וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחר הגדול ביותר לריהוט לגן בטעם, בצבע ובמגוון

בשיתוף שבירו ריהוט גן

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 14:16

כיסאות נוח, מיטות שיזוף ועוד, מעץ אלומיניום או מתכת - ריהוט גן מתאים ישדרג את הגינה שלכם ואת חוויית השימוש בה. כך תבחרו את הריהוט המתאים

ריהוט גן. שבירו ריהוט גן,
ריהוט גן/שבירו ריהוט גן

ההנאה מהגינה הצמודה לבית מתעצמת כשמשדרגים אותה בריהוט גן איכותי ויוקרתי המשווה לה מראה של מעין ממלכה קטנה ויוקרתית. כבר תקופה ארוכה שריהוט הגן הפך לאחד התחומים החמים בתחום עיצוב הבית והגינה, הוא מוסיף נופך ייחודי משלו באמצעות כסאות ושולחנות מעוצבים, נדנדות, ערסלים, מערכות ישיבה, פינות אוכל ועוד מוצרים רבים שהופכים את השהייה בגינה לזמן של הנאה ורוגע קסומים שרק מרחב בסגנון מעוצב כזה יכול לתת.

חצר הבית משמשת למגוון מטרות: ארוחות משותפות, משחקים והכנת שיעורי בית, מנוחה ואפילו שחיה בתקופת הקיץ. ההנאה מהפעילויות הללו תהיה נעימה במיוחד אם מצרף לכל אחד מהם רהיט גן מעוצב המוסיף נופך ייחודי שהופך את המרחב החוץ ביתי ליפהפה ברמות על. אם אתם סועדים בחצר באופן קבוע, תוכלו ליהנות ממבחר פינות אוכל לחצר שינעימו לכם כל ארוחה.

במידה והחצר משמשת למנוחה ורוגע, איזה ריהוט גן יותר טוב מכיסאות נוח, או נדנדות, יש נדנדות המגיעות עם גב נשכב למיטה למנוחה מושלמת. אם זכיתם ובריכת שחיה מקשטת את החצר, תוכלו ליהנות ממגוון מיטות שיזוף נוחות ומפנקות שיהפכו לכם את הקיץ ליפה ומושלם.

ריהוט לגינה ולחצר מגיע בסגנונות מרהיבים ובשלל גוונים

סגנון כפרי - רהיטי עץ איכותיים ומעוצבים המעניקים לגינה מראה מיוחד ואותנטי. מלבד הלוק הנעים, הוא מספק תחושה טבעית חמימה ונעימה.

סגנון מודרני - ריהוט המשלב מראה טבעי ואלגנטי, הוא מאופיין בקווים נקיים ועשוי מחומרים שונים ומגוונים. הריהוט בעל מבני ייחודי, כורסאות וספות בעלי מבנה מעוגל ועוד רהיטים בעלי מראה אוורירי ואלגנטי, בצבעים רכים ופסטורליים המעניקים תפאורה מושלמת לגינה.

סגנון יוקרתי - קולקציית רהיטים מיוחדת בסגנון יוקרתי המגיעה בעיצובים ייחודיים מהמותגים בינלאומיים המובילים ביותר בעולם הריהוט, סגנון שמשדר איכות חיים, עיצוב אקסלוסיבי מבלי להתפשר על נוחות והוא הופך כל חצר למקום חלומי. סגנונות ועיצובים יש עוד בשפע: סלוני, קלאסי, גותי או רומנטי , מה שנשאר זה רק להחליט באיזה סגנון לשדרג את הגינה.

ריהוט גן. שבירו ריהוט גן,
ריהוט גן/שבירו ריהוט גן

קנייה של ריהוט איכותי תביא לשמירה עתידית עליו

ריהוט גן נתון לחסדי מזג האוויר: גשמים, לחות, אבק ושמש. לכן ההמלצה היא לקנות פרטי ריהוט עמידים שיחזיקו מעמד לאורך זמן כך שניתן ליהנות מהם במשך שנים ארוכות. כמובן בתנאי שמתחזקים אותם כראוי ובכך שומרים על איכות המוצר.

החומרים מהם עשויים הרהיטים

אלומיניום - אחד מחומרי הגלם היותר נפוצים לשימוש בריהוט החוץ ביתי הוא אלומיניום. אלומיניום הוא חומר די חזק ואין לו נטיה להחליד. העבודה איתו מאד נוחה והוא מככב ברהיטי גן רבים העשויים אלומיניום אל חלד. הוא קל ופשוט לתחזוקה ועמיד בפני מזג האוויר הישראלי בעונת הגשמים רצוי לכסות את הרהיטים או לאחסן אותם במקום יבש. למרות שהוא נחשב עמיד וחזק, ריהוט מסוג זה חשוב לרכוש מחברה טובה בעלת שם כיוון שאיכות המוצר משתנה בין היצרנים השונים. החסרונות במוצר זה שהמחיר מעט יקר לעומת האחרים והוא אינו עמיד במקומות בהם נושבות רוח חזקה בגלל המשקל הקל שלו.

מתכת, פלדה וברזל יצוק - החומרים הללו חזקים ומיוחדים. הם מגיעים בגימורים יחודיים והם עמידים בפני בלאי וחלודה החיסרון בהם הוא שמשקלם מאד כבד. למעשה זה יתרון למי שמתגורר במקומות בהם נושבת תדיר רוח חזקה, אך לאנשים שצריכים לנייד את הרהיט מידי פעם ממקום למקום זה לא מתאים. בנוסף, העלות של הרהיטים הללו גבוהה באופן משמעותי לעומת חומרים אחרים.

עץ - הרהיטים בעלי מראה טבעי וכפרי. מומלץ לרכוש ריהוט גן מעץ העשוי רק מעץ טיק או קווילה בגלל העמידות שלהם בפני הבלאי ומזג האוויר. ברוב הפעמים רהיטי עץ יקרים יותר מרהיטים אחרים אך עם תחזוקה וטיפול נכון שלהם ניתן ליהנות מהם במשך שנים ארוכות.

ראטן - יש סוגי ראטן רבים באיכות שונות. הראטן הוא חומר פלסטי מלאכותי דמוי קש. רהיטים אלה מיוצרים משלדות אלומיניום וקליעה של סיבי ראטן, ההמלצה היא לקנות רהיטים באיכות טובה שיחזיקו מעמד לאורך זמן.

הרהיטים עדינים ביחס לרהיטים מחומרים אחרים ולכן צריך להקפיד לכסות אותם כאשר אינם בשימוש ולדאוג שלא יהיו חשופים לגשם. הם קלים לניקוי אך דורשים תחזוקה רבה ושוטפת כדי שיחזיקו מעמד לאורך זמן.

לסיכום: לפני שרוכשים את הריהוט בדקו מאיזה חומר הוא עשוי, קחו בחשבון את תנאי התחזוקה שלו ורכשו אותו בהתאם לצרכים וליכולות שלכם.

בשיתוף שבירו ריהוט גן
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט גן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully