וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדרסים בירושלים - בדקנו את אלפא מדרסים, היחידים שנותנים פתרון

בשיתוף אלפא מעבדות מדרסים

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 15:09

מה זה דורבן ברגל ואיך ניתן לטפל בו? אלפא מדרסים בירושלים מציעים מדרסים בטכנולוגייה ייחודית שמקלה על ההתמודדות עם הבעייה המכאיבה

מדרסים לנעל. ShutterStock
מדרסים/ShutterStock

דורבן בעקב כף הרגל הוא מצב שבו נוצר משקע של סידן הגורם לבליטה גרמית בצידה התחתון של עצם העקב בכף הרגל. התהליך הזה אורך מספר חודשים, ובמרבית המקרים הוא גורם לכאבים עזים, בעיקר לאחר מנוחה ושינה, וכן בזמן הליכה, ריצה ועמידה ממושכת. במקרים חמורים הזיז הגרמי יכול להאריך קדימה, לגרום לכאבים חמורים יותר ולהאריך את משך הטיפול.

אף על פי שהדורבן עצמו אינו מסוכן, הוא עלול לפגוע באיכות החיים של מי שסובל ממנו וליצור דלקת כרונית ברקמות שמצויות בסביבתו. זו במרבית המקרים הסיבה לכאבים שעליהם אנשים נוטים להתלונן.

מה הרפואה הקונבנציונלית מציעה לסובלים מדורבן בכף הרגל?

הטיפול שהרפואה הקונבנציונלית מציעה למי שאובחן כסובל מדורבן בכף הרגל נע בין טיפולים שמרניים כמו פיזיותרפיה, נעילת מדרסים, תרגילי מתיחה וסד לילה ועד לטיפולים באמצעות תרופות, זריקות קורטיזון ואף התערבות כירורגית להסרת הדורבן.

אלא שברוב המקרים, המטופלים ממשיכים להתלונן על כאבים בעקב כף הרגל, לא מוצאים תועלת במדרסים שמתאימים להם דרך קופות החולים והמכונים השונים ולומדים לחיות עם הכאב.

הפתרון הייחודי והמהפכני של "אלפא מעבדות מדרסים" לדורבן לכף הרגל

חברת "אלפא מעבדות מדרסים" שעוסקת בהתאמת מדרסים בירושלים מציעה טיפול ייחודי לסובלים מדורבן בכף הרגל, ומתחייבת לפתרון הבעיה תוך מספר חודשים בלבד ללא טיפול בסטרואידים או ניתוחים פולשניים.

באמצעות פיתוח טכנולוגיה חדשנית מבית נאס"א, באלפא מעבדות מדרסים סורקים בלייזר את כף הרגל, ומקבלים אינדיקציה תלת ממדית ברורה ומלאה באשר למצבה של כף הרגל.

לאחר אבחון הדורבן וחומרת המצב מכינים למטופל מדרסים בהתאמה אישית מחומר קשיח, הנקרא פולי- פרו, שמיוצר על ידי מכונת CNC, מכונה ייעודית להכנת מדרסים ובלעדית לאלפא
מעבדות מדרסים.

היתרון העיקרי של החומר ממנו מכינים את המדרסים שהוא בר שינוי, ובאמצעות חימום ניתן לשנות את צורתו ומבנהו. החומר הגמיש מאפשר לבצע התאמות נוספות לאחר שהמטופל התנסה במדרסים כמו הגבהת הקשת לדוגמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אלפא מעבדות מדרסים שמים קץ לייסורים, כי דורבן ברגל לא צריך ללוות את המטופלים לכל החיים

על ידי התאמה אישית של המדרסים לכל שלב של תהליך הריפוי, אלפא מעבדות מדרסים מצליחה לסייע לכל מי שהרימו ידיים או האמינו שהדורבן ילווה אותו כל החיים, ביניהם מטופלים שרכשו מדרסים דרך מכונים שונים ולא מצאו בהם תועלת, אנשים שטופלו בתרופות וזריקות וחזרו לסבול מהבעיה.

המומחים של אלפא מעבדות מדרסים מתחייבים למקצועיות חסרת פשרות וליווי כל מטופל עד לפתרון הבעיה

המומחים של אלפא מעבדות מדרסים מקפידים ללוות כל מטופל בתהליך התאמת המדרסים, וערים להבדלי ההסתגלות והקשיים עמם כל מטופל עשוי להתמודד. מסיבה זו הם מאפשרים למטופלים שלהם לשוב שוב ושוב למקצה שיפורים ולעיצוב המדרס בהתאם לדרגת הכאב עליה הם מדווחים ומידת השיפור במצבם. על מנת להבטיח אבחון מדויק ומעקב רציף, לכל מטופל מנהלים תיק אישי שמוזן בתוכנה ייחודית, מבצעים סריקות חוזרות, מפנים לבדיקות במכוני דימות ולא מסתפקים בחוות דעת של רופא.

פרט להתאמה וייצור המדרסים, המומחים של אלפא מעבדות מדרסים מספקים לכל מטופל סדרת תרגילים לאימון ביתי, שיאיצו את קצב ההחלמה וישפרו את מצבם הבריאותי ואת איכות חייהם. על ידי סדרת מפגשים שנעה בין 7 ל- 20 מפגשים, כל מטופל מקבל פתרון לבעיה.

למה תושבי ירושלים בוחרים רק באלפא מעבדות מדרסים?

פרט לדורבן בכף הרגל, באלפא מעבדות מדרסים מצליחים לסייע לבעיות רבות, שהרפואה הקונבנציונלית והמשלימה לא נותנות להן מענה מספק. בעיות אורתופדיות שונות, מצבי טרום ניתוח כמו שחיקת סחוס בברך או בקרסול, יציבה לא נכונה, כאבי צוואר, גב ואגן, יבלות בכפות הרגליים ועוד. לכל אלו אלפא מייצרת פתרון שמולבש כמו כפפה ליד של המטופל (או יותר נכון, לכף הרגל שלו).

בשיתוף אלפא מעבדות מדרסים
  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully