וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנות ולתרום: המותג שישמור עליכם ויפזר מעשים טובים

בשיתוף CAPELLO

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 16:03

רוצים לעשות טוב בעולם ולשמור על הבריאות שלכם בסטייל? המותג CAPELLO (קפלו) יוצא בקונספט יוצא דופן: קונים כובע והמותג תורם כובע לחולי סרטן. אחד לכם, אחד לחולה. הכובעים אופנתיים, ומתאימים לרוח התקופה, תוכלו למצוא אותם בקניון עזריאלי אילון וברכישה דרך האתר

CAPELLO. עדן כהן,
CAPELLO/עדן כהן

מדינת ישראל שטופת שמש ועם כל השמחה שבדבר, השמש הישירה שמה אותנו בקבוצת סיכון למחלת סרטן. יציאה החוצה עם כובע יכולה להפחית את הסכנה ומותג CAPELLO (קפלו) הופך את חבישת הכובע לאופנתית ומוסיף לכך את ההזדמנות להעניק לחולי סרטן כובע אופנתי חדש.

חבישת כובע, פריט כל כך בסיסי, יכולה להפחית סכנות ולמרות זאת, מסיבות שונות רבים מהישראלים עדיין לא מתהלכים איתו באופן קבוע. תודות לדגמים היפיפיים שלCAPELLO (קפלו) זה עומד להשתנות. כל אחד ואחת מכם יכולים למצוא את הפריט המושלם ואין זה משנה בני כמה אתם וכשאתם קונים לעצמכם כובע, המותג CAPELLO )קפלו) תורם אחד לחולי סרטן. זוהי הזדמנות להיראות מעולה ולהרגיש נפלא.

ב- CAPELLO(קפלו) מקפידים על אופנה שכיף לחבוש. אפשר למצוא מגוון דגמים יפיפיים קלאסיים ולצידם דגמים מתחלפים בהתאם לצו האופנה ולצרכי הקהל הישראלי. ככל שיותר אנשים ימצאו את הדגם "שלהם" כך פחות אנשים יחשפו לסכנת השמש החמה.

CAPELLO. עדן כהן,
CAPELLO/עדן כהן

בראיון קצרצר עם מייסד המותג, כפיר סאסי - "מדי מספר חודשים יוצאת החברה לסבב חלוקה, כדי למסור את הכובעים שנתרמו. הרעיון בא להעלות את המודעות לחשיבות חבישת הכובע ולהעניק לחולי סרטן אשר רבים מהם איבדו את השיער בטיפולים, כובע שישמחו לצאת איתו החוצה. ככל שירכשו יותר כובעים, יותר אנשים יגנו על עצמם מפני השמש ויותר חולים יזכו לכובע אופנתי."

את כובעיCAPELLO (קפלו) אפשר למצוא בקניון עזריאלי איילון אך גם ישירות מהאתר. באתר מופיעים כל הדגמים, הצבעים והמבצעים שהמותג מציע והמשלוח כמובן מגיע עד הבית. מחירי הכובעים מתחילים מ-49 שקלים, מחיר סביר למדי לכובעים איכותיים ובמיוחד לאור העובדה שבעצם מדובר על קניה של אחד ותרומה של אחר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
CAPELLO. יח"צ,
CAPELLO/יח"צ

זו הדרך החברתית החדשה והאחראית לקנות, להיות בריאים ולתרום לאחרים.

לעמוד האינסטגרם של כובעי CAPELLO (קפלו) לחצו כאן: https://www.instagram.com/capello_online/

לאתר החברה

בשיתוף CAPELLO
  • עוד באותו נושא:
  • כובעים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully