וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תשואה של לפחות 7% בשנה - ההזדמנות הנדל"נית החמה של דובאי

בשיתוף קבוצת עזיזי

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 10:36

קבוצת עזיזי משווקת לקהל המשקיעים הישראלי דירות פאר לרכישה בדובאי באזור עם ביקוש גבוה לשכירות, תנאי רכישה נוחים, עסקה מהירה ללא ביורוקרטיה, ותשואה מובטחת מהחברה בדובאי של 7 אחוז בשנה

דירות מאובזרות עם נוף משגע לעיר ולתעלות המים. פרויקט דובאי – קבוצת עזיזי. יח"צ,
דירות מאובזרות עם נוף משגע לעיר ולתעלות המים. פרויקט דובאי – קבוצת עזיזי/יח"צ

הסכם השלום עם איחוד האמירויות פתח עבור הישראלים דלתות ליעד תיירותי חדש מלא בפאר ובאטרקציות. לצד זאת, המדינה העשירה והמבוססת גם מציעה הזדמנויות עסקיות אטרקטיביות רבות שנפתחו לישראלים, בהן בתחום שהוא תמיד חם - הנדל"ן.

חברות ישראליות כבר גילו את הפוטנציאל, וכבר החלו מהלכים של שיתופי פעולה רבים בתחומים העסקיים. בדובאי, העיר הגדולה והבולטת באמירויות, יש מגוון רחב של נכסים להשקעה, עם תשואה נאה וגבוהה מאוד בהשוואה למה שאפשר להשיג בישראל. ההשקעות הנדרשות לרכישת דירה הן החל מסכום מצחיק של 300 אלף שקלים ועד אחוזות ענק שמחירן מיליארדים. תנאי הקניה נוחים במיוחד, וכוללים תשלומים וגם מימון נוח בעזרת קבוצת עזיזי, שמשווקת פרויקטים באזור ומסייעת לגייס 50 אחוז מערך הנכס כמשכנתא. המשמעות: דירה בשווי 500 אלף שקלים, אפשר לרכוש עם הון עצמי של 250 אלף שקלים בלבד, תוך שנהנים משכירות המכסה את המשכנתא.

קבוצת עזיזי נרתמה וקיבלה לידיה שיווק של פרויקט נדל"ן קיים בדובאי שרושם הצלחות. מדובר בפרויקט ענק הכולל 69 בניינים שרובו כבר בנוי ומאוכלס. הבניינים, שבבנייתם הושקעו ארבעה מיליארד דולר, כוללים את מיטב הפסיליטיז שניתן לחשוב עליהם, ובוודאי בפאר המוכר בדובאי - חדרי כושר, בריכות שחיה, פינות ברביקיו, תעלות, ונופים לטבע או לעיר. הדירות מוכנות לכניסה, עם ריהוט ומטבחים מאובזרים במכשירי חשמל. הפרויקט מציע מגוון רחב של דירות עם טווח מחירים נוח לקהל הישראלי המשקיע 350-750 אלף שקלים.

אזור עם ביקוש גבוה במיוחד לשכירות. . פרויקט דובאי - קבוצת עזיזי. יח"צ,
אזור עם ביקוש גבוה במיוחד לשכירות. . פרויקט דובאי - קבוצת עזיזי/יח"צ

הפרויקט ממוקם בשכונת מוחמד בן ראשיד סיטי, אזור בו קיים ביקוש רב לשכירות. השכונה נמצאת 7 דקות נסיעה מכל המוקדים החשובים של דובאי - מרכז העיר, שדה התעופה, ועוד. ניהול הפרויקט לאחר הרכישה מתבצע על ידי חברת Azizi Developments המקומית בדובאי. עם זאת, הרוכשים יכולים כמובן לבחור לטפל בעצמם בנכסים שירכשו, או להיעזר בחברת ניהול אחרת.

חברת Azizi Developments, היא חברת ניהול חיצונית וותיקה, שמנהלת נכסים למשקיעים ברחבי האמירויות. חברת הניהול המקומית מתחייבת בעת הרכישה על 7 אחוז תשואה מובטחת, כלומר הכנסה משכירות של לפחות 35,000 שקלים בשנה. עיון באתר המקביל של דובאי ל"יד 2" מציג יחידות דיור שמושכרות באזור במהירות בסכום של לא פחות מ-38,000 שקלים לשנה. כלומר, צפי הרווחים עבור הרוכשים אפילו גבוה מההתחייבות הראשונית של חברת הניהול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בסרטון והכירו את פרויקט הבנייה המסקרן של דובאי

מקבוצת עזיזי מסבירים כי הם חברו לשיווק הפרויקט בגלל צפי ההצלחה הגבוה שלו: "מדובר בפרויקט שהחברה היזמית שלו מבטיחה מציאת שוכרים לדירות בוודאות גבוהה. הוא נמצא באזור עם ביקוש רב במיוחד לדיור, בגלל מיקומו המרכזי. 90 אחוז מהשוהים בדובאי הם מהגרי עבודה שבאים לעבוד במשך שנים במדינה האמידה. מרבית העובדים מתגוררים כיום במרחק של שעה נסיעה ממקום עבודתם. וכאן, מציעים להם פרויקט מגורים שנמצא 7 דקות מהעבודה, שגם כולל את כל הפסיליטיז מלאי היוקרה, ובמחיר שכירות חסר תקדים שנחשב לנמוך. החברה היזמית תכננה הכול באופן הזה, כדי שלמשקיעים תהיה תשואה גבוהה ללא בעיה".

פסיליטיז רבים כיאה לאזור המבוקש של דובאי. פרויקט דובאי – קבוצת עזיזי. יח"צ,
פסיליטיז רבים כיאה לאזור המבוקש של דובאי. פרויקט דובאי – קבוצת עזיזי/יח"צ

ויש עוד הרבה תנאים מסביב, שהופכים את כל העסקה לנוחה ומפנקת במיוחד לרוכש. חברת הניהול האמירתית וקבוצת עזיזי הישראלית מלוות את תהליך הרכישה. חברת הניהול דואגת למציאת השוכרים וגביית התשלום עבור רוכשי הדירה. התשלום לשכירות בדובאי ניתן שנה מראש קדימה, כך שמובטח ראש שקט לבעלים הרוכשים. שקט נוסף נרשם בגזרת המסים. אמנה שנחתמה לאחרונה בין ישראל לאמירויות פוטרת את נושא כפל המיסוי, וקובעת שקשרי המסחר יתנהלו ללא מיסוי של המדינה בה נעשית הרכישה/ההשקעה, ושמיסוי ייגבה על ידי מדינת האם בלבד. כלומר, על רוכשי הנכסים בדובאי יוטלו מסים של מדינת ישראל בלבד.

עסקת הרכישה מלווה עם עורך דין ישראלי ועורך דין מאיחוד האמירויות, שמייצגים את הרוכש מול הקבלן. העסקה היא עם בטחונות מלאים - עד קבלת מפתח, הכסף נמצא בחשבון נאמנות של הממשלה. הקבלן מקבל את הכסף רק ברגע שנתן מפתח לרוכש. הנכס נרשם בטאבו על שמם של הרוכשים. אין צורך לפתוח חברות לשם רישום הנכס, נושא שעולה לעיתים כשמדובר ברכישת בתים במדינות אחרות. הרישום הוא בטאבו, עם תשלום של 4 אחוז משווי הרכישה במעמד העסקה.

מחירי השכירות בדובאי משולמים לבעל הדירה שנה מראש. פרויקט דובאי – קבוצת עזיזי. יח"צ,
מחירי השכירות בדובאי משולמים לבעל הדירה שנה מראש. פרויקט דובאי – קבוצת עזיזי/יח"צ

הטיפול בכל ביצוע עסקת הרכישה, שנעשה במשולב בישראל ובדובאי על ידי שתי חברות ותיקות בתחום, מבטיח טיפול מהיר וחלק, ללא ביורוקרטיה מיותרת. העסקה יכולה להתנהל בשלט רחוק ואינה מצריכה נסיעה של הרוכש למדינת היעד. עם זאת, לקוח שרכש נכס בפרויקט ומעוניין לבדוק את הפרויקט בשטח, יזכה לטיסה ולינה על חשבון החברה המשווקת, כך שיכיר מקרוב את השקעת הנדל"ן החדשה שלו.

בפרויקט הרכישה בדובאי שמציעה קבוצת עזיזי, ישנם כאמור 69 בניינים בני 9 קומות כל אחד, שכוללים דירות סטודיו 40 מ"ר, 2 חדרים 60 מ"ר, ו-3 חדרים 80 מ"ר. מסך 16 אלף דירות שבפרויקט, נמכרו כבר 13 אלף דירות. בימים אלו מוצעות למכירה 3000 הדירות האחרונות בפרויקט, שעדיין נמצאות בבנייה, ומוצעות במחיר של 70 אחוז ממחירן המקורי. עם השלמת הבנייה, בעוד כחמישה חודשים, הן תימכרנה במחיר מלא. כבר היום, רוכשים שקנו לפני מספר חודשים דירות בכ-500 אלף שקלים, נהנים מעליית מחירן ל-650 אלף שקלים ואף יותר. כלומר, עדיין קיימת הזדמנות לרכוש נכס מניב במחיר זול משמעותית, שממוקם בעיר המפוארת והגדולה ביותר של איחוד האמירויות.

מעוניינים במידע נוסף? לחצו כאן

בשיתוף קבוצת עזיזי
  • עוד באותו נושא:
  • דובאי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully