישורים ובוררות בלשכת עורכי הדין בישראל, אשר עזר לנו בהכנת הכתבה.

בשיתוף המרכז הישראלי לגישור ובוררות
  • עוד באותו נושא:
  • גישור
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully