וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאם צבעוני מהפנט

בשיתוף Look like

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 16:57

Look like היא חנות אינטרנטית מהממת לצעירות וצעירות ברוחן. זה לוהט, זה עדכני וזה הכי איכותי שיש. ולא פחות חשוב: השרות מקצועי וידידותי. קליק אחד והאאופיט שהתאהבת בו - בארון

להיות מעודכנת כל הזמן. look like. יח"צ,
להיות מעודכנת כל הזמן. look like/יח"צ

אם את בגילאי 16-35 וגם אם את בת חמישים עם נפש צעירה, חובה שתכירי את look like. אתר מהמם, מאד דינמי לכל פאשניסטה, שרוצה להיות מעודכנת כל הזמן, עם הטרנדים הכי חמים בעולם ודגש על איכות בלתי מתפשרת.

בנות שעד כה חיפשו בחו"ל דגמים ייחודיים שאין בארץ - הקימו עבורכם את look like שמגשימה את החלום, עם דגמים חד פעמיים במחיר הוגן, משלוחים מהירים ואם יש צורך: אז גם החלפה קלה ופשוטה או החזר. וכל זה בלי ההתעסקות עם איסוף חבילות והמתנה של שבועות. כך, שאם בא לך באופן ספונטני דגם מסוים לאירוע קרוב - תוך יומיים-שלושה הוא אצלך בארון.

גלישה באתר ובאינסטגרם היפיפה, הוא חוויה מהנה במיוחד, כי האאוטפיטים הורסים והמגוון גדול. הבנות עפות על זה. כדאי להיכנס כל יום, כי יש תחלופה של דגמים באופן יומיומי. אלה שרוצות דגם ומתלהבות, ויש הרבה כאלה, חוטפות אותו בדרך כלל מייד. כשנגמר - לא מגיע יותר הדגם הזה. לא קנית: הפסדת.

לבגדים יש מראה עכשווי, יוקרתי וסקסי והמחירים - נוחים. המגוון רחב, כך שכל אחת יכולה למצוא משהו שהיא אוהבת. כאן המקום להדגיש שוב, שהאיכות של כל פריט היא ממעלה ראשונה. וזה לא רק בגדים. להשלמת הלוק, יש נעליים עוצרות נשימה, תיקים יפיפיים וגם כפכפים נוחות בטירוף בצבעים חזקים ואופנתיים ללוק קזו'אלי. בקיצור: זו חנות עם המון גלאם: אופנה עכשווית בקליק אחד עד הבית.

בנוסף לכל טוב הזה, בכל השנה יש סיילים שווים כמו: עד 59 ₪ לפריט או עד 99 ₪ לפריט. עם משלוחים של עד שלושה ימי עסקים שזה מהיר מאוד. יש מדיניות משלוחים והחזרות מפורטת, שמאפשרת להחזיר פריט, וגם שירות לקוחות אישי מבעלת האתר שכולל התייעצות בווטסאפ.

בעלת האתר הייחודי הזה, באה מעולם המדיה והפרסום. היא גם בעלת משרד פרסום ומומחית בשיווק. האתר מאוד ידידותי לגולשות הצעירות ויש לו גם אינסטגרם פעיל ומצליח עם כ- K50 עוקבות.

האתר עובד עם יצרנים בחו"ל וגם עם מתפרה בישראל, שמייצרת חלק מהדגמים. הם עובדים עם סטייליסטיות מובילות בישראל. מייצרים ומייבאים את הדגמים הכי עדכניים בעולם. אלה דגמים שאין בשום בוטיק מקומי ובטח לא ברשתות הבגדים המוכרות כך שאת תהיי היחידה באירוע עם הדגם המהמם שבחרת.

פנינו למנהלי האתר עם כמה שאלות:

הקיץ הזה מאוד צבעוני. look like. יח"צ,
הקיץ הזה מאוד צבעוני. look like/יח"צ

למה לקנות אצלכם כשאפשר לקנות הכול מחו"ל?

"כי מחו"ל תקבלי את הבגד אחרי חודש-חודשיים. לרבים אין החלפות והחזרות ואם יש, זה מאוד מסורבל ורוב הקונות לא טורחות להחזיר. זורקות לפח וזהו. הרבה פעמים מגיע מוצר שאין קשר בינו לבין מה שהיה בצילום, האיכות גרועה וגם המידה זה בעיה. אין בחלק מהאתרים בחו"ל בכלל עם מי לדבר. אין אבא ואמא. אצלנו הקטע של האמינות והשרות מאוד חזק. תמיד יש עם מי לדבר."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מה זאת אומרת יש עם מי לדבר?

"אצלינו אפשר לפנות גם באתר, גם ובאינסטגרם וגם ישירות אלינו בווטסאפ, שאת זה הלקוחות אוהבות במיוחד, כי זה הכי מהיר. תמיד עונים, גם לבקשות הכי הכי דחופות. אנחנו מכירות את הלקוחות ותוך זמן קצר, גם את אלה שמצטרפות. זו הכרות אישית איתם ועם הטעם שלהם והאווירה הכי לא רשמית שיש. ועוד יתרון שיש לנו: בנות שאין להן כרטיס אשראי משלמות ישירות לשליח במזומן. זה שרות חריג, שהאחרים לא נותנים. אנחנו מאוד גמישים. יש לנו גם שרות החלפות הכי נוח והכי זמין."

לא קנית: הפסדת. look like. יח"צ,
לא קנית: הפסדת. look like/יח"צ

מה מייחד אותכם?

"אנחנו משווקים את המילה האחרונה של הדגמים בעולם. סטייליסטית מטעמנו בוחרת סמפלים ויש בדיקת איכות קפדנית. אין אצלינו בייסיק. רק בגדים חדישים ומעוצבים לאירועים, כל בגד הוא משהו מיוחד. היחס אצלנו אישי ומיידי וגם ההחלפות הן מהירות ונעשות עם שליח. אין שום סיכון בקנייה. השרות אצלנו מעל לכל."

מה קורה מבחינת האופנה בקיץ הזה?

"הקיץ הזה מאוד צבעוני. אולי זה בגלל הקורונה, שאנשים היו צמאים לחופש ולצבע. יש צבעים כמו ירוק זוהר, ורוד בזוקה וכתום שזה הצבע של הקיץ הזה."

היכנסו לאתר, שמאובטח ברמה הגבוהה ביותר, ומציע לכם פאשן אקספרס, ותראו בעצמכם:

אתר: looklike.co.il חנות אינטרנטית צעירה ועדכנית

אינסטגרם

ווטסאפ

פייסבוק

בשיתוף Look like
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully