וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד למעבר מוצלח של יום סיירות נחשף

בשיתוף אדרנלין

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 11:35

מבנה המיונים ליחידות המובחרות של צה"ל השתנה בשנים האחרונות. כדי להתקבל ליחידות החוד תצטרכו לפתח כושר קרבי - הכירו את החברה שתעזור לכם בדרך

כושר קרבי. עדי אבלס,
כושר קרבי/עדי אבלס

ברוכים הבאים ליום השדה הצהלי, או בשמו המוכר לכולנו, יום סיירות - היום המשמעותי ביותר בחייכם בנקודת זמן זו, מבחן הסף שכל מלש"ב מחויב לעבור על מנת לעמוד כחלק ממערך הלחימה המוביל של צבא ההגנה לישראל, מסיירות העלית ועד לחטיבת הקומנדו המתפתחת.

כפי שכבר שמתם לב, בשנים האחרונות נכנסה רפורמה חדשה בכל הקשור במיונים הצה"לים, ביניהם הקו המנחה כי ליחידות החוד תגיעו דרך ערוץ הגעה עיקרי, לו מספר הקצאות גבוה מכל השאר, בעוד שעד לפני מספר שנים מיון זה עמד כדלת הכניסה לארבע יחידות בלבד, סיירת מטכ"ל, שייטת 13, יחידת 669 וקורס חובלים.

יום סיירות המתכונת המעודכנת

לא היום חברים. היום מדובר במתכונת שונה לחלוטין אשר מעמידה יום זה כיום שממיין לתשע יחידות חוד אותן תפגשו במיוני ההמשך העונים לשם, גיבוש מטכ"ל וגיבוש שייטת.

מיד בסיום יום הסיירות והתשובה המיוחלת אתם תצאו לחודש הכנה שייחתם בגיבושים אותם ציינתי רק שהפעם במקום שישה נציגים אתם תפגשו תשעה, כאשר שלשה יגיעו כנציגי חטיבת העוז לה הזכות לבחור לאחר סיירות העלית.

ומשהבנתם זו, בואו נצלול יחד ונכיר לעומק את יום הסיירות הצהלי והפעם דרך עיני המגבש

שאלה : מהו אורכו של יום הסיירות הצהלי.

אורכו הינו לא יותר משעתים וחצי של ביצוע חמישה אקטים יעודים כאשר הראשון הינו מבחן הכניסה המשתנה של יום זה, בעוד ארבעת האחרים שאחריו לא השתנו מזה מספר שנים ולהם קריטריונים ברורים בהם תתבקשו לעמוד.

ארבע תרגילים המושתתים על כוח מתפרץ ומנטליות של ברזל שהראשון שבהם אחראי על ניפוי של מעל כשלושים אחוזים מהמועמדים, ואלו שישרדו ימצאו את עצמם עשר דקות בדיוק אחריו, בתרגיל נוסף ואף מורכב ממנו, וכיוצא בזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שאלה: איך להתקבל ליחידה אותה ביקשתי

מדובר ביום שעוסק כל כולו בכושר גופני בלבד. פתחו את האוזנים חברים, זוהי לא המלצה אלא קו מנחה, ממש בתחילת היום יגיע המגבש הראשי, יוצא סיירת מטכ"ל וימסור לכם כי "זהו יום שכל כולו תחרות אישית, אין לעזור לאף אחד, תתמקדו בעצמכם בלבד" משום שכחודש וחצי אחריו אתם תגיעו למיון השני ליחידה אליה כיוונתם, גיבוש מטכ"ל או שייטת שאורכם חמישה ימים, בהם תתמודדו מול נקודות הקיצון שלא ישאירו עין אחת יבשה, שם, ורק שם יבדקו מהו עולם הערכים איתו הגעתם, רמת התאמתכם ליחידה ועוד.
.
לענייננו, ביום זה, נפגש בתפקידי כנציג יחידת השייטת ובידי הזכות לקבוע את עתידכם, במעמד מחייב זה, אבקש מכם רק דבר אחד, הובלה אבסולוטית ויציבה על שלושת המקומות הראשונים, וזהו סוד ההצלחה בכל הקשור ליום סיירות, והקווים המנחים המובילים אותו.

הובלה חד משמעית בכל ארבעת האקטים, ובצורה יציבה ללא דעיכה או הדרדרות מעבר לאותה שלישיה אותה ציינתי, אחרת תמצאו עצמכם בחוץ.

איך הייתה ממליץ להתכונן כדי להגיע לרמה כזאת, רמה מעל כולם?

לבד, לא תצליחו, אך תנו לי לספר לכם על ההכרות שלי עם אדרנלין כושר קרבי ומדוע בחרתי להפוך לחלק מהחברה. כמו כל יוצאי היחידה שבגילי, גם אני ביקשתי שבני יהפוך לחלק ממורשת מדהימה זו, והוא שהחליט להתעורר לאחר שהבין שאביו לא "יעזור" לו באמצעות קשרים, או זריקת מילה טובה לאנשים הנכונים, כאן אתם ברשות עצמכם בלבד.

אז את התשובה הזו אכתוב כאדם אשר שלח את בנו בדקה התשעים לגוף כושר קרבי מבטיח שהצליח להפוך את הקערה על פיה, ולהפוך חלום רטוב למציאות. הרשו לי להכיר לכם את אדרנלין ומערך ההכשרה חסר התקדים אותו מובילים מזה עשור ולצד האישיויות המובילים בענף, המייסד, המנכל סרן במיל' יוצא יחידת מגלן הניצב תחתיו, ארבעת אגפי ההכשרה השונים המרכיבים יחד קורס הכשרה יוצא דופן ומעטפת ההכנה אליה נחשפתי, ואליה בהמשך הפכתי לחלק , זו שהציבה את בני, מלש"ב חסר כל, כלוחם מסלול ביחידת השייטת ואלו בחודשי הכנה בודדים בלבד.

תוכל לפרט קצר יותר עליהם, אדרנלין כושר קרבי, וקורס ההכשרה שלהם?

בשמחה, מדובר בגוף הכנה שונה מכל מה שהכרתם, אומנם כחלק משמו תמצאו את צמד המילים כושר קרבי, אך הקשר בן אלו למציאות, מקרי בהחלט, ואני אסביר. זוהי חברה להכשרות ביטחוניות שעובדת בשלושה ערוצים שונים: הכנה ליחידות העלית לפני שירות, אחרי ועוד ערוץ נוסף הפעול בחו"ל עליו לא אפרט.

מדובר בערוץ כושר קרבי אשר פועל לפי הקווים המנחים את היחידות המיוחדות הטובות בעולם קרי - מקצועיות, בלבד.

קורס הכשרה מקצועי אותו הרכיבו ארבע אגפים יוקרתיים ביניהם, האגף הפסיכולוגי להכנה מנטלית, אגף מקצועות הספורט להכנה פיזית, אגף צה"ל אשר מנתח ומשכלל את כלל המיונים הצבאיים ואגף והסטטיסטיקה אשר יידע להתאים כל מלש"ב באשר הוא ליחידה אליה כיוון.

ארבעת אגפים אלו הפכו את אדרנלין לגוף הכושר הקרבי המוביל בענף, לו אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל מזה עשור, אותו משקפים בכל מועד גיוס, ואני אשר מגיע מנסיוני האישי כדי להודיע בריש גלי כי אם אתם מבקשים גוף כושר קרבי המתנהל כחלק מיחידות העלית וזה אשר יבטיח את מקומכם בהם, אתם מבקשים אותם, את היחידים שהצליחו לסלול דרך, וליצור את הפסגה הגבוה מכל אותה מעניקים למועמדיה, הפסגה שאותה כולנו מכנים, היחידות המיוחדות של צבא ההגנה לישראל והידיעה שהדרך לשם בטוחה מתמיד.

בשיתוף אדרנלין
  • עוד באותו נושא:
  • כושר קרבי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully