וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להפוך צ'ק דחוי לכסף מזומן?

בשיתוף ICAN

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 15:31

עסקים רבים מתקשים לעמוד בתשלומים דחויים בפעילותם היומיומית ופונים לשירותי מימון חוץ בנקאי על מנת להתגבר על הבעיה

צ'ק. ShutterStock
צ'ק/ShutterStock

ניכיון צ'ק דחוי הינו שירות מבוקש של המרת צ'ק לכסף מזומן אותו ינצל היום כמעט כל בית עסק שתזרים המזומנים שלו מתקשה לעמוד בדחיית תשלום עבור השירות או המוצר שאותו סיפק. המרה של צ'ק דחוי בכסף מזומן, שכאמור יכנס לחשבון הבנק העסקי במידי - לעיתים תוך מספר שעות בלבד - הינו המענה האידיאלי שיתבצע בתנאים נוחים ובמחיר משתלם! ואת השירות הזה אנחנו בחברת - ICAN מעניקים לכלל לקוחותינו במומחיות ובמקצועיות רבה ונשמח לעזור גם לך!

חברתנו - ICAN הוקמה בשנת 2006 ועוסקת במימון חוץ בנקאי. מרבית הלקוחות שלנו הם בעלי עסקים שהעסק שלהם נמצא בצמיחה וגדילה ופתרונות האשראי שהחברה שלנו מציעה עבורם מסייעים להם להמשיך לגדול ולצמוח. חברתנו היא חלופה אטרקטיבית למערכת הבנקאית שכפופה לנהלים, תנאים ומגבלות שהופכת כל פעולת ניכיון צ'קים לסחבת בירוקרטית, בעוד שאצלנו התשלום של כל הסכום שמוצג על הצ'ק מועבר ללקוח במידי, וזאת בהיעדר כל השפעה על האשראי בבנק.

ICAN. יח"צ,
ICAN/יח"צ

כל היתרונות בחברת - ICAN שמספקת לך את המזומן שאתה צריך - כאן ועכשיו!

- שיפור תזרים מזומנים

כל בעיה בתזרים המזומנים יכולה להקשות רבות על העסק שלך, כגון תשלום משכורות לעובדים, רכישת ציוד וסחורה מהספק, ניצול שעת כושר עסקית וכולי. ניכיון צ'קים דחויים בסיוע חברת ICAN ייטיב עם תזרים המזומנים שלך, ימנע ממך את כל הקשיים הללו ויאפשר לך להיפתח להזדמנויות עסקיות חדשות.

- ריבית נמוכה והיעדר תשלומי עמלה

הבנקים גובים עמלה על כל פעולה ובפרט על ניכיון צ'קים. חברתנו לא תגבה סכום גבוה מדי עבור השירות, כשלמעשה, מלבד הריבית שתסוכם, שהיא על אחוזים נמוכים של הצ'ק, כמעט ולא יהיו שיעורי עמלה עבור השירות.

- מוסד פיננסי בליווי צמוד

חברתנו עובדת בהתאם לעיקרון של גישה אישית לכל לקוח, לא משנה אם אתה עסק זעיר או קונצרן, תמיד תזכה למענה מהיר ויחס אישי. כמו כן, אנו מומחים בלתפור כל עסקה בהתאם לאופי ולצרכי הלקוח.

- שירותים נלווים

אנו מלווים במשרד עורכי דין צמוד. יש לנו מחלקות משפטיות פנימיות שמסייעות בכל הנוגע להבשלת עסקה מהירה ואפקטיבית. אנחנו מרושתים בכל הארץ עם מגוון אדיר של לקוחות ועל כן יש לנו צוות זמין של שליחים שמסייע בכל ביצוע העסקאות.

- מחלקת פיתוח עסקי

אנחנו מחזיקים במחלקת פיתוח עסקי שבמסגרתה אנחנו נכנסים לתחומי מימון חדשים ומעניקים פתרונות בעוד תחומים, (מימון רכישות רכבים, ליסינג למפעלים וכולי), מה שחברות אחרות לא יודעות ולא מסוגלות לעשות.

- מחירים אטרקטיביים

המחיר עבור ניכיון צ'ק דחוי יקבע לפי סכום הצ'ק, בהתאם לתאריך הפירעון וכן לשיעור הריבית במשק. כך או כך, העלות דרכנו משתלמת פי כמה ביחס לכל פתרון מימון אחר.

חברת ICAN תדאג לספק לך מטרייה משפטית ואת התחושה שהגעת למוסד פיננסי הגון ומוכבד שהוא גם בית, מקום שידאג לך לאורך שנים ובעיקר יבטיח לך הרבה שקט עסקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בשיתוף ICAN
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully