וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אפשר להתמודד עם אגירה ודירה מלאה בזבל?

בשיתוף שי פינוי דירה

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 9:40

אחת השאלות הנפוצות היא איך אפשר להתמודד עם גילוי של דירה מלאה בזבל, דירה מלאה בכמויות שאין לתאר. כשאומרים זבל לא מדברים על נעל או כמה נעליים או ספרים אלא על כמות בלתי נתפסת של אשפה שמפזרת ריח חזק שאי אפשר להכיל וסכנות שאין לתאר

פינוי דירה. שי פינוי דירה,
פינוי דירה/שי פינוי דירה

עד שלא רואים את זה לא מבינים מה עובר אגרן שחי בדירה שכזאת. למעשה, אי אפשר להתמודד עם זה וכל מי שיגיד שכן, אם אין לו ניסיון עם פינוי דירות מלאות בזבל, לא יהיה כן אתכם עד הסוף. ההתמודדות היא לא רק עם הזבל אלא גם עם האדם שגר עם הזבל ומנכס לו יוקרה וחשיבות שאתם לא תבינו אבל הוא בהחלט כן.

אז מה קודם למה? איך מפנים דירה מלאה בזבל? לפני שאתם מוצאים את הזבל בואו ונדבר על כמה הוא חשוב לאדם שגר בנכס. למעשה, כל חייו נעים וחגים סביב האגירה כך שאם מישהו שהוא לא מכיר יעז לפלוש לאזור המגורים שלו וייגע "בחפצים שהוא עמל עליהם מחצית מחייו" זה בהחלט יפריע לו. צריך להבין, אגרן מתכחש למצב. הוא לעולם לא יודה שהוא כזה ובטח לא שהזבל שחג סביבו חסר חשיבות. למעשה האגרן יכול לומר לכם את אותו הדבר "האם אתם נכנסים או פולשים לבית ונוגעים בדברים של אנשים אחרים ללא הסכמתם".

ממה חשוב להימנע שמפנים דירה של אגרן?

מבין כל הטעויות הגדולה היא להגיע לנכס ולנהוג בעצבנות או בחוסר נימוס ואכפתיות כלפי האדם שלא מבין מה אתם רוצים ממנו? הוא בסך הכול אוגר כי כך הוא חי, כי זו משנת חייו ולכם אין שמץ של מושג. בדיוק כאן חשוב לדבר על איך מבינים אדם שכזה, איך נותנים לו יד חופשית, איך מאפשרים לו לספר את סיפור חייו ובעדינות בצד השני בצורה רגישה במיוחד מדברים על איך לפנות את כמויות הזבל הגדולות שנצברו שם עם השנים.

זבל? אסור לדבר על זבל היות שהאגרן אוהב ומעריך כל דבר שיש לו בדירה ובלעדי זה אין לו קיום, לכן, אתם מבחינתכם אל תגידו מילים קשות, אל תשפטו ובגדול אל תעשו שום דבר שיגרום לאותו אדם להירתע ולפחד מכם כי אם תעשו כך, אתם בהחלט יכולים לשכוח מפינוי ושינוי הדברים.

פינוי דירה. שי פינוי דירה,
פינוי דירה/שי פינוי דירה

לדבר עם העיניים - תקשורת מול אגרן

אתם חייבים להבין, כשמתקשרים עם אגרן לא מתקשרים עם אדם רגיל. נכון, אתם חייבים להתייחס אליו בכבוד ולא לעשות שום דבר שיפחיד אותו ולזכור תמיד, עומד מולכם אדם שצריך עזרה ואם הוא צריך תושיטו לו יד! אל תגרמו לו להירתע!

איך מושיטים יד לאגרן? קודם כול מדברים עם העיניים. מסתכלים על הבן אדם בגובה שלהם, מנסים להבין כל מיני דברים על חייו ובטח שלא שואלים אותו "איך הגעת למצב הזה בן אדם". שיפוטיות החוצה כבר אמרנו?

שימו לב שאנחנו עדיין לא מדברים על הפינוי הפיזי, אנחנו עדיין מדברים על ההיבט הרגשי, כי אם אין לכם אותו אין לכם פינוי או שמצב הכי טוב תצליחו לפנות ואז תחזרו אחרי יומיים ותמצאו את כל האגירה שוב במקומה.

לאחר שרוכשים את האמון יהיה הרבה יותר קל, עכשיו עולה השאלה איך בכל זאת משכנעים את זה שעומד מולכם שאתם לא באים לעשות לו שום דבר רע ולהיפך אתם מעריכים את "הסחורה המשובחת" שאסף והשקיע במיטב הזמן שלו?

בדיוק כאן, כל מה שאתם צריכים זה לייצר סוג של משא ומתן פיקטיבי עם המפנה דירות. למה מפנה? כי הוא אדם ניטרלי והוא בהחלט יוכל לשחק את התפקיד של זה שקונה את "הטובין" שיש לאגרן להציע לכם.

מבין כל השיטות וכמה עשורים של ניסיון ומוניטין מי שהגה את השיטה היה שי פינוי דירה שלצד הרגישות והעדינות החליט "שהפעם משחקים רק לידיו של האגרן" תרתי משמע. מבינים את השפה שלו, מדברים בשפה שלו ומשחקים בעולם שלו כך שתתקיים תחושה שאתם מכבדים את הסביבה ואת מה שישי לו להציע והתוצאה? היא מדברת בעד עצמה! נסו זאת ותיווכחו בעצמכם כיצד אפשר להתחיל פינוי בדאגה קטנה ויוצאים ממנו בשמחה והצלחה רבה.

לא משנה אם זה נכס למכירה חשוב להבין, גם כשהאגרן אינו בחיים והוא השאיר מאחוריו כמויות ענקיות של זבל, זה כמעט בלתי אפשרי לפנות זאת לבד גם משום שאין לכם מושג היכן להעביר את הזבל בלי להסתכן בקנסות ועוולות וגם משום שמדובר במשימה מסוכנת מאוד וכמעט בלתי אפשרי, בטח שאין לכם ניסיון וידע בתחום.

איך מפנים דירה של אגרן בכל רחבי הארץ?

השלב הזה הוא השלב הכמעט אחרון. עכשיו לאחר שהאגרן מבין את הצורך ורוצה את השינוי והכי חשוב מרגיש "שאתם לא באמת מתכוונים לזרוק לו את הדברים ואפילו להשקיע בהם כסף אמיתי" אפשר להתחיל במשימת המיון הכוללת כמה עובדים שמגיעים מראש ומכינים את הפינוי.

מיון מהזבל? תתפלאו אבל מתחת לזבל לעיתים יש מסמכים שחשוב מאוד לשמור, בפרט אם רוצים בעתיד למכור את הנכס! לכן, אי אפשר להימנע מהליך המיון גם אם מדובר בזבל זניח לעין. לאחר המיון מפנים המפנים המקצועיים את כל הזבל למכולות אשפה מורשות ומשם ישירות אל אתרי אשפה מורשים.

הכול ללא הפרעה לשכנים, ללא טרדה, ללא תפיסת חניות, ללא שיחות טלפון מיותרות. כך זה קורה לפחות אצל שי פינוי דירה שמבטיח לכם פינוי תוך לוח זמנים צפוף מאוד גם עבורכם וגם מכיוון שעבודתו מול הרווחה וגורמים מקצועיים דורשת ממנו לעמוד בזמנים ולהושיט יד לכל מי שצריך משימה שהיא הצלת חיים.

בשלבים הסופיים, מבוצע חיטוי באמצעות חומרים חזקים במיוחד בנכס. לא זו לא רק אקונומיקה, אלו הם חומרים חזקים במיוחד אליהם ניגשים המפנים כשהם מצוידים מכף רגל ועד ראש. ללא פגע ועם הצלחה של 100 אחוז נכס נקי, פנוי, שטוף, חף מחרקים וחפצים אלא רק מה שצריך, מקלחת שאפשר להתקלח בה, מיטה שאפשר לישון בה והכי חשוב בית מחייך שמזמין אליו את האורחים האבודים -אתם, כן אתם שכמעט איבדתם תקווה!

זקוקים לפינוי שבא מהלב? שי פינוי דירה וצוותו ישמחו לספק לכם את כל השירותים ולסייע לכם בכל שלבי הפינוי לרבות היחס, הדיבור והביטחון שבן המשפחה שלכם כל כך צריך ולא יודע כיצד ומאיפה להתחיל.

שי פינוי דירה- יותר משלושה עשורים של אהבה, הכלה, יושר, אמונה ובעיקר רצון עז לעזור לאנשים שאיבדו את עצמכם בדרך.

בשיתוף שי פינוי דירה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully