וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתם זכאים להחזרי מס?

בשיתוף איזי החזרי מס

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 12:18

"זוהי הודעה חשובה ששווה לך הרבה כסף. עבדת כשכיר ב-6 השנים האחרונות? האם בדקת כמה כסף מס הכנסה חייבים לך? ייתכן ומגיע לך החזר מס." ראיתם פעם הודעה כזאת ב-SMS או במייל? גם אנחנו, ולכן החלטנו לשפוך אור על הנושא אחת ולתמיד ולבדוק האם באמת מגיע לנו כסף מהמדינה

מס הכנסה. ShutterStock
מס הכנסה/ShutterStock

איזי החזרי מס - עושים לכם סדר! נתחיל מהסבר קצרצר על מס הכנסה. הוא עובד בצורה כזו שהמס שמורידים לכם בכל חודש מהשכר מחושב שנתית ולא חודשית. משמע, אם עכשיו השכר החודשי שלכם הוא 8,000 ש"ח ברוטו, המס שינוכה ממנו כל חודש במשך שנה יהיה לפי שכר של 8,000 ש"ח ברוטו גם אם במהלך השנה השכר שלכם השתנה והשתכרתם במשכורת נמוכה יותר.

בחלק מהמקרים השיטה הזו כמעט מדויקת, כשהשכר אכן לא משתנה במשך כל השנה, אבל, ברוב המקרים הוא כן משתנה והמס מחושב בכל זאת על פי אותו שכר שנקבע עבורכם שנתית על ידי מס הכנסה.

במידה וקיבלתם העלאה בשכר, הייתה ירידה בשכר שלכם או שלא עבדתם בכלל חלק מהשנה, ייתכן מאוד שאכן מגיע לכם החזר מס. כשכירים, אנו ממליצים לפנות אל חברה מוכרת בתחום החזרי המס כדי שיבצעו את הבדיקה עבורכם. אבל, אתם לא חייבים, ורשאים לבצע את התהליך לגמרי בעצמכם ובחינם. העניין הוא שכדי לבצע את התהליך אתם תעברו מסכת של בירוקרטיה בלתי נגמרת בדרך לשם. זה מתחיל בהוצאת טופס 106 מהמעסיק (טופס שמתעד את כל הנתונים הכספיים שלכם מהמעסיק) ואתם תזדקקו לטופס כזה מכל מעסיק על כל שנה במשך 6 שנים אחורה. אחרי שקיבלתם את הטפסים תצטרכו לפנות אל פקיד שומה להמשך הטיפול.

בשלב הבא תוכלו להזין מתוך אותם טפסים את הנתונים הרלוונטיים ולשלוח לרשות המיסים לאגף מס הכנסה. נשמע יחסית פשוט אך בפועל העניין מסתבך עם כל שינוי קטן שהתרחש באחת מהעבודות שהיו לכם בשש השנים האחרונות ובמידה וקיבלתם מענקי לידה, אבטלה או דמי פגיעה ועוד. מהסיבות הללו הפנייה לחברה מקצועית ומנוסה שתבצע לכם את הבדיקה היא הפתרון הטוב ביותר לכך.

חברת 'איזי החזרי מס' זו אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום בזכות השקיפות והמהירות של השירות שהם מספקים. הבדיקה נעשית לגמרי בחינם והתשלום שיגבו מכם יהיה רק על בסיס אחוז מסוים מתוך החזרי המס שהם יצליחו להוציא עבורכם. כ-80% מהציבור הישראלי אכן זכאי להחזרים ולאחר בדיקה של איזי החזרי מס תוכל להכניס לכם מאות עד אלפי שקלים.

באתר של איזי החזרי מס תוכלו לעשות חישוב וירטואלי און-ליין כדי לחסוך זמן ולראות האם אתם בין אותם 80 האחוזים שזכאים להחזר. להלן הסיבות הנפוצות ביותר להחזרי מס:

- שכר ממוצע מעל 7,000 ש"ח - המשכורת החודשית שלך או של בת/בן הזוג היא מעל 7,000 ש"ח.
- שינוי במקום העבודה - החלפת מקומות עבודה, שיפור או הרעה בשכר וכו'.
- משיכה ופדיונות - משיכה מקופת גמל או מקרן פנסייה.
- ילדים - נולדו ילדים ב-6 השנים האחרונות.
- ביטוחים - ביטוחים פרטיים או ביטוח משכנתא.
- שוק ההון - השקעות בשוק ההון ב-6 השנים האחרונות.

לא רק החזרי מס הכנסה, באיזי החזרי מס דואגים גם לבדוק עבורכם האם מגיעים לכם החזרי מס שבח. את מס השבח משלמים בגין רווח שהתקבל בעסקאות מכירת זכות במקרקעין, נכסים ונדל"ן.

הנכסים הכלולים בתשלום מס שבח הם: דירות - למי שיש ברשותו יותר מדירה אחת, בתי יוקרה, בתי סחר, מגרשים, זכויות בנייה, חנויות, נכסים מסחריים, קרקע חקלאית ועוד. אלו שזכאים להחזרי מס שבח לעולם לא ידעו זאת אם לא יבדקו.

רשויות המס והמדינה "מסתירות" את המידע הזה כדי לא לאפשר גישה לזכאים לקבל את הכספים שלהם בחזרה. ללא הגשת בקשה להחזרת הכספים והגשת דו"חות נדרשים, יישאר הכסף בידי רשות המיסים.

איזי החזרי מס תדאג לטפל בכם בכל ההליך הבירוקרטי לפי עקרונות פשוטים כדי להבטיח לכם שתקבלו בחזרה את הכספים האבודים המגיעים לכם מהרשויות. השיטה הפשוטה של איזי החזרי מס:

- ללא כל תשלום או התחייבות לפני קבלת ההחזר.
- אתם משלמים רק אחרי שהכסף נכנס אליכם לחשבון
- עלות הוגנת של 20% מההחזר פלוס מע"מ עבור השירות
- בדיקה על ידי רואה חשבון מוסמך ומקצועי בתחום ההחזרים

אל תפספסו, היכנסו כבר עכשיו לאתר איזי החזרי מס כדי לקבל את הכסף שמגיע לכם.

בשיתוף איזי החזרי מס
  • עוד באותו נושא:
  • החזרי מס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully