וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את היעד המושלם למשקיעים בנדל"ן בחו"ל

בשיתוף גבעתי נכסים

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 11:52

חופים יפהפיים, חיי לילה תוססים, בתי קזינו ונופים משגעים. הישראלים מחפשים דירת מגורים שבה ינפשו פעם או פעמיים בשנה, נכס שישרת אותם בנסיעות העבודה המרובות או אמצעי השקעה אטרקטיבי באזור מבוקש. הכירו את בטומי, עיר הנמל היפה בגאורגיה שאתם חייבים לגלות

פרויקט הפאר "קסיופאה" בבאטומי. יחצ קרנפון,
פרויקט הפאר "קסיופאה" בבאטומי/יחצ קרנפון

הפרויקט המפואר למגורים או לנופש

יותר ויותר תיירים כבר גילו את קסמה של בטומי, ואפשר להבין מדוע. השוק המקומי שוקק, העלויות בעיר אינן גבוהות והאטרקציות למטיילים רבות ומגוונות. בהתאם, גם הישראלים נוהרים אל העיר הגדולה, והיום הם אף יכולים ליהנות מפרויקט מפואר בתנאי תשלום מצוינים ב"גבעתי נכסים". מצד אחד דירות מעוצבות ויפות במיקום מעולה בלב השדרה המרכזית בעיר, ומצד שני תנאי תשלום נוחים להפליא - 1,000 דולר לחודש בלבד. רוכשי הדירות יוכלו ליהנות מהן ומהקרבה אל מרכזי הקניות המובילים בעיר או אל האצטדיון המקומי, וכמובן גם מהרישום בטאבו.

תנופת הבניה בבטומי לא עוצרת

כבר ב-2018 אפשר היה לראות את השינוי המבורך שעובר על העיר שלא עוצרת. באותה השנה נרשם גידול של למעלה מ-25 אחוזים בשיעור התיירים המגיעים לבטומי, ושיעור זה המשיך לעלות גם בשנה שלאחר מכן. בנוסף, השלטון המקומי החליט להשקיע לא מעט בחיזוק העיר ובקידום השקעות הן בנדל"ן הן בתיירות. הצעד הזה הוביל לביקוש משמעותי לנכסים בעיר, והוא מסביר את תנופת הבנייה שנרשמה בה בשנים האחרונות. הביקוש הזה מאפיין את גאורגיה כולה, אבל אין ספק שבטומי זוכה לפופולריות גבוהה במיוחד.

פרויקט הפאר "אנדרומדה" בבאטומי. יחצ קרנפון,
פרויקט הפאר "אנדרומדה" בבאטומי/יחצ קרנפון

האם כדאי לקנות נדל"ן בבטומי?

התשובה לשאלה הזו פשוטה למדי, והיא בהחלט חיובית, שהרי פרויקט הפאר הנוכחי בבטומי אשר "גבעתי נכסים" משווקת הוא מהפרויקטים המיוחדים והמסקרנים בעיר. תנאי התשלום הנוחים הם בונוס משמעותי, אבל המיקום המצוין, הגישה לכל המתחמים המרכזיים בעיר והנכסים עצמם, כל אלה מעניקים למצטרפים שורה של יתרונות שקשה מאוד להתווכח איתם. כך ניתן לקנות דירות בגדלים שונים, בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם, לבחור במודל תשלום ייחודי שתפור למידות שלכם, ולקבל את המפתח לדירה בתוך זמן קצר - עוד לפני סוף הקיץ.

נדל"ן בבטומי - למגורים או לנופש

אנשי עסקים שמבלים זמן רב בעיר או משפחות שרוצות ליהנות ממגורים נוחים במיקום מרכזי כשהן מגיעות אל העיר, הפרויקט הנוצץ הוא בדיוק המענה עבורם. בנוסף, רכישת נכס בפרויקט היא הזדמנות נהדרת גם למי שרוצה לשדרג את החופשות שלו בעיר, ולהפוך אותן לחווייה של ממש. אם הזכרנו את המיקום המנצח בשדרה המרכזית של בטומי ובקרבת מתחמי הבילוי והקניות, נדמה שאין לוקיישן טוב מזה עבור הנופשים שרוצים לשלב מנוחה והנאה עם פעילויות פנאי ובילוי. כאמור, ישנן בפרויקט גם דירות בגדלים שונים, וכך ניתן לבחור דירה קטנה לזוגות שרוצים לברוח מפעם לפעם אל העיר הקסומה, או דווקא למשפחות שמגיעות עם הילדים לנופש משפחתי.

תנאי תשלום ללא תחרות

אם כן, לנדל"ן בבטומי המשווק ע"י "גבעתי נכסים" יש בהחלט יתרונות, ולא מעט מהם, אבל נדמה שעם תנאי תשלום נוחים כל כך - התחרות כמעט איננה קיימת. 1,000 דולר בחודש בלבד והנכס המתאים לכם הוא כל כולו שלכם, עם כל מה שאתם באמת צריכים בעת הביקור שלכם בבטומי. כך, בין אם אתם מחפשים נכס למגורים, לנופש ואפילו להשקעה, נדמה שזה הפתרון המושלם עבורכם, ועבור המשפחה כולה. כל שנותר הוא רק לבחור את הדירה המתאימה ביותר, וליהנות מכל הטוב שיש לבטומי להציע.

למידע נוסף, הדמיות של הפרויקט והצעת מחיר אטרקטיבית לדירה משלך בטאבו השאירו פרטים עכשיו

ליצירת קשר עם "גבעתי נכסים" התקשרו: 5830* או 03-5670000

לעוד פרטים השאירו כאן ונחזור הקדם

בשיתוף גבעתי נכסים
  • עוד באותו נושא:
  • בטומי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully