וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הדבר הבא - הנהלת חשבונות אונליין

בשיתוף AccounTech

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 11:11

בימינו ראיית חשבון כבר אינה מחייבת קרבה פיזית ללקוח וניתן לעשות אותה בצורה דיגיטלית לחלוטיןץ הנה היתרונות של ניהול חשבונות בצורה זו

פורום ראיית חשבון. ShutterStock
רואה חשבון/ShutterStock

אם פעם הייתם צריכים להיות בקשר פיזי עם רואה החשבון שלכם (לדוגמא שליחת מסמכים "הארד קופי", הגעה לחתימה על מסמכים, ייעוץ וכיו"ב), כיום הדברים השתנו לחלוטין. הכירו את המושג הבא - חשבונאות דיגיטלית. שירותי רואה חשבון דיגיטלי מבלי לטרוח ולהתאמץ כפי שהיה נהוג עד כה ומנגד שקיפות מלאה, מידע נגיש וזמין על מצב העסק וגמישות מול הלקוח. בנוסף לכך, אין משמעות למיקום הפיזי שלכם, בין אם העסק נמצא באילת או מטולה, תוכלו לקבל שירות מצוין באותה המידה לפחות כפי שקיבלתם עד כה.

בנוסף, הרבה עסקים מפיקים חשבונית חתומה דיגיטלית המהווה מסמך קביל מבחינת רשויות המס, כאשר בעתיד כולם יפיקו חשבוניות דיגיטליות ואלו ינותבו ישירות לחשבון שלכם באפליקציית AccounTech.

אתר AccounTech מספק את כל השירותים המקוונים שעצמאיים וחברות צריכים, ראיית חשבון דיגיטלית באינטרנט. במאמר זה, תלמדו מה זה בעצם חשבונאות דיגיטלית, מהם יתרונותיה, ואודות חברת AccounTech.

מה זה חשבונאות דיגיטלית

חשבונאות דיגיטלית היא בעצם אפליקציה הפועלת דרך מכשירי סלולר עם מערכת אנדרואיד ואייפון וגם דרך המחשב, כאשר היא נתמכת על ידי רואי חשבון ומנהלי חשבונות ותפקידה לספק שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון דיגיטליים.

למעשה, כלל השירותים של רואה החשבון (כולל ייצוג מול הרשויות) נכנסים לתוך חבילה אחת ומקוונת, הכירו את החשבונאות הדיגיטלית. שירותי חשבונאות דיגיטלית מעניקים שירותי ראיית חשבון באינטרנט בצורה הקלה והנוחה ביותר. בין השירותים המקוונים תוכלו למצוא - פתיחת עוסק מורשה / פטור / חברה בע"מ, הצהרות הון, דוחות שנתיים, ייצוג מול הרשויות - ביטוח לאומי, מס הכנסה ומע"מ, עריכת דוחות כספיים, ביקורת דוחות כספיים, ייעוץ פרטני תפור למידות העוסק ושירותים נוספים ומגוונים.

החשבונאות הדיגיטלית מתאימה לכל העסקים - עוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות בע"מ. זה הזמן להתקדם לעתיד טוב יותר, לחסוך זמן בעלויות ומשאבים, ולעבוד בצורה היעילה ביותר.

יתרונותיה של חשבונאות דיגיטלית

בתקופת הקורונה החשבונאות הדיגיטלית התקדמה באופן משמעותי. הרבה מאוד עסקים מעוניינים לעבור לחשבונאות הדיגיטלית מכמה סיבות: נוחות, חיסכון, תיעוד, יעילות, שקיפות, מידע זמין ונגיש "און ליין". ישנם לא מעט יתרונות לחשבונאות הדיגיטלית, הנה 3 יתרונות די בולטים:

1. נוחות מרבית - אם בעבר כל העסק התנהל בצורה פיזית, מייגעת, ולא חכמה במיוחד, כעת, בשנת 2021, המצב שונה לגמרי. עם התפתחות החשבונאות הדיגיטלית, כל בעל עסק יכול לנהל את העסק מרחוק, ללא הגעה למשרד מקומי, ישר מהמחשב או המכשיר הסלולרי. ללא ספק, הנהלת חשבונות אונליין מעניקה נוחות מרבית בעת השימוש, כאשר העוסק יכול להעלות את החומרים בצורה מקוונת ושקופה, תוך כדי שהוא בוחר את המועד הנוח לו לעשות כן ובנוסף יש לו יכולת להשלים מסמכים "תוך כדי תנועה", מבלי להמתין חודשיים עד ל"שליחת" החשבוניות באופן פיזי לרואה החשבון. כמובן חשוב לציין כי המערכת מאפשרת להפיק מסמכים דיגיטליים, כדוגמת חשבוניות מס, קבלות, תעודות משלוח, חשבונות עסקה וכיו"ב.

2. חיסכון ויעלות - כיום הכל עובר דרך תשתית אחד וחכמה - האינטרנט, בצורה מקוונת ומצוינת. כאשר כל מערך הנהלת החשבונות עובד בצורה דיגיטלית ומקוונת, החיסכון בזמן ובכסף מורגש. שירותי הנהלת חשבונות לעצמאיים מעניקים שקט נפשי, חיסכון בזמן וחיסכון בכסף. כמו כן, לכל עסק קיים ממשק גראפי בעל חוויית משתמש נעימה ואינטואיטיבית שדרכה הוא יוכל לצפות בנתונים בקלות ובנוחות, כדוגמת דוחות רווח והפסד, שוברי מע"מ ומס הכנסה שידווחו לרשויות, המסמכים שנקלטו למערכת ומס התשומות שקוזז מפורט לפי חשבוניות, כרטסת הנהלת חשבונות ועוד דוחות ומידע אחר, אשר בעבר היה תלוי בצד ג' בכדי לקבלם.

3. תיעוד של החומרים בצורה מקוונת -בעבר הרחוק, מסמכים וקבלות נשמרו כניירת באחת המגירות במשרד. לא פעם ולא פעמיים, אבד חומר יקר עכב סיבות כאלה ואחרות ומנע מהעוסק להזדכות על מס תשומות. כיום, בעידן הדיגיטלי, כל חומר נשמר בצורה פיזית וגם דיגיטלית (אם החשבוניות הם דיגיטליות, ניתן אף לאחסן באופן דיגיטלי בלבד). במילים אחרות, לכל קבלה או מסמך יש תיעוד וגיבוי. מדובר ביתרון עצום, במיוחד בזמן אמת, כזה שנצטרך לשלוף לרשויות החוק, במידה ומדובר בחשבוניות דיגיטליות לדוגמא, אלו קבילות לשמירה באמצעים דיגיטליים.

אלה הם שלושת היתרונות הבולטים ביותר בעת שימוש בשירותי חשבונאות דיגיטלית בצורה מקוונת. ללא ספק, הנהלת חשבונות דיגיטלית מעניקה שלל יתרונות, שקט נפשי, ביטחון עצום, שמירת נתונים בצורה בטוחה, וכמובן נוחות למשתמשים. בחירת בחשבונאות דיגיטלית תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הכירו את AccounTech - כל פתרונות הנהלת החשבונות במקום אחד

חברת AccounTech מעניקה שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות דיגיטליים, כל הפתרונות במקום אחד, לרבות ליווי ויעוץ של רואי חשבון. הצוות המקצועי של AccounTech, המנוהל על ידי רואי חשבון ומנהלי חשבונות, מעניק לכם הזדמנות לנהל את העסק בצורה יעילה ומיטבית. המערכת מאפשרת הנהלת חשבונות והפקה של מסמכים בצורה נוחה ויעילה, ניהול הוצאות על ידי העלאת קבצים או צילום של המסמך דרך המכשיר הנייד או מחשב, דוחות למס הכנסה ולמע"מ וכל זה בצורה אוטומטית ונכונה. להלן כמה יכולות של המערכת: ניהול הוצאות והכנסות, סליקת אשראי וחיובים, חיסכון מרבי בשליחת החומרים, שקיפות ושליטה מלאה, ומערכת שעובדת בשבילכם, כאשר לא דרושה הקלדה מצד הלקוח כפי שנדרש באפליקציות או תוכנות אחרות. במקביל אנו מעניקים תמיכה טלפונית והדרכה מלאה.
לפרטים נוספים חייגו:


054-5953951


חברת AccounTech מספקת מגוון רחב של שירותים, הנה חלק מהשירותים העיקריים:

1. הפקת דוחות לרשויות המס - מערכת AccounTech מאפשרת לכם להפיק דוחות לרשויות המס בצורה אוטומטית, דוחות מע"מ ומקדמות למס הכנסה. המערכת חוסכת לכם הרבה, כיום, כבר לא צריך להגיע למשרד עם המסמכים הפיזיים, הכל מנוהל בצורה מקוונת. הדיווחים לרשויות המס מעולם לא היו פשוטים יותר.

2. חיוב לקוחות והפקת מסמכים - במערכת AccounTech ניתן לחייב לקוחות גם בכרטיס אשראי, לתעד חיובים, לצפות בהיסטוריית החיובים ומעגל הלקוחות, וכמובן להפיק קבלות ומסמכים שונים. חיוב לקוחות והפקת מסמכים נוצרת בצורה מקוונת, וחוסכת לכם זמן בניהול העסק ברמה היומיומית.

3. נתונים כספיים ודוחות רווח והפסד - אחד מהפעולות העיקריות לבדיקת ריווחיות ומעקב אחר הוצאות והכנסות של העסק היא ללא ספק דוחות רווח והפסד תקופתיים. במערכת שלנו, ניתן להפיק דוחות תקופתיים לפי תאריכי חתך מבוקשים של רווח והפסד וכרטסת הכנסות והוצאות. בצורה זו, ניתן לבדוק כמה העסק באמת משתלם, כמה הוא ריווחי, והאם קיימת בעיה כספית.

4. ייצוג רשמי מול רשויות המס בישראל - חברת AccounTech עומדת מאחוריכם, מייצגת אתכם בצורה מקצועית ורשמית מול רשויות המס בישראל - מס הכנסה ,מע"מ וביטוח לאומי. בכל בעיה, צוות AccounTech יהיה כאן לשרותכם עם הפתרון האידיאלי.

5. פתיחת עסק חדש וייעוץ כלכלי - פתיחת עסק חדש היא החלטה מאוד מורכבת וישנם המון שיקולים אפילו אם מדובר בעוסק פטור או מורשה, לרבות חברה בע"מ. צורת ההתאגדות תשפיע על תשלומי המסים, הזכאות שלכם לגמלאות מביטוח לאומי, החשיפה האישית שלכם לסיכונים ועד לתדמית של העסק. פתיחת העסק היא פעולה מורכבת, דורשת הכנה מראש ומידע על העסק החדש. בחברת AccounTech מלווים אתכם מההחלטה הגורלית, ועד לפתיחת העסק בצורה רשמית וגם לאחריה. כמו כן, בחברה תקבלו ייעוץ מקיף בכל הקשור לצורת ההתאגדות האופטימלית, ייעוץ כלכלי ועסקי.

השירותים של AccounTech מגוונים, תפורים למידותיו של העסק, ומעניקים תמורה למחיר. הפתרונות של מערכת AccounTech מתקדמים, יצירתיים, והופכים את ניהול העסק ליעיל ונוח יותר. הצוות המקצועי של החברה ישמח להעניק לכם שירותי ייעוץ, פתרונות להנהלת חשבונות חכמה, שירותי ראיית חשבון ומגוון שירותים תחת קורת גג אחת. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר התקשרו לטלפון 054-5953951 או השאירו פרטים בתיבת הפניות ואנו נחזור אליכם. ההדרכה והשימוש הראשוני במערכת תתלווה עם ייעוץ קפדני, שירות אישי ואנשי צוות מיומנים.

האמור אינו מהווה יעוץ או חוות דעת ועל הקורא להתייעץ עם איש מקצוע.

הכותב הינו רואה חשבון, מייסד אתר AccounTech חשבונאות דיגיטלית, ניתן לפנות במייל/ווטסאפ/ טלפון המפורסמים באתר. https://accountytech.co.il/

לפרטים נוספים חייגו:

054-5953951

או השאירו פרטים ונחזור אלכם בהקדם האפשרי

בשיתוף AccounTech
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully