וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקפצה לעסק שלך

בשיתוף SEO Website Israel

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 12:59

בתקופת הקורונה ואחריה, בה עסקים נקלעו ונקלעים לקשיים, יש עסק אחד שממריא, סוחף את עסקים שזקוקים לפוש ומביא אותם להתאוששות דרמטית. כך גם לגבי עסקים מתחילים, שעדיין לא צברו מוניטין ולאחרים, שמתקשים בשיווק. הכירו את SEO Website Israel

ברה דינמית ובועטת. SEO Website Israel. יח"צ,
ברה דינמית ובועטת. SEO Website Israel/יח"צ

כשאחרים מדברים - בחברת SEO Website Israel - עושים.

SEO Website Israel, היא חברה וותיקה ועתירת מוניטין, בועטת ודינמית, בניהולו של דוד קזנצ'יאן, שנמצאת בימים אלה בזינוק דרמטי. יעידו על כך מעל חצי מיליון עוקבים בעמוד האינסטגרם של החברה ומעל 105 אלף לקוחות מרוצים.

השרות המרכזי שמציעה SEO Website Israel, הוא קידום עסקים דרך האינסטגרם. לזה נוספים שירותים, כמו הפקת סרטוני תדמית ברמה של שידור טלוויזיה איכותי, ייעוץ עסקי ותדמיתי ללקוחות ועוד. הקידום באינסטגרם הוא השרות המרכזי SEO Website Israel והוא מהווה בימים אלה, קרש הצלה לאלפי עסקים, שבתקופת הקורונה כמעט והתרסקו.

החברה היא פרי יוזמה של קזנצ'אן, אליו חברו מתכנתים מוכשרים מהשורה הראשונה. הם צמחו יחד עם צמיחת האינטרנט מראשית דרכו ומהיום שהיוטיוב עלה לראשונה לאוויר. כשאחרים עדיין ישנו, היזמים האלה כבר העבירו ללקוחות פוטנציאליים לינקים עם סרטוני תדמית ביוטיוב. עוד כשזה היה משהו חדש לגמרי, שמעטים שמעו עליו וכל זה נתן להם יתרון גדול בשוק.

כך זה התחיל

כשהשוק של קידום אינטרנטי היה עדיין מנומנם, הצוות האנרגטי של SEO Website Israel הקים במו ידיו 3 חוות שרתים בעלויות גבוהות מאוד ואף רכש חברה סלולרית בינלאומית. מאז, גדלה החברה והתחזקה והיום היא מונה 12 עובדים בישראל ועוד 50 עובדים בחו"ל, רובם מתכנתים, עם שרתים רבים, גם בישראל וגם בחו"ל. ההשקעות הגדולות בתחילת הדרך - הצדיקו את עצמן בענק.

העובדה שמדובר בעסק שבנתה קבוצת יזמים ממש מהשלב הראשון, עם כל המהמורות שבדרך, היא זו שמאפשרת בין היתר למנהליה הבנה טובה של הקשיים בהם נתקלים עסקים ואת היכולת לסייע להם בצורה אפקטיבית. כך, עסק, שהיה אלמוני, עסק שחווה משבר קשה בתקופת הקורונה, או עסק שמתקשה בשיווק - כל אלה מקבלים מענה והופכים כמעט בן לילה למותגים.

חנויות שהיו לגמרי ריקות בתקופת הקורונה, והתקשו לחזור למה שהיו לפני הקורונה - מגיעות למצב שאין להן מספיק כוח אדם כדי לשרת את נחשול הלקוחות שמגיע בעקבות הקידום היעיל באינסטגרם. חנויות שהתקשו למכור סחורה - הגיעו למצב שנאלצו לעצור את קמפיין הקידום, כי נגמרו להם כל המלאים.

התמקדות כירורגית

היכולת להתמקד בצורה כירורגית בדיוק לקהלי היעד, כולל עיסוקים ותחומי העניין שלהם, היסטוריית הקניות שלהם והיסטוריית הבילויים, טווחי הגילאים הרלוונטיים, ומיקום הלקוחות הפוטנציאליים, עד לרמה של אזור מגורים, שכונה ורחוב מאפשר פילוח מדויק וממוקד ושיווק ישירות לקוחות הרלבנטיים בלבד, זה בשונה מפרסומת בטלוויזיה, למשל, שפונה לכל הקהלים במחירים גבוהים מאוד לכל דקת פרסום כשפרסומת בטלוויזיה מופיעה ונעלמת וזו שמגיעה ללקוחות הפוטנציאליים באינסטגרם - נשארת. וכך במשך חודש ימים הלקוח הפוטנציאלי, רואה פוסטים של בית עסק באינסטגרם: הכל נעשה בקידום אורגני. כלומר, פוסטים שלא מצוין לגביהם שזה פרסום ממומן. בנוסף מתמחים ב SEO Website Israel בניפוי פרופילים מזויפים ופרופילים שאינם פעילים. מעל חצי מיליון ו - 105 אלף לקוחות, אינם טועים.

אז אם יש לכם עסק, שזקוק לדחיפה ולקידום, או שיש לכם שרות, שדורש חשיפה ואולי אתם מרגישים שיש ירידה ברייטינג שיש למיזם שלכם - פנו עוד היום למומחים שלנו, שיודעים לעשות את העבודה:

SEO Website Israel

3183*

או דרך האינסטגרם: https://instagram.com/seo_website_israel

בשיתוף SEO Website Israel
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully