וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את דוקטור ספיי

בשיתוף דוקטור ספיי

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 16:40

בעידן הטכנולוגי העכשווי ישנם הרבה מאוד סכנות. במטרה לתת תשובה לכלל הבעיות החמורות בישראל, ישנם מוצרים טכנולוגיים שמסייעים בנושא הרגיש. במאמר זה, נכיר טוב יותר את חברת דוקטור ספיי, את המוצרים של החברה, ולמה בדיוק כדאי לבחור בה

ד"ר ספיי. יח"צ,
ד"ר ספיי/יח"צ

הכירו את דוקטור ספיי - Doctor Spy

דוקטור ספיי הוקמה במטרה לספק פתרונות אבטחה מתקדמים. היא חברה שמתמחה במוצרי אבטחה ביהוד. מחפשים פתרונות אבטחה והאזנה? חברת דוקטור ספיי נחשבת כאחת החברות המובילות בישראל לאבטחה. לחברה יש ניסיון מקיף של 20 שנה במגוון רחב של תחומים - ציוד הקלטה, מצלמות נסתרות, הגנה עצמית, ציוד לריגול והאזנה, וכמובן ציוד מיוחד למעבדות מורשות.

החברה פועלת במישור העסקי והפרטי כאחד, היא מספקת אפשרות לרכישת מוצרים בצורה מקוונת או באמצעות הגעה לחנות הפיזית. חברת Doctor Spy מתמחה גם בייצור ויבוא מוצרים שונים בתחום האבטחה, מספקת מגוון רחב של פתרונות, ומעניקה שירות מצוין. בין הלקוחות המומלצים של חברת דוקטור ספיי ניתן למנף עיריות מקומיות, חברה להגנת הטבע, רשויות, ועוד. אם אתם מודאגים ומחפשים פתרון אידיאלי למצבכם, חברת Doctor Spy היא הבחירה הטובה ביותר.

המוצרים של חברת Doctor Spy

חברת דוקטור ספיי מספקת את המוצרים הבלעדיים למשרדי חקירות, אנשים פרטיים, ורשויות ממשלתיות. חלק מהמוצרים בלעדיים ומיוצרים ע"י החברה, וחלקם מיובאים על ידי ספק בינלאומי או יבואן רשמי מורשה. החנות ממוקמת ברחוב העצמאות 43 בעיר יהוד הנמצאת ליד אור יהודה. אז מהם המוצרים של חברת Doctor Spy? הנה כמה מוצרים חשובים ובלעדיים שכדאי להכיר:

1. מצלמות נסתרות - מצלמות נסתרות הם רכיב אלקטרוני אשר מסוגל לצלם ולהקליט את הנסתר. לרוב, מדובר על מצלמות נסתרות אשר משולבות במוצרים בסיסיים - עטים, משקפיים, ופנסים. אם אתם מחפשים פתרון לצילום נסתר, פתרון קטן ויעיל במיוחד, מצלמה נסתרת היא הבחירה הטובה ביותר.

2. ציוד הקלטה - ציוד הקלטה הוא רכיב אלקטרוני וחכם אשר מסוגל להקליט את הסביבה הכללית. המכשיר מסוגל לסנן רעשים לא נחוצים ולהתרכז בעיקר - בדיבור או בשיחת המפגש. מדובר בפתרון אידיאלי להשגת "חומרים" שלא ניתנים להשגה בצורות רגילות. לדוגמא - השגת "אישור" אודות משהו לא חוקי מאדם או מקבוצה. ללא ספק, ציוד הקלטה מספק יתרון משמעותי בחקירה, אם אתם מחפשים ציוד הקלטה, חברת דוקטור ספיי תספק לכם את המוצרים הטובים ביותר.

3. מכשירי מעקב - מכשיר מעקב הוא מוצר הכולל GPS מובנה אשר עוקב ומסוגל להאזין בסתר. מכשירי מעקב משמשים עבור חוקרים פרטיים אשר מעוניינים לעקוב אחר האובייקט בצורה טובה. מכשירי המעקב עוזרים גם באיתור אובייקט אשר נעלם או מיקומו לא ידוע. ניתן להשיג את מכשירי המעקב בצורות שונות ובגדלים שונים וייחודיים.

אלה הם שלושת המוצרים העיקריים שחברת דוקטור ספיי מציעה לרכישה לקהל הרחב בישראל. מלבדם, ניתן למצוא באתר Doctor Spy מוצרים נוספים כמו - ציוד להגנה עצמית, ציוד ריגול והאזנה, ועוד. חברת דוקטור ספיי מספקת את שירותיה גם בתפוצות ארציות, ניתן לבצע משלוח ליעד, למשרד או לבית. מחפשים פתרונות ייעודים? דוקטור ספיי תהיה האופציה הבלעדית והטובה ביותר בישראל.

ד"ר ספיי. יח"צ,
ד"ר ספיי/יח"צ

למה לבחור דווקא בחברת דוקטור ספיי

חברת דוקטור ספיי מספקת מוצרי אבטחה וריגול מהטובים ביותר בישראל, ניתן לבצע הזמנות מקוונות. בנוסף, חברתינו מספקת משלוחים ארציים למזמינים דרך האתר, לכלל המוצרים תינתן אחריות של 12 חודשים. החברה פועלת ומספקת שירות בימי ראשון עד חמישי ומהשעות 9 בבוקר ועד 6 בערב.

חברת דוקטור ספיי חזקה במיוחד במוצרי מעקב, הקלטה, ומצלמות נסתרות. אז למה לבחור דווקא בנו? מכמה סיבות: הראשונה, אחריות מקיפה על המוצרים. השנייה, שירות לקוחות אישי. השלישית, מחירים ללא תחרות. הרביעית, פתרונות יצירתיים לכלל המצבים בישראל. אלה הם הסיבות שבהם לקוחות בוחרים דווקא בנו, החל מבתי ספר מקומיים, רשויות חוק, משרדים ממשלתיים, ובנוסף גם משרדי חקירות וחוקרים פרטיים.

לפרטים נוספים ולהזמנת מוצרים בקרו באתר או התקשרו - 077-700-2462.

לאתר החברה

בשיתוף דוקטור ספיי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully