וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרפאת שיניים במודיעין מעניקה תמהיל שירות אחר

בשיתוף ד"ר ג'וליאן פרימן

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 16:05

רוב רופאי השיניים בארץ מרוכזים בערים הגדולות אבל למי שגר ביישובים שבין ירושלים לתל אביב כדאי להכיר את רופאי השיניים במודיעין המאפשרים קבלת שירות מהיר ונוח בלי להיכנס לעיר הגדולה

אילוסטרציה. ShutterStock
רופא שיניים/ShutterStock

ביום בהיר אחד, כשחיפש עמית, הגר באזור מודיעין, רופא שיניים איכותי, הוא התחבט בין מספר מרפאות במרכז, באזור תל אביב (פקקים, את יודעים) ובאזור בירושלים (גם דרך וגם פקקים). לבסוף, שוכנע עמית, בעצת חברים, לבחור דווקא במרפאת שיניים במודיעין. שם, כך סיפרו לו, קיים תמהיל ייחודי לשירות ברפואת שינים. "יחודי?" שאל עמית, ''כן'', ענו לו החברים. "אתה פשוט צריך להבין מה קרה בתחום רפואת השיניים באזור המרכז...", וכאן, כל הכתבה הזו בעצם מתחילה.

כמה מילים על רפואת השיניים בישראל

עמית, ועוד אינספור אזרחים טובים באזור המרכז וסובב גדרה - חדרה, נזקקים כמו כל אדם נורמלי לטיפול שיניים מדי פעם, אלא שאז, הם נתקלים בתופעה מדהימה. רפואת השיניים למבוגרים בישראל, בניגוד לרוב מוחלט של התחומים הרפואיים האחרים במדינת ישראל, הינה מחוץ לסל התרופות ולכן מתנהלת כשר''פ. רופאי השיניים הם אלו אשר מחליטים היכן ואיך לעבוד ולנהל את המרפאות, כשהתשלום, מתבצע גם הוא ישירות בין הלקוח לרופא, ללא התערבות ממשלתית. הנתונים הללו, מסתבר, יתכן ויצרו תופעה מעניינת: רופאי שיניים וותיקים ובעלי ניסיון נמצאים בערים המרכזיות (וזה נהדר למי שגר בתל אביב או בירושלים). וכאן נשאלת השאלה - האם התופעה חיובית או כזו שהיינו מעדיפים לוותר עליה.

המרפאה - בתשלום שר''פ, והשירות ?

בא נדבר רגע על הפקקים. לטיפולי שינים אנו מגיעים לרוב לאחר העבודה, לעיתים עם פה כאוב ותמיד תמיד, מעדיפים לסיים את הטפול בהקדם האפשרי. אלא שאם אנו ניגשים אל מרפאה בעיר מרכזית, פעמים רבות, הפקקים יאריכו לנו את הזמן שהקצבנו למרפאת השיניים, ועוד לא דיברנו על חניה. חנייה במרכז הערים תדרוש מאתנו לעיתים זמן רב.

נמשיך הלאה, מרפאות במרכזי הערים הן לעיתים גדולות יותר ועמוסות יותר ולא תמיד מרפאה כזו תהיה מסוגלת לתת שירות מבין ומכיל כמו קבלת תור במקרה של צורך בטיפול שיניים דחוף, או תור חירום על הבוקר, לאחר לילה כאוב ומיוסר.

עוד משהו שחשוב לדבר עליו: כאשר מדובר ברפואת שיניים חשוב שנקבל שירות בהיכרות אישית, חשוב שבמרפאה יכירו את היסטורית טיפול השיניים שלנו, את הרגישויות ואת סף הכאב. בשביל כל אלה כמובן ידרשו היכרות מוקדמת ואישית, סבלנות ושירות. כי רק כך, רק כשנקבל את השירות בתנאים הללו נוכל לוודא שהטיפול בנו יותאם לנו ולצרכים שלנו. את היחס הזה נוכל לקבל לרוב במרפאות אישיות כמו למשל אצל רופא שיניים במודיעין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מה התגלה ברפואת השיניים במודיעין?

נחזור רגע לעמית מיודענו מתחילת הכתבה.

עמית, שכאמור גר באחד מהיישובים בין ירושלים לתל אביב, בסך הכול חיפש מרפאת שיניים טובה לשן שהציקה לו. לאחר בירור עם חברים גילה עמית שיקבל שירות מושלם לרפאות השיניים דווקא אצל רופא שיניים במודיעין. מודיעין נחשבת כעיר מפותחת אך גם צעירה ודינמית וכך הגישה למרפאת השיניים נוחה וללא פקקים. רופאי המרפאה נמנים על תושבי המרכז, בעלי ותק וניסיון רב בתחום ויחד עם זאת המרפאה מתאפיינת כמרפאה איכותית, בעלת היכרות אישית עם המטופלים. לבסוף, מכיוון שהעומס על רופאי שיניים במודיעין לעיתים קטן יותר, ממרפאות אחרות בערים, עמית הבין שיקבל שירות טוב יותר דווקא עם מרפאת שיניים מודיעין ובחר בה.

עמית כבר בחר. מה אתכם?

עמית בחר רופא שיניים במודיעין ויצא מרוצה: מרופאים מומחים בעלי ותק וניסיון רב, ממרפאה יפה ואיכותית, משירות אישי, מסבלנות ומהיכרות בכל הפרטים הקטנים והחשובים שהיו הכרחיים לעמית בטיפול השיניים.

ואם גם אתם בחרתם לקבל טיפול שיניים עם מרפאות שיניים במודיעין, בחרו את השירות במרפאה המצטיינת ברופאים מקצועיים ומומחים בעלי ניסיון וותק, בלי לוותר על שירות מעולה, היכרות עם התיק הרפואי שלכם ויחס אישי בדיוק כמו כזה שחשוב לכם לקבל גם בבקשה דחופה לטיפול שיניים לאחר לילה כואב.

בשיתוף ד"ר ג'וליאן פרימן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully