וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WIZnMix: מהפך במטבח

בשיתוף WIZnMix

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 16:50

להיט חדש בשוק מעבדי המזון בישראל: ה- WIZnMix , מכשיר עתיר פטנטים, שיודע לעשות הכול במטבח- בין היתר לחתוך, לקצוץ, להקציף, ללוש ואפילו לקלף שום!

הכול למטבח במכשיר אחד:  WIZNMIX. יח"צ,
הכול למטבח במכשיר אחד: WIZNMIX/יח"צ

ה- WIZnMix הוא מכשיר חדשני וייחודי, שתופס מינימום מקום על השיש במטבח. הוא שקט במיוחד, העיצוב שלו יפיפה והוא גאווה ישראלית: פיתוח בלעדי כחול-לבן רשום ומוגן בפטנטים.

החגים קרבים ובאים וזה הזמן המושלם לרכוש מכשיר מהפכני, שיעשה עבורכם את כל העבודה במטבח תוך שניות ומתנקה בקלות

הכרות ראשונה

חדשות לוהטות במטבח שלנו: הסו-שף האישי שלכם כבר כאן! מוצר מהפכני במחיר מנצח, עם ביצועים מנצחים. קבלו את מכשיר ה- WIZnMix.

WIZnMix הוא מתחרה רציני לכל המכשירים הקיימים בשוק עם יתרונות גדולים: מהמגוון הרחב של הפעולות שהוא מבצע, דרך זה שהוא יעיל ושקט ועד למחיר האטרקטיבי. חשוב לציין: מדובר בגאווה ישראלית, פיתוח כחול-לבן.

למכשיר הייחודי הזה, בעל טכנולוגיה חדשנית ופטנטים רשומים יש שלושה אביזרים:

1. האביזר הראשון - מולטי בלון

הבלון המדהים שלנו, פטנט רשום - כלי ייחודי שאינו קיים בשום מכשיר חשמלי אחר בשוק. הבלון הרב-תכליתי משמש כפתרון יעיל ואיכותי לכל הקשור בהקצפת שמנת מתוקה, חלבון ביצים או חלב לקפה, קילוף ראשי שום ובוטנים- בזמנים שוברי שיאים, באמצעות הטכנולוגיה הייחודית בזמן הפעלת המכשיר, המאפשרת יכולות הקצפה מפתיעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

2. האביזר השני - סכין רב תכליתית-3D

פטנט נוסף, הוא הסכין הרב תכליתית-3D, בו הלהבים בשלוש שכבות בגבהים שונים ובזוויות ייחודיות, מה שיוצר פעולות חיתוך, קיצוץ, ערבול, ערבוב, ריסוק, כתישה של כל מוצרי המזון באופן שווה ואחיד בכל המיכל. התוצאה המתקבלת הוא מרקם אחיד ושווה במיוחד, תוך שניות. למשל: עלים ירוקים לרוטב פסטו, ריסוק קרח לשייקים וקוקטיילים, הכנת גלידת סורבה, יוגורט או שמנת וגם להכנת חומוס, מרקים ופירה מושלמים או לקצוץ ללא מאמץ ירקות, בשר ודגים. הסכין שלנו בעל מבנה להבים שהוכרו כפטנט טכנולוגי, מפיק עוצמת פעולות מהאיכותיות ביותר.

WIZNMIX. יח"צ,
WIZNMIX/יח"צ

3. האביזר השלישי - הסכין הדינמית

הסכין הדינמית ורסטילית וחולשת על תחומי בישול ואפייה רבים. בעזרת הסכין הדינמית תוכלו להכין בקלות ותוך שניות בצקים למגוון מאפים כמו פיצה , לחמניות או אזני המן, בלילות לפנקייק, בלינצ'ס או קרפ, רטבים, קוקטיילים ואייס קפה.

4. עיצוב

הדובדבן שבקצפת הוא העיצוב המקורי, הייחודי והארגונומי של המכשיר שעיצבו עבורנו מיטב המעצבים בישראל שחשבו על כל פרט והנדסת אנוש לנוחות המשתמש. מדובר במכשיר יפה ומאוד פונקציונאלי, בנפח מרשים של 750 מ"ל, שמותאם לעמוד באופן קבוע על השיש ולתפוס מינימום מקום, מוכן מיידית לעבודה. הוא מספק פתרונות מצוינים לכל מה שעושים במטבח - הכול במכשיר אחד - שקט - חכם - מהיר- קל לתפעול ופשוט לניקוי.

5. אביזר נוסף למוצר - מסחטת מיצים

האביזר, הניתן לרכישה בנפרד ורשום כפטנט, הוא קערה ייחודית עם מסננת המשמשת כמסחטת מיצים, כשהמיץ הנסחט עולה מתחתית הקערה דרך המסננת, כך שבתחתית הקערה נותרים כל העיסה של הפרי או הירק.

דוד מנשס, יבואן WIZnMix לישראל, זה נשמע מושלם. יש למכשיר עוד יתרונות?

"כן! בגדול זה מכשיר חכם, יעיל, פשוט לשימוש ושקט, בעל טכנולוגיה חדשנית כחול-לבן. כל החלקים, חוץ מהמנוע מתאימים לשימוש במדיח. המכשיר הזה למעשה עונה על כל הצרכים של העבודה היומיומית במטבח, מה שנקרא: "All in One". בנוסף, המכשיר מגיע בשני צבעים- לבן-קרם ואדום. יתרון גדול נוסף, הוא המחיר השווה לכל נפש, בשל יכולותיו והמהפך במטבח."

מה המחיר?

"המחיר לצרכן הוא 634 ₪ אבל עכשיו יש מבצע קיץ והורדנו את המחיר ל 595 ₪, כך, שמי שרוצה להיות מצויד לקראת החגים: זה הזמן. המבצע מסתיים ב 1 באוגוסט או עד גמר המלאי. זמן האספקה הוא עד שבעה ימי עסקים".


מה לגבי אחריות?

"אנחנו מספקים אחריות של 12 חודשים"

יש תוכניות לייצוא של המכשירים?

"בהחלט. אנחנו בשלבים מתקדמים של השיווק המוצר בעולם"

איפה רוכשים את המכשיר המהפכני הזה?

1. ישירות דרכנו בטלפון 052-8459470

2. דרך האתר שלנו

3 . Brands on sale

4 . דרך עוצמה מוצרי חשמל:

WIZnMix

פייסבוק

בשיתוף WIZnMix
  • עוד באותו נושא:
  • מטבח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully