וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הטיפוח האינטימי מבית Jez V - הכירי ה BFF-החדש שלך

בשיתוף ez

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 16:47

פורמולה חדשה פרי פיתוח כחול לבן, נותנת פתרון מידי לשגרת הטיפוח האינטימי שלך

אינטימה. jez,
אינטימה/jez

שגרת טיפוח של נשים ובמיוחד היגיינה אינטימית הם חובה אצל כל אישה שרוצה לשמור על בריאות האזור האינטימי שלה. יש המון נשים שקשה להן להיות ספונטניות במיטה עם בני הזוג שלהן בגלל אי הנוחות או המחשבה שיש להן ריח. תארי לך שאת במיטה עם הגבר שלך אבל פתאום את מרגישה אי נוחות ואת עוצרת אותו? בשימוש קרם אינטימה אין לך מה לדאוג, מרגע המריחה את מוגנת מריחות לא נעימים למשך כמה ימים.

אז מהו "הקרם של אינטימה" שכולן מדברות עליו?

קרם אינטימי נועד לשמור על היגיינת הנרתיק וגם למנוע את הריחות הרעים. הוא מגן על האזור האינטימי מהתפתחות החיידקים הגורמים לריח מבלי לפגוע באוכלוסיית החיידקים הטובים הנקראים פלורה. הנשים שעומדות מאחורי אתר המוצרים מסבירות: "לאחר מקלחת כשהעור נקי ויבש, מריחת הקרם יוצרת שכבת הגנה על האזור האינטימי (הפות) ומתבצע אפקט דומה לשל דאודורנט - מניעת הריחות הרעים שנגרמים כשהאזור לח (כתוצאה ממחזור, זיעה והפרשות מהנרתיק)". השילוב של תמציות צמחים אורגניות בקרם המיוחד של חברת ג'אז וי, מעניקות לאזור האינטימי הגנה ורעננות טבעית. בנוסף, אוהבות איכות הסביבה בטח ישמחו לדעת שהאריזות של המותג הן אריזות ירוקות.

לחות. shutterstock,
לחות/shutterstock

קרם אינטימה הוא חלק מסדרת טיפוח אינטימי של ג'אז וי להיגיינה אינטימית הכוללת ג'ל רחצה מותאם, מגבונים אינטימיים וערכת נסיעות כל אלה מבית חברת היילי ביו קוסמטיקס שבמשך שנים פיתחה וייצרה מוצרי קוסמטיקה על בסיס תמציות צמחים טבעיות. ג'אז וי שנראית לכן רעננה בשוק היא בעצם שלוחה חדשה ונשית, שמשנה את כללי המשחק לא רק בארץ עם מוצר שלא נראה כמותו, לא בישראל ולא בעולם.

לפני מריחת הקרם מומלץ לרחוץ את האזור עם שטיפה אינטימית המבוססת על תמציות צמחים אורגניות שנותנות לנו באופן עדין וטבעי תחושת רעננות וניקיון לאורך זמן.

להשלמת תחושת בטחון ורעננות לאורך כל היום תוכלי להשתמש במוצרים נוספים מבית Jez V הכוללים מגבונים אינטימיים לשימוש יום יומי המגבונים מותאמים לרמת החומציות המדויקת של האזור הנשי, מנקים בעדינות מבלי לפגוע בפלורה של הנרתיק ומבושמים בריח עדין וממכר. מומלץ לזרוק בתיק, בארנק או אפילו במזוודה לנסיעות ארוכות.

לרשימת המוצרים לחצו כאן

אינטימה. jez,
אינטימה/jez
בשיתוף ez
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully