וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בני הגיל השלישי אינם מטופלים נכון מבחינה עיצובית בעוזבם את דירתם לטובת דיור מוגן"

בשיתוף סטודיו קו וצבע

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 10:18

מעצבת הפנים Vivet הורוביץ - מ"סטודיו קו וצבע", מתכננת ומעצבת עשרות דירות של בני הגיל השלישי שעוזבים את דירתם ועוברים לדיור מוגן. לדבריה - עיצוב מותאם אישית ישפר מאוד את איכות חייהם בביתם החדש ויקל על המעבר

ויווט הורוביץ. עמירם ציונוב,
עיצוב של ויווט הורוביץ/עמירם ציונוב

קרובת משפחה חיפשה מעצבת פנים לקראת מעבר דירה לפרויקט לגיל הזהב. היא ביקשה המלצות ושם אחד חזר על עצמו מספר פעמים: Vivet . יצרנו קשר עם המעצבת המנוסה שלקחה על עצמה לטפל באוכלוסייה המבוגרת בעת תהליך רגיש ועדין שעוברים אנשים אלו בעוזבם את דירתם שבה שהו רוב חייהם. Vivet סיפרה: "הכי חשוב לי לראות מי הלקוחות שעומדים מולי וחשובה לי הכימיה איתם, שכן אני נכנסת לחלל הפרטי ביותר שלהם. אני מתעניינת, מסתקרנת ומתקרבת ללקוחות ורוצה להכיר ולהבין את אורח חייהם ודרך מחשבתם".

לדברי לקוחותיה, Vivet היא פרופסורית לכימיה אנושית. את העבודה שביצעה עבור קרובת המשפחה שלנו נתאר כך: הבאנו אותה לביתה של הקשישה וכשדלת דירתה נפתחה בפניי vivet לראשונה, היא אמרה שהיא מבחינה ב- בית. זו הייתה דירה מטופחת, מלאת חיים עם אמירה אישית, חום והמון פריטים ומזכרות שלכל אחד מהם סיפור...

ויווט הורוביץ. עמירם ציונוב,
עיצוב של ויווט הורוביץ/עמירם ציונוב

ויווט סיפרה: "מוקפת מכל עבר בסיפור חייה של האישה, לא הפסקתי לחשוב אלא על דבר אחד: איך מעבירים חיים שלמים לחלל בן 65 מ"ר? בפתרונות התכנוניים שהענקתי לה בעיצוב הדירה, קיימתי את הבטחתי שאלה יהיו 65 מ''ר של בית שישקף אותה ויכיל אותה, את משפחתה וכמובן את הנכדים האהובים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ויווט הורוביץ. עמירם ציונוב,
ויווט הורוביץ/עמירם ציונוב

Vivet שהרזומה העשיר שלה בתחום עיצוב פנים נפרס על פני שלושה עשורים נחשבת למומחית בתכנון ועיצוב דירותיהם של בני הגיל השלישי. העבודה שלה מולם רגישה ומדויקת כשהיא מעצבת עבורם דירה מחוץ לסטנדרט, דירה שבה ירגישו מיוחדים. היא מקפידה על עיצוב פונקציונאלי ורגשי שייתן להם הרגשה נוחה, בטוחה וביתית. "לקחתי על עצמי להתמקצע בתחום עדין זה על מנת להגיש להורים של כולנו שירות נכון, עיצוב פרטני ומותאם אשר ייתן להם הרגשה טובה ויקל על המעבר שהוא לעיתים קרובות טראומטי".

ויווט הורוביץ. עמירם ציונוב,
עיצוב של ויווט הורוביץ/עמירם ציונוב

את Vivet פגשנו כאשר פיקחה על עבודות שיפוץ השבחת דירה בפרויקט נדל"ן נחשב בצפון הארץ שם ביצעה תכנון עיצוב לדירה שנרכשה על הנייר וליוותה ממש מאפס את כל התהליך. באותה שיחה שמענו ממנה גם על התהליך שמלווה עבודות שיפוץ לדירות יד שניה, לגבי מי שירצה לרענן את הנכס ולהפוך את הדירה למושא חלומותיו. בכל הקשור לתכנון חללים ופרטי נגרות, ויווט פשוט הפליאה לעשות. סיימנו פגישה נהדרת עם מעצבת פנים מנוסה ומיחדת מאוד. כדי לראות כמה מהעבודות של vivet, הקישו על הקישורים שנמצאים כאן:

www.facebook.com/vivet.design

www.vivet-design

ויווט הורוביץ מומחית בעיצוב פנים והשבחת נכסים
interior design&home staging solution
Vivet סטודיו קו וצבע עיצוב פנים ואדריכלות

בשיתוף סטודיו קו וצבע
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully