וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך במשרד: סוף לכאבים בזמן העבודה

בשיתוף ארגותרפי

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 9:52

חברת ארגותרפי הדרום אפריקאית, שהקים הפיזיותרפיסט גארי ארנסון, פתחה סניף ראשון בישראל ומציעה פתרון לתנאי עבודה אופטימליים: ריהוט ארגונומי חדשני וייחודי, שמותאם אישית ומעוצב על פי נתוניו של כל אחת ואחד המתוכנן לישיבה אופטימלית וגם לעבודה בעמידה. מומלץ!

נוחות בישיבה. ארגותרפי. יח"צ,
נוחות בישיבה. ארגותרפי/יח"צ

"עבודה נטולת כאב ביום עבודה מהנה - מגיעה לך, וזו ההבטחה שלי", זה המוטו של גארי ארנסון, פיזיותרפיסט מדרום אפריקה שהחל בפיתוח פתרונות ארגותרפיים לעבודה בריאה ונכונה כבר לפני 18 שנה. זמן קצר אחרי שהחל בפרויקט, הבין גארי שכסאות משרדיים לא מתאימים לעבודה ממושכת. בעקבות המסקנה הזו פיתח גארי ועיצב את הכיסאות הארגותרפיים הראשונים שלו, שהפכו לפתרונות הבסיס שמספקת חברת ארגותרפי: Ergotherapy, שהיה בין מקימיה.

חברת Ergotherapy המצליחה, פתחה סניפים באפריקה ובאוסטרליה ולפני חמש שנים, נפתח הסניף הישראלי. בנוסף מספקת החברה כסאות למפיצים בארצות הברית.

וורן לואיס מנהל החברה בישראל וסיון אסרף, מנהלת התפעול של החברה בישראל, איך בוחרים כיסא נכון?

"קודם כל, חשוב להתייחס לגובה ולמשקל של מי שעתיד לשבת על הכיסא כך שהכיסא יתמוך במשתמש בצורה האופטימלית. אין כיסא אחד שמתאים לכל האנשים. זו התאמה אינדיווידואלית. עם זאת, יש להדגיש שיש מספר תכונות שהן חובה בכיסא המיועד לישיבה ממושכת.

1. תנאי ראשון: שהכיסא יהיה נוח ובעל תמיכה מלאה למשתמש בו

2. התאמת הכיסא לגובה ולגודל של מי שיושב עליו

3. יש לבדוק תכונות ארגונומיות כמו עומק הכיסא, שיתאים כך שהרגליים יהיו יציבות על הריצפה, או על דרגש. עם מיקום נכון לזרועות ומיקום מדויק לגב התחתון.

עבודה נטולת כאב. ארגותרפי. יח"צ,
עבודה נטולת כאב. ארגותרפי/יח"צ

מה מייחד אותכם על פני חברות אחרות המוכרות ריהוט ארגונומי?

מעבר לעובדה שאנו בין החברות הבודדות בענף שנותנות אחריות ל-5 שנים (מרבית החברות נעות בין שנה לשלוש), אנו באמת מקשיבים לצרכי הלקוח ומשתדלים להתאים לו את הכיסא הנכון עבורו, אנו לא מתביישים להגיד ללקוח במידה ואין לנו מענה עבורו, אצלנו הרעיון הוא לא המכירה כמו ההבנה שזה עניין בריאותי לחלוטין שיכול לשפר את חיי המשתמש.

האם יש לכם שולחנות שמתאימים את עצמם גם לעמידה ומה היתרון שלהם?

"העבודה בעמידה פופולרית בארצות הברית ובארצות הסקנדינביות. זה הפך להיות לגיטימי גם בבתי ספר מסוימים ומתאים במיוחד לתלמידים עם בעיות קשב וריכוז. הרעיון מאחורי שילוב עבודה גם בעמידה הוא להיות יותר דינמי ואקטיבי. כל שולחן עמידה טוב, מאפשר לעבור בקלות מעמידה לישיבה וההיפך. מעבר לזה שזה טוב לעובד, מתברר שעובד שמשלב עמידה וישיבה בזמן העבודה הופך לעובד יעיל יותר עבור החברה. יש מחקר שזו המסקנה בו שנערך בטקסס, ארצות הברית. המחקר בדק פרודוקטיביות של עובדים, שעבדו בשילוב של עמידה וישיבה. התברר שהיא גבוהה ב 40% מאלה שעובדים רק בישיבה." כבר היום יש בתי ספר עם שולחנות ישיבה עמידה מתוך חלחול ההבנה גם במוסדות חינוך שיש לאפשר למשתמש לנוע גם אם המשתמש הוא ילד.

יותר דינמי ואקטיבי: עבודה בעמידה. יח"צ,
יותר דינמי ואקטיבי: עבודה בעמידה/יח"צ

מה הן הבעיות הכי שכיחות של אנשים שיושבים שעות ארוכות תוך שימוש בריהוט לא מתאים?

"אנשים אלה סובלים מכאבי גב תחתון, הרבה בעיות צוואר וכתפים. החלפת הכיסא לכיסא מתאים לא יירפא אותם אבל אם ישבו נכון, הוא יכול למנוע כאבי גב, או להפחית את הכאב שכבר קיים. יש חשיבות גם לגובה השולחן, שיהיה תואם לגובה הכיסא. כך למשל, מי שרוכן קדימה - מתעייף מהר ומי שיושב כשהרגליים שלו באוויר - גם הוא גורם לאי נוחות גופנית. יש לשפר את העומק של הכיסא ולהתאים אותו למידות היושב בו. חשוב שיהיה מקום רגליים, כך, שלא יהיו באוויר ובנוסף, שיהיה מקום להניח את הזרועות, מה שמפחית עומס מהכתפיים ומהצוואר".

מה תנאי העסקה שלכם?

"אספקת הריהוט היא תוך שבוע. המחירים נעים בין מאות שקלים על מוצרים נלווים והמחירים יכולים להגיע לאלפי שקלים במוצרי היוקרה שלנו. אנחנו מעניקים 5 שנות אחריות ושירות יוצא מן הכלל"

והחזון שלכם?

"חלק גדול מהחיים שלנו הוא בזמן העבודה ואם לא ניקח בחשבון את הבריאות שלנו נפתח בעיות פיזיות לאורך הזמן שרק ילכו ויחמירו. החזון שלנו הוא שהמוצרים הנכונים יסייעו ללקוחות שלנו בעבודה, שהם ירגישו ויהיו בריאים ויעילים."

להתקשרות איתנו:
https://easy.co.il/page/10067674

בשיתוף ארגותרפי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully