וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנה שמייעלת את העבודה המשפטית

בשיתוך קליגל

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 13:58

עבודת עורכי הדין מלאה במשימות טכניות ובירוקרטיות, ולמרות זאת התחום נשאר מאחור מבחינה טכנולוגית. "קליגל" היא תוכנה חדשנית שמאפשרת להם לחסוך זמן יקר ולהתרכז בעיקר

מירב חביב. דני חביב,
מירב חביב/דני חביב

למרות שתחום המשפט מעורב כמעט בכל עניין עסקי ואישי בחיינו, הרי שמשרדי עורכי הדין העסוקים, לא השקיעו בעשור האחרון יותר מדי בלחפש דרכים להתייעל. המשרדים עדיין משתמשים בטכנולוגיות מיושנות, שדורשות מהם ביצוע כמעט ידני של פעולות ארוכות ומייגעות. גם היום, עדיין משתמשים בפקסים ושליחים, מה שמחייב אותם במשימות בירוקרטיות מתישות שחוזרות על עצמן מדי יום.

עם הבעיה הזו תכנת קליגל נועדה להתמודד. קליגל פותחה ומשווקת על-ידי סטארטאפ ישראלי צעיר, והיא מאפשרת לקהילת עו"ד בארץ ליהנות ממוצר ייעודי ומכוון בתחום הפעילות המשפטית הדיגיטלית. עד לשנת 2020 השתמשו בתכנה בעיקר משרדי עורכי הדין הגדולים בישראל. במהלך שנת הקורונה הצליחה התוכנה לתפוס תאוצה עצומה בארץ כשרוב משרדי עו"ד המובילים והגדולים כבר אימצו אותה וכמותם עשו גם משרד המשפטים, כנסת ישראל, וכן מחלקות משפטיות של עיריות וחברות ציבוריות.

מירב חביב, מנהלת המכירות בחברה מספרת כי החברה צמחה בכ-1000% בשנה האחרונה. "קליגל היא תוכנה שהיא בגדר חובה בכל משרד, היא מייעלת את העבודה בכך שהיא חוסכת זמן מיותר, ועבודה מאומצת בהכנת הנספחים על פי התקנות החדשות. התוכנה פותחה בהתאם לתקנות סד"א החדשות, והיא דינמית ומשתנה בהתאם לבקשות ולצרכים של המשתמשים. אני פוגשת בכל יום עורכי דין שמתפלאים איך הם עבדו עד היום בלי קליגל וזה הסיפוק הכי גדול שאפשר לקבל מהתוכנה".

התוכנה- cligal משווקת באמצעות מנוי שנתי במחיר מוזל החל מ-42 שקלים בחודש. מנוי חודשי ללא התחייבות נמכר החל מ-50 שקלים בחודש. הלקוח יכול לבחור מסלולי שימוש רבים בהתאם לצרכיו. משיחות עם משרדי עו"ד המשתמשים בתוכנה עולה כי שירות הלקוחות מהיר מאוד ויש מענה אנושי לכל שאלה תוך דקות ספורות.

המייסד, עו"ד דור גולדינר, הציב לעצמו מטרה למזער לאפס את העבודה הטכנית שמתבצעת על-ידי עורכי דין על מנת לאפשר להם להתרכז בעבודה משפטית מהותית. "העבודה המשפטית כוללת בחובה הרבה שיקול דעת, ניסיון ומשימות שונות שמחשבים עדיין לא יודעים לבצע. אנחנו מודעים לכך, ולכן איננו מכוונים לביצוע פעולות משפטיות גרידא, אלא לסייע לעורכי דין להשלים במהירות ובאופן אוטומטי פעולות עזר שונות לעבודה המשפטית, שנפח העבודה שלהן יכול אף לעלות על העבודה המשפטית המהותית. בהתאם לכך, אנחנו מתרכזים בכל הפעולות הטכניות שעולות במסגרת העבודה המשפטית: הכנת מסמכים להגשה, חתימות דיגיטליות, מילוי טפסים, ועוד. אנחנו משתדלים לבצע את כל הפיתוחים שלנו בהתאם לצרכים שעולים אצל לקוחות שונים, כך שכל פיצ'ר חדש שמתווסף לתכנה מועיל לפחות לחלק מהמשתמשים, ועוזר להם לחסוך זמן נוסף. ב-3 שנים שאנחנו קיימים לקוחות ראו את המוצר משתנה מאפליקציה של כפתור בודד לפלטפורמה מתקדמת לעבודה עם מסמכים. בזכות ההשקעה במוצר, קליגל היא היום התכנה המשפטית הפופולרית ביותר בישראל, ורוב משרדי עורכי הדין בארץ משתמשים בה".

אתר אינטרנט - https://cligal.com/

טלפון - 0737773245

בשיתוך קליגל
  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully