וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

accessiBe מציגה: כך תנגישו את האתר שלכם לכולם

בשיתוף accessiBe

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 15:02

פרסומת חדשה של חברת סטארט אפ ישראלית בטלוויזיה האמריקאית, מבקשת להעלות את המודעות לנושא נגישות אתרים לבעלי מוגבלות

accessiBe פרסומת. accessiBe,
accessiBe/accessiBe

פרסומת של חברת הסטארט-אפ הישראלית accessiBe מככבת בימים אלה בטלוויזיה האמריקאית. מטרתה להעביר מסר חשוב של הגברת המודעות לנגישות אתרים עבור בעלי מוגבלות. הפרסומת, בהשתתפות בעלי מוגבלות שפרצו גבולות, משדרת מסר חזק של העצמה עם הסלוגן - "בלתי ניתן לעצירה".

פרסומת ראשונה של חברת סטארט אפ ישראלית מגיעה בימים אלה לטלוויזיה האמריקאית, עם מסר חברתי מעורר השראה ופורץ גבולות. הפרסומת שייכת לחברת הסטארט-אפ הישראלית המצליחה accessiBe, שיצרה טכנולוגיה חדשנית לנגישות אתרים עבור בעלי מוגבלות. הפרסומת, שאורכה דקה, יוצאת עם המסר החזק - "בלתי ניתן לעצירה" ("The Unstoppable"), ומציגה מצליחנים בעלי מוגבלות שזכו להגיע להישגים גדולים, החל משחקנים ועד ספורטאים. בין המשתתפים: השחקנית והסופרת אמילי קראנקינג בעלת שיתוק מוחין, המרצה מעוררת ההשראה איימי קופלנד שזיהום חיידקי הוביל לכריתת הגפיים שלה, והמתאבק קייל מיינארד שנולד ללא גפיים וטיפס להר הקלימנג'רו.

הפרסומת שכבר עלתה לשידור בארה"ב החל מ-12 ביולי 2021, נכתבה והופקה על ידי אנשים עם מוגבלות. מייקל הינגסון, מנהל החזון הראשי של accessiB, מסביר: "כאשר קיים אינטרנט נגיש, אנשים עם מוגבלות יכולים להגיע לכל הישג, כי אז המגבלה שלהם לא עומדת בדרכם. ואז - הם בלתי ניתנים לעצירה. אחת ממטרות הפרסומת היא בהחלט ליצור תחושת העצמה בקרב בעלי מוגבלות".

accessiBe פרסומת. accessiBe,
accessiBe/accessiBe

שיר אקרלינג, מנכ"ל accessiBe, מדבר על המטרה הנוספת של העלאת המודעות לגבי נגישות ברשת: "כיום אין מספיק מודעות לנושא הנגישות ברשת בקרב בעלי עסקים. אנחנו ב- accessiBe מבקשים לשנות את המצב. יש לשאוף ליצור סביבה טכנולוגית ידידותית לכל גולש, ובפרט לבעלי מוגבלויות".

חברת accessiBe הישראלית, שהוקמה בשנת 2018, יצרה מערכת חדשנית מבוססת בינה מלאכותית, שמאפשרת לעסקים להפוך את האתר שלהם לנגיש. בכך ניתן לספק תוכן לכמות רבה יותר של גולשים ולעמוד בדרישות הרגולציה לגבי נגישות אתרים, עם תקנים שנקבעו בהנחיות נגישות תוכן האינטרנט (WCAG 2.1) ובחוק האמריקאים עם מוגבלות (ADA).

אתר אשר קיימת בו מערכת של accessiBe, מאפשר למשתמשיו לשנות באופן אוטומטי את המראה והאפיון של דפי האתר, כך שיתאימו לצרכיהם הספציפיים. הפעולה נעשית באמצעות יישומון אינטואיטיבי וקל לתפעול, שמאפשר לגולשים לשנות בזמן אמת את ערכת הצבעים, גודל הגופן, ריווח התווים, כיוון, אנימציה ומאפיינים אחרים של דף אינטרנט. מערכת כזאת מאפשרת למעשה לאנשים עם מוגבלויות שונות - קשיי ראייה, שמיעה וקשיים מוטוריים - לגלוש בנוחות ובקלות.

בשיתוף accessiBe
  • עוד באותו נושא:
  • נגישות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully