וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע מרתק לגילוי עולמכם הפנימי ושינוי החיים שלכם לטובה בעזרת תקשור והילינג עם ליזט

בשיתוף ליזט אדלשטיין

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 10:15

שיחה עם ליזט אדלשטיין יכולה לארוך לעיתים דקות ספורות בלבד - שיספיקו לה כדי לדעת להגיד לכם כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לשנות את חייכם

ליזט אדלשטיין - תקשור והילינג על פי הקבלה לריפוי הנפש. ליזט אדלשטיין,
ליזט אדלשטיין - תקשור והילינג על פי הקבלה לריפוי הנפש/ליזט אדלשטיין

תקשור זו דרך מדהימה ומרתקת לקבל תשובות לשאלות המלוות אותנו בחיינו, לראות מה יקרה בעתיד ולהגיע לתובנות פנימיות עמוקות. ליזט היא מתקשרת והילרית, אשר בזכות כוחותיה הייחודיים גרמה לשינוי משמעותי בקרב עשרות אנשים, לא פעם לאחר שיחה קצרה של כמה דקות בודדות בלבד. מהו בדיוק תקשור, כיצד מתנהל תהליך הילינג ומה טמון במתנה שליזט קיבלה מלמעלה (לטוב ולרע) בכתבה שלפניכם.

הכירו את ליזט - מתקשרת והילרית רוחנית מדהימה

ליזט אדלשטיין היא מתקשרת מבאר שבע, אשר במשך שנים רבות, עוד מילדותה, חוותה תופעות משונות, חלמה חלומות בלתי מוסברים והרגישה משהו מעבר, מבלי להבין לעומק את המתנה שקיבלה מלמעלה. "כל החיים שלי הייתי רואה דמויות עוברות לידי, לא משהו ברור, מין אנרגיה שעוברת לידי דמויות צל מטושטשות ופשוט הדחקתי את זה", נזכרת ליזט.

"עבדתי כנהגת מונית המון שנים ולא הבנתי אף פעם למה אנשים שעלו איתי לנסיעה של עשר דקות - רבע שעה, משנים את החיים שלהם בעקבות הדברים שאני אומרת להם. ולא ידעתי להסביר למה בן אדם שיושב מולי ומתחיל לדבר איתי בכמה משפטים, אני מצליחה לייעץ לו דברים שנוגעים בכל הנקודות החשובות של אותו האדם. אנשים היו שואלים 'תגידי יש פה מצלמה נסתרת? את פסיכולוגית? כי הפסיכולוג שלי בשנה לא הצליח לעשות את מה שעשית לי ב-10 דקות'.

"לא פעם חלמתי חלומות אשר בישרו את העתיד לבוא ולא הבנתי את משמעותם בזמן או פשוט החלטתי להתעלם או להכחיש את מה שקרה. לדוגמא, באחד החלומות חלמתי על סבתא שלי (שחיה בזמנו) עומדת על במה ונותנת לי קלסר, לבושה בלבן והמון אנשים עומדים סביבה למטה לבושים בשחור. סיפרתי לאמא שלי את החלום והיא אמרה לי 'את בהריון עם בת וסבתא עומדת למות בקרוב'. תוך שבוע סבתי באמת נפטרה ובסוף השבעה גיליתי שאני בהריון עם בתי משי."

מה זה תקשור?

תקשור זה עולם רחב ומדהים בו המתקשרים משמשים כצינור להעברת מידע מן העולמות שמעלה וקרובי משפחה וחברים שנפטרו. המתקשר מקבל את המידע מלמעלה ומעביר את המידע דרכו כצינור אל מי שהגיע אליהם לתקשור.

חשוב לציין, כי תקשור מותר על פי הקבלה ואינו אסור מכיוון שהמתקשרים מבקשים ממי שיכול להגיע ולתת אינפורמציה ולעזור לאותו מטופל, רק אם הנפטר רוצה, הוא מגיע. המתקשרים לא מזמנים את הנפטרים כמו חלילה בסיאנס וכל פעם שקרוב משפחה מגיע לעזור זה נותן לו למעלה מצוות נוספות שעזר לאנשים עלי האדמות.

"לכל מתקשר יש את דרך התקשור שלו אל עולמות של מעלה. יש מתקשרים כאשר יושבים מולם, רואים ומרגישים שיש פה קרוב משפחה ואף יכולים לתאר כיצד הוא נראה. ויש מתקשרים כמוני, שמקבלים תמונה של הנפטר יחד עם רשימת שאלות ספציפיות, מבצעים את התקשור בפרטיות ואז חוזרים ונותנים מענה - מי הגיע מה אמרו וכו'", מסבירה ליזט.

"בתקשור לפעמים הם מדברים אליי ולפעמים שולחים תמונות ואני צריכה לפענח את המסר מהתמונות. בחודש ינואר השנה עשיתי תקשור וקיבלתי מסר שבחודש מאי תפתח מערכה מול עזה. ראיתי תמונות של טילים מעזה על מגדלי עזריאלי. כשקיבלתי את התמונות, הבנתי שזה לא מכוון בדיוק למגדלי עזריאלי, אלא הם רצו להבהיר שמדובר על תל אביב אז נתנו לי את סימן ההיכר של תל אביב, שאני אדע איפה יפלו טילים, באיזו עיר (וכמובן בערים נוספות - ירושלים, חיפה ועוד). לכן ישנה חשיבות גדולה בתשומת לב לפרטים הקטנים ואינטליגנציה רגשית מפותחת, בה ניחנתי מצעירותי, מאחר והתקשור אף פעם לא טועה - אנחנו פשוט צריכים לקבל את המסר ולהסביר אותו בצורה המדויקת ביותר. לדעתי לפי התקשור זה עדיין לא נגמר ולעזה יצטרפו גורמים נוספים".

עשרות אנשים, אשר חייהם השתנו בעקבות המפגש על ליזט. ליזט אדלשטיין,
עשרות אנשים, אשר חייהם השתנו בעקבות המפגש על ליזט/ליזט אדלשטיין

כיצד הבנת שניחנת בכוחות נפלאים?

"הכל התחיל מחנוכת בית שעשיתי, אליה הגיע רב ובמקרה שאלתי אותו על חלום שחלמתי. חלמתי על אדם דגול מבחינה דתית וכאשר סיפרתי את החלום לרב, הוא אמר לי 'יש לך כוחות, יש לך חלומות נבואיים' וזה חלחל בי. אחרי תקופה קפצה לי הודעה על עולם התקשור וראיתי כל מיני סרטונים בנושא וראיתי שזה תואם למה ומי שאני והחלטתי ללכת לקורס תקשור. אך לפני שהתחלתי את הלימודים, כל הזמן בדקתי את עצמי האם מה שאני חווה הוא נכון. בחנתי את עצמי בכל דרך אפשרית כי היה לי קשה להאמין בעצמי בהתחלה. לבסוף קיבלתי את האישור שלי שאני רואה נכון את הדברים. וזו תחושה נפלאה לדעת שאני יכולה לעזור ולהציל אנשים, לכוון אותם ולנחם אחרי צער גדול שעברו."

האם בתקשור מקבלים לפעמים תשובות שליליות וכיצד את מתנהלת במידה וכן?

"אני חייבת לומר את האמת וכל האמת כאשר שואלים אותי, מאחר ותשובתי יכולה לשנות את שביל החיים, לגרום לאנשים להיזהר ולשנות את דרכי הפעילות שלהם והחשיבה", מדגישה ליזט. "התקשור יושב על אחד משני העולמות - עולם האופל ועולם האור. עולם האופל גובה את המחיר בעוד עולם האור נותן אינפורמציה ועוזר לאנשים. אני מסתכלת על עצמי כאחת שלוקחת תשובות אך ורק מהאור וגם כשאומרים לי דברים שליליים - אני אומרת הכל. בהתחלה חשבתי לעצמי איך אומרים אינפורמציה שלילית למישהו? אחר כך הבנתי שאין בכלל דילמה האם להעביר את המידע או לא, בגלל שאנחנו משמשים כצינור העברת מידע ואנחנו חייבים להעביר את המסר כי ברגע שאני מעבירה אותו, אפשר לשנות את החיים בצורה זו או אחרת ואת העתיד של האדם.

"היה מקרה בו פנתה אליי בחורה בניסיון להבין מה עובר על הוריה שנמצאו בתקופה קשה שכללה פרידה. הלכתי לחדר שלי, עשיתי את התקשור לבד ובשקט וראיתי שאבא של הבחורה עומד לרצוח את אמא שלה. מטעמי שמירה על פרטיות, לא אחשוף לפרטי פרטים את המקרה, אך אציין כי אכן התרחש ניסיון רצח, ובזכות העובדה שאמא שלה הכירה את התקשור שלי, היא נזהרה ונשמרה יותר וכך ניצלה ברגע האחרון. האבא בחר לשים קץ לחייו באותה הסיטואציה והבת שלו הייתה בסערת רגשות לאחר המקרה, במצב בכי רע ולכן פנתה אליי להילינג לריפוי הנפש שלה. כשעשיתי לה הילינג היא התחזקה וצמחה. בטיפול, שלקח כמה מפגשים, היא ראתה את אבא שלה שנפטר, דבר אשר הוביל לריפוי עצמי."

מהו תהליך הילינג?

ליזט עובדת בשיטת nlp, לפיה מעבירים מודע לתת מודע והנפש מגיעה לתובנות עמוקות ומזהה את שורש הבעיה. טיפול הילינג מומלץ לאנשים שחווים קשת רחבה של רגשות ומצבים - אדם עם חוסר אמונה בעצמו, אנשים החווים עם קושי להרות, בעיות בזוגיות ובמשפחה, בעיות בריאות נפשית ופיזית, קושי במציאת בן\ בת זוג, פחדים ועוד.

"אני משתמשת ב-ע'ב שמות הקודש של הקבלה (72 שמות אלוקים), שכל רצף האותיות פותר בעיות שונות, מצליח לאזן ולהוציא ממצבי קיצון אנשים רבים." מסבירה ליזט. "כבר יום למחרת הטיפול הראשון אני מקבלת טלפון מאנשים שהיו מדוכאים הרבה זמן ופתאום משנים ברגע תפיסת עולם ודרך חיים. בעבר הגיעה אליי מישהי שמפחדת מאוד מכלבים, עלינו לקליניקה, הראתי לה מה היא הייתה בגלגול הקודם ועברנו תהליך ריפוי והפלא ופלא - היא יורדת למטה ומלטפת את הכלב שלי. נכון, לא תמיד בפעם הראשונה הטיפול מצליח, אבל זה בהחלט עוזר באופן ודאי וברור.

"לפעמים מגיעים אנשים, אשר בטוחים שהבעיה שלהם נובעת כתוצאה ממשהו אחד, ובסוף מגלים שמדובר במשהו אחר לגמרי. לדוגמא, הגיעה אליי מישהי שהתגרשה ופחדה מזוגיות חדשה ולא התקרבה לאף אחד במשך שנים. היא הייתה בטוחה שזה כתוצאה מטראומה של הנישואים הראשונים, אך התגלה שזה נבע בכלל מהגלגול הקודם, שחסם אותה כל החיים. לאחר מספר מפגשים ניקינו את האנרגיות שלה והיא יצאה לדרך חדשה מלאת ביטחון ואומץ לזוגיות מכילה ואוהבת."

הילינג על פי הקבלה

הילינג על פי הקבלה. ליזט אדלשטיין,
הילינג על פי הקבלה/ליזט אדלשטיין

טיפול הילינג נעשה פרונטלי, בקליניקה של ליזט בבאר שבע, או טלפונית למי שלא יכול להגיע עד אליה.

המילים מדברות בעד עצמן. ליזט אדלשטיין,
המילים מדברות בעד עצמן/ליזט אדלשטיין

כיצד המטופלים מגיעים לתובנות משנות חיים והאם את מכווינה אותם לפי דעותייך?

"אני לעולם לא אומרת ונוקטת עמדה. התובנות האישיות מגיעות למטופל שעושה בחירות בעצמו. גם למישהי/ו שסובל/ת מאלימות אסור לי לומר תתגרשי או תיפרדי. אסור לי לעשות את זה. את התהליך אני מבצעת על ידי האותיות ואנרגיה וכל אחד מגיע לתובנות אישיות, מחליט את ההחלטות הנכונות עבורו בעצמו לאחר שהבין את התמונה המלאה, בזכות אנרגיות רבות עוצמה שקיבל. מי שמגיע אלי לטיפול בעצם מספר לי מה הבעיות שלו ומגיע להבנה עצמית מאיפה היא נובעת ומהי דרכו לתיקון בעיות אלו. בחלק מהפעמים המטופלים מגיעים לשינוי תודעתי ומחשבתי וזה כל שדרוש להצלחתם ולעיתים יש חסמים אנרגטיים, אשר חייבים להשתחרר בעזרתי.

"בעבר הגיעה אליי מישהי שראתה כל יום לפני השינה דמות שחורה ומאיימת מול העיניים, הגיעה אליי לטיפול אחד ומאז לא ראתה אותה, פעם אחרת הגיעה אליי מישהי שמפחדת ממים והתברר שטבעה בגלגול שעבר. עשיתי לה תיקון וזה נפתר כלא היה."

לסיכום, מדובר באישה חזקה ואמיצה, אשר בחרה לשמוע לקולות הפנימיים שלה ולהאמין ביכולות אשר ניחנה בהם ולאפשר לאנשים מכל הארץ לנקות את עצמם, למצוא תשובות בתוכם ולתקשר עם יקיריהם. בשיחה אחת אתם תתאהבו באישה הקסומה הזאת ותרגישו שהכרתם אותה כבר מזמן. אם אתם נמצאים במצוקה, חווים תחושות בלתי מוסברות, געגועים לנפטרים או לא מצליחים לעלות על דרך המלך - אל תהססו. פנו כבר עכשיו לליזט והתכוננו לשינוי שייחלתם לו בטלפון שמספרו 0546413389.

בשיתוף ליזט אדלשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • תקשור
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully