וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת הקפה כבר כאן? ראו בעצמכם

בשיתוף Raro Coffe

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 10:14

ב-Raro תמצאו את כל מה שצריך כדי לייצר את חווית הקפה המושלמת

רארו קפה. Raro Caffe,
Raro Caffe/Raro Caffe

בפברואר האחרון התרחש שינוי מבורך בחייהם של חובבי הקפה. האתר Raro Coffe מגיע עם מטרה מרכזית אחת להביא את הבוטיק לחווית הקפה הישראלית דרך קולומביה, אתיופיה ואינדונזיה. מפולי קפה מכל הסוגים עד הקפסולות המוכרות והאהובות ואפילו מכונות קפה איכותיות.

"לא הצלחתי למצוא קפה נורמלי בסופר" מספר בעל החנות, "אני אוהב לבשל את הקפה בעצמי, נותן לי יותר שליטה על הטעם. וכדי להגיע בדיוק לטעם שכיוונת חייב להכיר את הזנים שאיתם אתה עובד". כך הופך התחביב ארוך השנים לכדי חנות אינטרנטית, המציעה את כל עולם הקפה במקום אחד ומיוחד. "הצרכן הישראלי פיתח דרישות גם מכוס הקפה שלו. בין אם מדובר בתערובות קפה ייחודיות או בקפסולות גורמה ממכונות קפה, אנו רוצים קפה איכותי, שיענה לדרישות הטעם האישיות שלנו".

באתר עצמו תוכלו למצוא את עצמכם בטיול מסביב לעולם בין סוגי הקפה והתערובות שמגיעים מבירות הקפה העולמיות, וכולן בקלייה האיטלקית הקלאסית שמדגישה את הטעם של הפולים. לאניני הטעם אפשר למצוא פירוט מדוקדק של הזנים השונים והטעמים המגוונים, כדי שתוכלו לבחור את הקפה שיעשה לכם את היום. והחדשים בתחום יוכלו למצוא מאמרים ומידע מועיל לגבי סוגי הקפה השונים ולקבל קצת סדר בעולם התוכן המופלא הזה.

הגענו לכוס קפה במחסני השילוח של Raro לטעום חלק מהמבחר, וריכזנו לכם כמה סוגי קפה שהרשימו אותנו במיוחד

Veneto

ה-Veneto היא קפסולה המשלבת בצורה מופלאה את הטעם המרוכז והעשיר של זני הערביקה מדרום אמריקה עם הטעם העדין והמתקתק של הפולים מברזיל. פולי הקפה עוברים קלייה כהה שמעצימה את הטעם ומוסיפה ארומה פירותית עדינה, שילוב מדהים שמזמן לא הרגשתי, פשוט מרגש לקחת את השלוק הראשון.

Terreno alto

Terreno alto היא תערובת שמכילה 90% פולי ערביקה עם 10% רובוסט, בתור מישהו שאוהב תערובות אני תמיד מנסה למצוא את השילוב המנצח של הזנים הנכונים, כאן ראיתי קומבינציה איכותית של 7 זני קפה ממרכז ודרום אמריקה ביחד עם זן קאפי-רויאל עילי של רובוסטה מהודו, שנותן את הטוויסט הסופי לטעם המדוייק והעוצמתי.

לא רואים הרבה כאלה היום, הקפה מהודו מאופיין בפרי בעל טעם מרוכז וכשקולים את הפולים בכמויות קטנות והם מגיעים אליכם ארומטיים במיוחד.

הכנו את התערובת במקינטה ישנה שיוצרה באיטליה, בדיוק בזמן שעבודת יד התחילה לחזור לאופנה, ופשוט נותנת תחושת רוגע שאי אפשר להסביר, שהולמת את הקלייה האיטלקית האיכותית. כבר בלגימה הראשונה מרגישים חומציות קלילה שמלווה במתיקות עדינה וטעם מריר עמוק שבבסיס התערובת, הקפה עצמו בעל גוף מלא וקרמי. הקלייה הבהירה שומרת מאוד על אופי הקפה ועל הטעם העשיר שלו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

Colombia Supremo

קפה חד-זני בדרך כלל משויך לאלה שיודעים בדיוק מה הם אוהבים, והקפה הקולומביאני ספציפית מאופין בטעם המובחן והאקזוטי שלו שלא נותן מקום לבלבול. הבעלים מספר שביקר אף באזורי הגידול של הפולים בהריים המדהימים של קולומביה עם נוף עוצר נשימה שהוכרז על ידי אונסק"ו כאתר לשימור תרבות הקפה המפוארת של קולומביה.

הפולים בעלי גוף בינוני עם טעם עשיר המתאפיין בחמצמצות של תותי בר ומתיקות מאוזנת שלא מתאימה לכל אחד. הקלייה עצמה נעשית לפי מתכון איטלקי מסורתי בחום שמגיע עד ל230 מעלות ומוציא את המירב מהטעם היחיד במינו של הזן.

מה הכי אהבנו בRaro?

Raro מספקת מענה למגוון רחב של לקוחות לצרכי הקפה שלהם, כולל מכונות קפה מקצועיות, וכמובן ייבוא של פולי קפה מובחרים מאזורי גידול נבחרים ברחבי העולם. המטרה של הבעלים בפתיחת המקום היא להביא את הקפה האיכותי ביותר בעולם לבית שלכם וכל זה בלי שיצטרכו לקום מהספה, ולהעלות את המודעות לקפה איכותי בארץ. אתם שואלים אותי? לדעתי יש פה עבודה מצויינת.

לביקור בחנות

בשיתוף Raro Coffe
  • עוד באותו נושא:
  • קפה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully