וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותי הסעות לעובדים - תנאים ברמה הכי גבוהה שיש

בשיתוף טיולי אתרים

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 11:22

אחד היתרונות הבולטים שמקום עבודה יכול להציע הוא הסעות. זה נוח, חוסך זמן והרבה יותר בטיחותי. בדיוק לשם כך, בחברת טיולי אתרים מחזיקים צי רכבים נרחב וברמה גבוהה

כאשר מגיעים להתראיין למקומות עבודה, מעבר לשכר, בודקים לא מעט פעמים גם את התנאים שקיימים בעבודה. זה יכול לבוא לידי ביטוי בכל מני קרנות שמגיעות, ימי מחלה מהיום הראשון, סיבוס, ימי חופשה נוספים ועוד. כמובן, אין זה אומר בהכרח שמקום העבודה יתאים לכם רק בגלל זה, אך אין ספק שזה נותן תמריץ טוב יותר ממקומות אחרים שלא מציעים תנאים ברמות האלו.

אחד מסוגי השירותים שמגיעים במקומות גדולים בעיקר זה שירותי הסעות לעובדים. שירות זה נחשב לאחד התנאים הסוציאליים שנותנים את התחושה הטובה ביותר לעובדים. השירות מקנה שיפור בתפוקה של עובדי החברה, כמובן, הדבר החשוב ביותר לעסק שרוצה לתפקד כראוי. באמצעות שירות ההסעות, העובדים לא צריכים להגיע למקום העבודה בתחבורה ציבורית ובטח שלא לעלות מותשים לרכב שלהם לאחר יום עבודה ארוך.

אחת מהחברות שמעניקות את השירות הזה לארגונים ועסקים היא טיולי אתרים. לחברה יש ארגונים רבים שעובדים איתה, והיא מקפידה על כל נושא הבטיחות ברמה הגבוהה ביותר.

אחד המאפיינים המרכזיים של החברה הוא צי הרכבים הנרחב שלה, אשר מעבר לכך שהוא מקנה סוגים שונים של רכבים, הצי מחזיק כמות נכבדה של רכבים כך שאם קרה שאחת מההסעות הייעודיות לא תקינה, תגיעה אחת אחרת להחליף אותה בן רגע.

טיולי אתרים. יח"צ,
מיניבוס של חברת טיולי אתרים/יח"צ

התועלת של שירותי הסעות לעובדים

יש לא מעט תועלות ויתרונות כמובן בשירותים הללו. הבולטים שבהם:

סיפוק העובדים - הסעה לעובדים תיצור אווירה נוחה מכיוון שהם יודעים שהם לא צריכים להגיע באופן עצמאי לעבודה ובכך הם חוסכים לעצמם כאבי ראש מיותרים. לכן, זה יגרום לשביעות רצון בקרב העובדים, מה שיוביל ללויאליות וכך תינתן תפוקה טובה יותר מצדם.

זמנים - בפן הזה, התועלת היא בעיקר אצל המעסיק. שירות ההסעה יהיה יעיל מכיוון שהוא ייצור הגעה בזמנים באופן אחיד. הסיכויים לאיחורים יהיו נמוכים וגם לא יהיה מקום לסיבות כמו רכב שלא התניע, פקקים, חיפוש חניה וכדו'. בנוסף, ההסעות מופעלות על נתיב המיועד לתחבורה הציבורית ובכך הן יוכלו להגיע בצורה מהירה יותר. נסיעה ברכבים פרטיים יוצרת לחצים בכבישים מה שגורם לפקקים נוספים ובילוי ארוך יותר של העובד בכביש. נסיעה זו מתישה את העובדים, בייחוד אם הם גרים בעיר שונה ממקום העבודה.

בטיחות - במדינה שלנו עובדים לא מעט שעות כך שרוב העובדים מגיעים למקום העבודה שלהם בשעות הבוקר המוקדמות יחסית ויוצאים מהעבודה בשעות מאוחרות. מסיבה זו, הם גם בהלוך וגם בחזור עייפים ועלייה לכביש אינה הדבר הכי בטוח שיש במצב כזה. לכן, שירותי הסעות לעובדים מבטיחים תנאי נסיעה בטוחים. ההגעה בהסעות ייעודיות מורידה באופן משמעותי את הסיכון לעובדים. בנוסף, לבעל העסק נחסך החשש מתביעות על תאונות שקרו בדרך לעבודה או ממנה.

הסעות עובדים עם חברה מוכרת

אם אתם בעלי עסקים או ארגונים גדולים וברצונכם להעניק לעובדים שלכם שירותי הסעות, מומלץ לפנות לחברה שמתמחה בעולם ההסעות. כאשר אתם פונים לחברה, כדאי להסביר באופן מפורט על החברה או הארגון שלכם, כמה עובדים קיימים, מה הן שעות פעילות העבודה, מיקום המשרדים ועוד.

כאמור, אחת מהחברות המובילות בארץ בתחום ההסעות לעובדים הינה טיולי אתרים. משם החברה ניתן להבין כי מעבר להסעות עובדים, השירות שניתן הוא גם עבור הסעות לטיולים בכל הארץ. נהגי החברה עוברים אחת לכמה זמן ריענון נהלים ובכך הם שומרים על מקצועיות.

בחרתם ללכת על שירות הסעות לעובדים? זה הזמן ליצור קשר כעת עם נציגי החברה.

בשיתוף טיולי אתרים
  • עוד באותו נושא:
  • הסעות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully