וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנויות אביזרי מין - איפה מומלץ לרכוש ומהם הטרנדים החמים בתחום

בשיתוף סקסלייף

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 16:40

עולם חנויות המין כבר לא מתקיים בסמטאות אפלות, אלא עבר לחנויות מהודרות, בהן ניתן למצוא מכל טוב. סקסלייף היא אחת כזו, ומציעה שילוב מדויק בין אמינות, דיסקרטיות ואיכות

בשנים האחרונות תחום האביזרים והמשחקים למבוגרים שינה את פניו, וכבר לא מדובר בחנויות סקס מפוקפקות בסמטאות חשוכות, אלא בחנויות פיזיות ואינטרנטיות מעוגנות, אשר פונות לכלל האוכלוסיות - נשים, גברים, סטרייטים ולהט"בים. כאשר בכל מקום אפשר למצוא חנות לאביזרי מין והאינטרנט מלא באתרים שצצים כמו פטריות - חשוב לדעת איפה לקנות. בדקנו את כל הפרמטרים החשובים: אמינות, דיסקרטיות ואיכות המוצרים ומצאנו - רשת סקסלייף היא המומלצת ביותר לרכישת אביזרי מין וצעצועים למבוגרים.

סקסלייף. סקסלייף,
סקסלייף - חנות סקס לשדרוג חיי המין שלכם/סקסלייף

סקסלייף - חנות אביזרי מין המומלצת ביותר על פי רשת 13

בין הפרמטרים, אשר נבחנו בסקירת שוק מקיפה של עולם חנויות סקס, ניתן למנות ותק, איכות המוצרים, דיסקרטיות, מבחר אביזרי מין ומהירות המשלוחים.

האתר שקיבל את הציון הגבוה מכולם הוא לא אחר מאשר חנות סקס של הרשת SEXLIFE, לה 2 חנויות פיזיות הממוקמות בחיפה וחנות מחסני יבואן שעתידה להיפתח באוגוסט הקרוב, בחיפה גם כן, המתוכננת להיות החנות הכי גדולה בארץ עם מגוון רחב של מוצרים במחירים מנצחים. לקוחות רבים פוקדים את החנויות הפיזיות, אולם החנות האינטרנטית מהווה את הפתרון הזמין והנוח ביותר עבור אנשים אשר רוצים לשמור על דיסקרטיות מרבית ולהתרשם מכל המבחר הקיים ולבחור את המוצרים ברגוע ובלי לחץ.

להלן הנתונים שנבדקו בסקירת החנות:

● מותג מוכר ו-ותיק: סקסלייף פעולת מאז שנת 2008, במהלכם סיפקה מגוון רחב של מוצרים ללקוחות חדשים וגם קבועים, אשר בחורים בה פעם אחר פעם להגשמת הפנטזיות והעצמת התחושה והתשוקה. האתר עבר את מבחן האמינות בנוגע לקבלת המוצרים כפי שהוצגו באתר, באריזות המקוריות ועם תעודת אחריות.

● איכות המוצרים: יבואן רשמי והענקת אחריות על המוצרים. סקסלייף הינה היבואן הרשמי של מגוון רחב של משחקים, צעצועים ואביזרי מין למבוגרים, דבר אשר מבטיח איכות, מקוריות וכן אחריות על המוצרים הנרכשים בחנות. זהו הפרמטר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת אביזרי סקס, שכן באים במגע עם הגוף הערום והאזורים האינטימיים. רכישת מוצרים לא מקוריים יכולה לגרום לנזק, תגובות אלגריות מקומיות, התפרקות האביזרים בזמן אמת וכן פגיעה בהנאה.

● דיסקרטיות בעת ההזמנה ובזמן קבלת המשלוח: הקנייה באתר נעשית בצורה מאובטחת, השומרת על פרטיותם של לקוחות החנות מבחינת הופעת פירוט החיוב בכרטיסי אשראי ובבנק. גם המשלוחים מגיעים ארוזים בקופסת קרטון בצורה דיסקרטית עם כתובת ושם הנמען בלבד.

● מהירות משלוח: המשלוחים יוצאים לכל רחבי הארץ ומגיעים תוך מספר ימים בלבד. למי שחסר סבלנות ורוצה להתנסות במוצרים החדשים שהזמין, קיימת האפשרות להזמנת משלוח אקספרס המגיע תוך שעות ספורות.

● שעות פעילות נוחות: שני הסניפים עובדים מהבוקר עד השעה 23:00 בלילה, כאשר בימי חמישי ושישי אחד הסניפים עובד עד 02:00 בלילה.

● מגוון מוצרים רחב שנותן מענה לכל סוגי הלקוחות: באתר קיימות 10 קטגוריות שונות, מחולקות לתתי נושאים ומכילות מאות מוצרים שונים, כך שיתאימו לכל צורך ומחיר. בין מוצרי החנות ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר של משחקים, תלבושות סקסיות, ויברטורים, תחפושות ואביזרי מין החל ממוצרים מאוד עדינים למתחילים ועד אביזרים לאנשים שחיים את עולם המשחקים למבוגרים מעוניינים לחקור ולהרחיב את הגבולות.

סקסלייף. סקסלייף,
הצטרפו עכשיו למועדון הלקוחות הכי משתלם בארץ/סקסלייף

"אנחנו פוגשים מגוון רחב של לקוחות - צעירים, אשר גדלו לתוך עולם המיניות הפתוח המעודד גילוי וחקר הגוף, זוגות בכל שלבי הזוגיות החל מחילת יציאה וכלה בעשרות שנות נישואים, אנשים מבוגרים שהבינו שאין מה להתבייש במיניות ותשוקה וכן נשים וגברים המחפשים מתנה מקורית לבני ובנות זוג, חברים וחברות במסיבות רווקים ורווקות, ערבים, יהודים, נוצרים, בדואים, חילוניים ודתיים ועוד", מספר מארק, הבעלים של החנות.

בנוסף, האתר מציע שירות ייעוץ והכוונה של צוות עובדים מקצועי ,אשר עברו קורס סקסולוגיה, הן לרוכשים בחנויות בחיפה והן לרוכשים באתר האינטרנט, ברוב שעות היממה בוואטסאפ או בטלפון.

מהם הלהיטים כיום בתחום המתנות והצעצועים?

"אנו נתקלים בלקוחות רבים המעוניינים לרכוש מתנה לבן/בת הזוג, חברה שמתחתנת וגם זוגות אשר עושים עצירה קטנה בחנות בדרכם לבילוי זוגי ואינטימי בצימר ורוכשים אביזרים להעצמת ושדרוג החוויה", עונה מארק.

"למסיבות רווקות, החברות נוהגות לרכוש הלבשה סקסית, מסאג'רים, פרפרים, מוצרי מג'יק וונד (הויברטובים הנמכרים ביותר בעולם) ועוד אביזרי מין לנשים. במסיבות רווקים לרוב נמצא מתנות של אביזרי סאדו עדינים כמו שוטים וקשירות, טבעות הידוק ורטט ועוד. בתחום המשחקים לזוגות ניתן למצוא גם כן מתנות שמקבלים במסיבות רווקות וכן מגוון עשיר של אביזרי מין לזוגות, משחקים סקסיים, קשירות למיטה ונדנדות - משהו שמאוד הולך היום ומיועד לזוגות שרוצים לגוון ולהכניס פלפל ליחסים".

מועדון לקוחות משתלם

ניתן להצטרף למועדון הלקוחות של הרשת בעלות חד פעמית של 80 ש"ח בלבד לכל החיים וליהנות ממגוון הטבות והנחות שוות:

1. מתנת הצטרפות שווה לבחירתכם

2. 10% הנחה קבועים בסניפים ובאתר

3. 15% הנחה בחודש יום ההולדת שלכם

4. 50 ש"ח זיכוי כל פעם שתגיעו לסכום הזמנות כולל של 500 ש"ח

5. הטבות מיוחדות לשבוע יום האהבה

6. הטבות מיוחדות רק לחברי מועדון

* בכפוף לתקנון

* ניתן להשתמש ב-10% הנחה וגם בנקודות צבירה אם יש בו זמנית

* ההנחות תקפות כבר מהקנייה הראשונה

לסיכום, ביקור בחנות סקס או הזמנת אביזרים למבוגרים באינטרנט מזמן הפכו לנורמה בחברה המודרנית, כאשר קיימת השפעה חיובית רבה של שילוב תחפושות ומשחקים בחדרי המיטות על הזוגיות, התשוקה וחיי המין של כולם. מבין כל הרשתות והחניות שנדבקו, סקסלייף עברה בהצלחה את מבחן האיכות, הדיסקרטיות ומהירות המשלוח.

למידע נוסף ורכישה בקרו באתר, בסניפים, שלחו הודעה בוואטסאפ למספר 0532210790, או למייל שירות לקוחות Info@sexlifeshop.co.il.

סניף עיר תחתית - סמטת עזה 5, חיפה, טל': 04-6145990

סניף צ'ק פוסט: שד' ההסתדרות 76, חיפה, טל': 04-8723723

חשוב לציין, הסניפים הינם באזורים מרכזיים, אך עדיין טיפה מוסתרים בשביל אלו המעוניינים לשמור על דסקרטיות.

בשיתוף סקסלייף
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully