וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בתחום הצמיגים לרכב

בשיתוף אוטו טייר

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 16:44

שיטה ייחודית משנה באופן דרמטי את שוק הצמיגים לרכב בישראל: קניית צמיגים מותאמים בדיוק לצרכי הלקוח, ישירות מהיבואנים המובילים בישראל. את הצמיגים מקבלים להתקנה בפנצ'רייה ליד הבית, וזה תוך 24 שעות לכל היותר. הכירו את אוטו-טייר

מותגי הצמיגים המובילים בעולם. אוטו טייר. יח"צ,
מותגי הצמיגים המובילים בעולם. אוטו טייר/יח"צ

שוק הצמיגים בישראל רותח. בין השחקניות הבולטות: אוטו טייר, שפועלת כבר 6 שנים, עם אלפי לקוחות מרוצים. אוטו טייר משווקת צמיגים בישראל ומספקת שירות VIP ללקוחותיה. הלקוח בוחר צמיגים באתר החברה בזמנו החופשי מכל מקום בארץ ורוכש אותם. תוך- 24 שעות מרגע הרכישה, מקבל הלקוח את הצמיגים בפנצ'רייה הסמוכה לביתו.

הלקוחות של אוטו טייר מקבלים שירות מ-52 פנצ'ריות ומוסכים ברחבי הארץ, מנהריה בצפון ועד דימונה בדרום, המספקים ללקוחות של אוטו-טייר שירות של חמישה כוכבים.

הצמיגים של אוטו טייר הם צמיגים מהשורה הראשונה של המותגים המובילים בעולם כמו מישלן, גודייר, קונטיננטל, דנלופ, ברידג'סטון, יוקוהמה ואחרים ולמי שאינו מעוניין במותג ורוצה לרכוש צמיגים במחיר נמוך יותר, יש גם היצע של צמיגים פשוטים וזולים יותר.

נפגשנו עם רז שובל, מנכ"ל אוטו טייר, להכרות ראשונה. שובל הסביר את הקונספט החדש של החברה, שמכניס מהפך לתחום הצמיגים בישראל וענה על כל השאלות שיעניינו אתכם.

מה המטרה שהצבתם לעסק?

"המטרה שלנו באוטו טייר היא להנגיש את שוק הצמיגים לכולם. גם לאנשים שפחות מבינים בתחום. כך שיקבלו את האיכות הכי גבוהה ואת התמורה האופטימלית לכסף שלהם. בנוסף, גם שיבינו שיש מבחר גדול של צמיגים בכלל וצמיגי מותגים בפרט המתאימים לצרכים שונים של אנשים שונים".

התקנה בפנצ'רייה ליד הבית. אוטו טייר. יח"צ,
התקנה בפנצ'רייה ליד הבית. אוטו טייר/יח"צ

מה טווח המחירים לצמיג?

"טווח המחירים לצמיגים הוא רחב, כשיש לקחת בחשבון גם את גודלו של הצמיג, סוג הצמיג, מותג הצמיג וסוג הרכב. כך למשל המחיר לצמיג של פיאט פונטו יהיה באזור ה-200 שקלים בשונה מצמיג של ג'יפ מרצדס גדול שיכול להגיע ל-1,000 שקלים".

איך בוחרים צמיג?

"כחלק מהשירות, אנחנו מספקים ייעוץ של איזה צמיג מתאים ללקוח מסוים. הן לרכב שלו והן לאופי הנסיעה שלו. ראשית, חשובה המידה ושנית יש הבדל בין צמיג לרכב, שרוב היום בחנייה לין צמיג לרכב שנוסע הרבה ולמרחקים גדולים".

שירות VIP ללקוחות. אוטו טייר. יח"צ,
שירות VIP ללקוחות. אוטו טייר/יח"צ

מה הם המשתנים שאתם לוקחים בחשבון בהמלצה שאתם נותנים?

"אנחנו עושים שקלול של 6 משתנים, על פי ההעדפות של הלקוח כי אין צמיג שעונה בצורה מושלמת על כל ששת הקריטריונים:

1. בטיחות (במיוחד מרחק בלימה של הצמיג)
2. רמת הרעש בנסיעה
3. נוחות הנסיעה
4. צריכת הדלק
5. אורך חיי הצמיג
6. מחיר הצמיג

אנחנו מתחקרים את הלקוח. ראשית, חשוב לברר מה מידת הצמיג הרצוי עם קוד עומס וקוד מהירות שמופיעים משנת 2008 ברישיון הרכב. בלי זה, הרכב לא עומד בתקנים. אם חס וחלילה, אדם עובר תאונה והצמיג שלו לא היה תקני, הביטוח עלול להתנער ממנו. עוד אנחנו שואלים האם חשוב ללקוח תקציב מסוים או שהוא מוכן להשקיע יותר, עד כמה חשוב לו החיסכון בדלק כאשר בין צמיג זול לצמיג יקר יש הבדל של 9% בצריכת דלק. מה מרחק הבלימה שהלקוח מוכן לקבל ועוד".

איך מודדים מרחק בלימה של צמיג?

"כל צמיג נמדד בבלימה ממהירות של 80 קמ"ש על כביש רטוב, כשההפרש בין הצמיגים השונים יכול להגיע ל 18 מטר"

כל כמה זמן צריך למלא אוויר בצמיג?

"מומלץ לבדוק לחץ אוויר כל שבועיים".

האם בדיקת הלחץ בתחנות הדלק מדויקת?

"לא מומלץ, כי זה לא מתחשב בכל הפרמטרים של הרכב שלכם. כך למשל, יש למלא לחץ אוויר בהתאם למשקל הרכב בזמן נתון. כך כשנוסעים לאילת עם הרבה ציוד ואוטו מלא באנשים יש להגדיל את הלחץ לעומת נסיעה של נהג בודד ללא מטען נוסף שבה הלחץ הרצוי שונה".

אם לא בטבלה בתחנת דלק, אז איפה המידע האמין ביותר לגבי לחץ האוויר הרצוי לרכב שלנו?

"זה מופיע במשקוף של הדלת של הנהג על הדלת בקימור של סוגר הידית או על המכסה העליון של תא הדלק".

מה היתרון שלכם על המתחרים?

"אין לנו הסכם רק עם חברות מסוימות, אלא מגוון גדול במיוחד ואין לנו אינטרס להמליץ על צמיג מסוים. יש לנו את המגוון הכי רחב כד שאנחנו מציעים ללקוח בדיוק את הצמיג שמתאים לו. יש לנו יתרון גדול ברמת השירות".

ולסיום, מה החזון שלכם?

"שכל נהגי ישראל ייסעו עם צמיגים בטוחים שמתאימים לכל כיס".

אוטו טייר

טלפון: 077-7296731

פייסבוק

אתר אוטו טייר

כתובת: רחוב אורי צבי גרינברג, חולון

בשיתוף אוטו טייר
  • עוד באותו נושא:
  • צמיגים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully