וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום בלב: חוויית הקנייה שלא תשכחו

בשיתוף מקום בלב

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 9:48

כדאי לכם להכיר חנות טקסטיל ועיצוב הבית בנתיבות שתתפוס לכם מקום בלב. אגב, יש גם משלוחים לכל הארץ

תתכוננו, כי אתי בוכריס הולכת לתפוס לכם מקום לב. אתי בוכריס,
תתכוננו, כי אתי בוכריס הולכת לתפוס לכם מקום לב/אתי בוכריס

חנויות טקסטיל ועיצוב הבית ניתן למצוא בכל מקום, החל מרשתות מותגים מוכרות וכלה בחנויות בוטיק פרטיות. אחת מאותן חנויות בוטיק לעיצוב הבית היא הממלכה של אתי בוכריס - "מקום בלב" הממוקמת בעיר הדרומית נתיבות. לחנות הפיזית מגיעים לקוחות רבים מכל הארץ על מנת לספוג את האנרגיות הייחודיות של אתי בזמן הביקור בחנות והאירוח המושלם שלה, אך גם מי שלא מצליח למצוא זמן להגיע לחנות יכול להזמין משלוח לכל אזור בארץ. בעקבות רעש גדול סביב "מקום בלב" ברשת, יצאנו לבדוק מה מייחד את המקום (או יותר נכון מי) ואילו מציאות ניתן למצוא שם במחירים הוגנים לכל כיס. פייר? התאהבנו.

בעלת בית מקסימה שהפכה את המקום לעלייה לרגל של מאות לקוחות מרוצות - מנהלת החנות היא אתי בוכריס, בת 54. מדובר באישה מקסימה וחמה אשר רק משיחה איתה נטענים באנרגיות חיוביות ורוגע בלתי מוסבר. אתי מנהלת את החנות במסירות רבה כבר מעלה מ-18 שנים, במהלכן הגיעו אלפי לקוחות חדשים וחוזרים כדי להנות מחוויית רכישה שלמה הכוללת שיחה מרתקת, כיבוד קל והתאמת המוצרים הנמכרים לסגנון, עיצוב וטעם של כל לקוח ולקוחה.

"תמיד הייתה לי הזיקה לעיצוב, כל יום שישי הייתי עושה עיצוב שונה לשולחן השבת, מחפשת אקססוריז מתאימים וכל שבוע יוצרת סגנון עיצוב שונה", נזכרת אתי. "לפני 20 שנה החלטתי לעשות שינוי בקריירה, לעזוב את התפקיד שלי כמנהלת פעוטון בקיבוץ בו עבדתי ולהתחיל לימודי רפואה משלימה בשביל הכיף והאהבה. הייתי מגיעה לכיתה ללימודים ומביאה איתי נרות או כלים שהייתי מעצבת בזמנו ומכינה שולחן נרות מעוצב בכיתה, יוצרת אווירה נחמדה לכולם. לאחר תקופה קצרה, כשהייתי עמוק בתוך הלימודים ולא היה לי הרבה זמן פנוי, חברתי למישהי שהייתה גם מעצבת נרות וכלים ואני הייתי נוסעת לירידי אמנים בכל רחבי הארץ ומוכרת את המוצרים שלה. גם בשווקים עבדתי לא מעט, במקביל לעבודתי בחנות שהקמתי".

מגוון רחב של אקססוריז לעיצוב הבית. מקום בלב,
מגוון רחב של אקססוריז לעיצוב הבית/מקום בלב

מה תמצאו בחנות?

כיאה לחנות טקסטיל ועיצוב הבית, בין המוצרים תמצאו מצעים, מפות, שטיחים, וילונות, אקססוריז לעיצוב, נרות, מגשים, מפיצי ריח, כדים ועציצים, צלחות, כוסות, סכום מיוחד, כלים לקפה, תה וסוכר, כלים מעוצבים לאירוח מושלם ועוד. כמו כן ניתן למצוא גם שולחנות קפה קטנים, שידות, מראות, שעונים ועוד. מה שמייחד את החנות, היא העובדה שאנשים מגיעים לחוויית קנייה כוללת, לאווירה המיסטית והחיוך החם של אתי.

"אני מאוד אוהבת אנשים", מוסיפה אתי, "תמיד תמצאו אצלי בחנות פינת קפה וכיבוד קל. יצרתי אווירה מיסטית רוחנית שתעצים את חווית הביקור בחנות - אני פותחת בקלפי טארוט או קלפי מסרים ליום מנצח ואנשים מאוד מתחברים לזה. אין אחד שנכנס לגלריה ולא אומר שזה המקום הכי יפה בארץ בכלל ובאזור בפרט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כריות וכלים מהודרים לאירוח מושלם. מקום בלב,
כריות וכלים מהודרים לאירוח מושלם/מקום בלב

חשבון אינסטגרם פעיל ומשלוחים לכל רחבי הארץ

ומה עושים אלו, המתגוררים בצפון ולא יכולים להגיע לביקור באופן תדיר? כמובן עוקבים אחרי המוצרים החדשים באינסטגרם או בפייסבוק ומבצעים הזמנה עם משלוח עד הבית.

"אני מתחזקת באופן פעיל וקבוע את חשבונות האינסטגרם והפייסבוק שלי". מדגישה אתי. "כל יום מפרסמת סטורי ומעדכנת את כל המוצרים החדשים שמגיעים. כך גם הלקוחות מאזורים מרוחקים ואפילו מהעיר שלי, אנשים שעדיין ממעטים לצאת עקב הקורונה, לא צריכים לוותר על התענוג של להתחדש בפריט עיצוב לבית, לקנות וילון חדש או מפיץ ריח מיוחד".

שעונים ומגוון פריטי עיצוב - חפשו  מקום בלב באינסטגרם. מקום בלב,
שעונים ומגוון פריטי עיצוב - חפשו מקום בלב באינסטגרם/מקום בלב

לסיכום, כשמו כן הוא - מדובר במקום שייכנס לכם ללב ולא רק בזכות המוצרים, אלא בעיקר בזכות אישה אחת מיוחדת במינה, אשר נושמת את עולם העיצוב והאירוח ומעניקה השראה לכל לקוחותיה. אז אם אתם גרים בסביבה או בנסיעה באזור - תקפצו לבקר בשביל לחוות את המקום הפיזי, ואם אתם גרים רחוק - תתעדכנו באינסטגרם ותמצאו את הפריט שהיה חסר לכם בעיצוב הבית. לפרטים נוספים ובירורים, חייגו לטלפון שמספרו 089931763 או 0542386034

בשיתוף מקום בלב
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully