וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המומחה שלוחש לקרחות וצלקות בראש - ממלא והופך אותן למרבד שיער טבעי

בשיתוף אילן רביבו

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 9:59

התקרחות היא תופעה נפוצה בקרב גברי ישראל ורבים הרוצים להתהדר במראה שיער מלא פונים להשתלות שיער ומיקרופיגמנטציה

השתלת שיער ומיקרופיגמנטציה. אילן רביבו,
הדמיית שיער בפיגמנטציה לקרחים - למראה שיער טבעי, בריא ואסטתי/אילן רביבו

הגברים של היום מעניקים חשיבות רבה למראה החיצוני שלהם ודואגים לשגרת טיפוח קבועה של הפנים, הגוף וכמובן - השיער. בעוד תופעת התקרחות ודילול שיער בארץ הינה תופעה נפוצה למדי, יותר ויותר אנשים מבינים שהשתלת שיער הינה הפתרון הטוב והאסתטי ביותר עבורם ופונים לשיטה המבוקשת, שנעשית בארץ ולא מצריכה נסיעה לטורקיה - הדמיית שיער במיקרופיגמנטציה. אילן רביבו עוסק בתחום כבר למעלה מעשור והיה מהראשונים שהביא את השיטה לארץ, לימד והדריך עשרות תלמידים. מהו ההבדל בין קעקוע בקרקפת לבין הדמיית שיער במיקרופיגמנטציה, מדוע השתלת שיער לא מתאימה לכולם וכיצד עובד התהליך - במאמר שלכל גבר (וגם לנשים) כדאי לקרוא.

אילן רביבו - מומחה למיקרופיגמנטציה והדמיית שיער

אילן רביבו בן ה-45 מוכר בכל קצוות הארץ ועושה טיפולי הדמיית שיער במיקרופיגמנטציה למאות לקוחות מרוצים כבר 13 שנה. המכון של רביבו ממוקם בראשון לציון, אליו מגיעים לקוחות מדן ועד אילת, אשר יוצאים ממנו יפים ומרוצים. "התחלתי להקריח בגיל 24, בחור צעיר שנראה כמו בן גוריון עם קרחת בקודקוד. אז חיפשתי כל מיני פתרונות לשיער", נזכר אילן. "באותה תקופה עדיין לא היו טיפולי הדמיית שיער בארץ או שהיה ולא היה ידוע לי בכלל. עם החיפושים מצאתי מקום שעושה יחידות שיער לטיפול בהתקרחות, עשיתי יחידת שיער במכון בשם אלברט כדי לראות אולי זה יתאים לי. שילמתי על היחידה וזה היה נראה בתחילה טוב ומיד זוועה ומרגיש זוועה. חזרתי עם יחידת השיער הביתה, לא יכולתי יותר לסבול את זה והוצאתי את זה לבד בבית, ממש קרעתי את הקרקפת. המשכתי לחפש ומצאתי מקום בלונדון, מקום מטורף ומדהים שהבנתי שאחד הבעלים שלו זה בחור שאחיו התקרח בגלל מחלת הסרטן הארורה וזה הביא אותם לגלות את שיטת הדמיית שיער במיקרופיגמנטציה. נסעתי ללונדון, קיבלתי הצעת מחיר, ראיתי את הטכניקה ושיטת העבודה ואמרתי לעצמי 'למה לעשות בלונדון? הרי אתה יכול לעשות את זה בארץ, לעשות לעצמך'. אני טוב בעבודות ידיים, עם מוטוריקה עדינה מפותחת. ואני בא מתחום הספרות והעיצוב למדתי את המקצוע מגיל 15 בבית ספר מקצועי ואחר כך עבדתי בהמון מספרות בירושלים, כך שתמיד היה לי חיבור לשיער."

ההבדל בין קעקוע להדמיית שיער בפיגמנטציה

בעוד התהליך יצירת קעקוע משתמשים במחטים וצבע המכיל כספית (חומר הידוע כגורם סיכון למחלות קשות כגון סרטן וכו') אשר חודר לשכבות עמוקות יותר בעור - אפידרמיס דרמיס והיפודרמיס, במהלך תהליך הדמיית שיער בפיגמנטציה נעשים גירוים ב 2 השכבות העליונות בלבד ומשתמשים בצמחים ומינרלים אורגניים עם אחוז מסוים של אלכוהול. חומרים אלו חודרים את השכבה הראשונה והשנייה של העור בלבד, מה שיוצר "קעקוע זמני", דבר שהוא מתכלה ונעלם בסופו של דבר. הדמיית שיער מקצועית היא זמנית ומחזיקה למקסימום עד 5 שנים אם לא מטפלים ולא מתחזקים את תוצאות הטיפול.

כשמו כן הוא, תהליך מיקרופיגמנטציה יוצר מיקרו קעקוע - דק יותר, עדין יותר וקטן הרבה יותר והכי חשוב, אינו קבוע. זהו אחד מיתרונותיו הבולטים של טיפול במיקרו פיגמנטציה - במידה והבן אדם לא מרוצה, הוא חוזר לעצמו לאחר תקופה מסוימת, דבר אשר לא אפשרי עם קעקוע על הקרקפת. אמנם בטכנולוגיות של היום אפשר להסיר קעקוע בלייזר מהגוף, אך בראש, במצח ובקרקפת הטיפול הרבה יותר מורכב ולא מומלץ להתעסק עם לייזרים וניתוחים כאלה ואחרים בראש. בעזרת תהליך מיקרופיגמנטציה ניתן להגיע לכיסוי ומילוי קרחות בקדמת הראש, בקרחת מאחורי הראש, לתקן חורים בשיער וכן חורים בזקן, חורים בקרקפת, נזקים מהשתלת שיער, העלמת צלקות וטשטוש צלקות מהשתלות שיער, תיקון ושיקום צלקות בפנים, בלחי ובראש ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טשטוש צלקות לאחר השתלת שיער

במהלך תהליך השתלת שיער לוקחים זקיקי שיער אמתיים מאזור תורם (העורף לרוב) ומשתילים אותם במקום שאין בו שיער - בפדחת, קרחת, בפוני ובמפרצים. פעולה זו יוצרת צלקות באזור התורם.
"זה בעצם לקחת את השערה מהבית שלה, ממש כמו לקחת שתיל מהאדמה ולהעביר למקום אחר - הדבר משאיר קרחות וצלקות לא אסתטיות", מסביר רביבו. "לא פעם קורה שאנשים מבצעים השתלת שיער למרות שהשיטה אינה מתאימה להם. מדובר באנשים שמקריחים ברמה של בן גוריון כן? - כאשר אין בחלק העליון שיער בעוד בחלק התחתון, מעל האוזניים ובעורף השיער צומח. לאנשים אלו ממש לא מתאימה השתלת שיער."

השתלת שיער ומיקרופיגמנטציה. אילן רביבו,
טשטוש צלקות גם כתוצאה מהשתלות שיער/אילן רביבו

למי כן מתאימה השתלת שיער? לאנשים עם מפרצים ובחלק הקדמי של הראש. מעבר לזה, למי שיש קרחת באזור הכיפה והפדחת והדלילות אצלו מעבר ל-30% כדאי לו מאוד להיזהר. כאשר יש קרחת נקיה וחלקה באזורים אלו, לא כדאי לצלק את כל הראש מאחר והתהליך גם לא יצליח במילא - לא יגדל שיער חדש, זה יראה מצחיק ויישארו אזורים שונים - אזורים עם קרחת, אזורים עם השתלת שיער, אזורים עם שיער טבעי ואזורים עם צלקות.

" זה ממש אבסורד," מוסיף רביבו, "יש אנשים שהלכו לעשות השתלת שיער ונשארו קרחים מכאן ומכאן - טרחו ושילמו ממיטב כספם רק כדי שיהיה להם שיער, ויצאו בסוף ההשתלה בלי שיער כמו שרצו, ובתוספת של צלקות."

אילן רביבו מבצע טיפולים אסתטיים למי שעבר השתלת שיער לא מוצלחת וממזער נזקים, טשטוש והעלמת צלקות.

תהליך הדמיית שיער לקרחים ודלילי שיער

הכלל הוא פשוט - ככל שיש דלילות שיער רבה יותר, כך צריך לספר יותר את השיער, כדי להשוות את הגבהים בין השיער לפיגמנט.

קודם יש לבצע אבחון ראשוני - פרונטלי והבטי מסביב לראש ולאבחן היכן השיער באזור הנחת תפילין או הכיפה המאפשרים לראות תמונה כוללת של הראש ובכך לחסוך נסיעה לראשון לציון כדי לקבל הצעת מחיר, למי שמתגורר באזורים אחרים בארץ.

"במהלך אבחון הראש אני בודק את צפיפות הזקיקים בצדדים ובעורף ומתכנן איך אני מעתיק את המבנה למצב דומה אחד לאחד כלומר שהכל יכוסה יפה ויתמזג בצורה הכי טבעית שאפר." מסביר אילן. "העבודה נעשית ידנית, ממש כמו איפור קבוע. ציורי הזקיקים שלי עברו המון ביקורות טובות ובעבודה שכל הזמן מתוחזקת נכון רואים תוצאות. מטופלים שואלים איך אני מצליח להגיע לרמת צפיפות וגוון כהה וטבעי כזה? אני בדעה שהשיער הוא ממש אמנות - מדובר במשיכות קווים, וציור נקודתי איפה שחסר ושצריך להשלים. חובה להיות ממוקדים וזהירים מאוד באזורים הקדמיים היות והם הפנים שלנו, החזית. ועל מנת להגיע למצב אידיאלי של טשטוש וכיסוי קרחות יש צורך ביד רגישה ומדויקת."

השתלת שיער ומיקרופיגמנטציה. אילן רביבו,
עבודה מדויקת, תוצאות מושלמות - הדמיית שיער בחלק העליון של הראש/אילן רביבו

"יש מקומות שצריך לעבוד מאוד מאוד צפוף ויש מקומות שצריך להרחיב את הפיגמנטים וכמובן להתאים את הגוונים שיתאימו ללקוח שעובר את הטיפול. אם בא אליי בן אדם בהיר עם גבות בצבע שטני, אני צריך להתאים לו גוון כהה יותר לראש כך שיהיה דומיננטי, עם צל יפה בשיער. זה מוציא את האדם אחרת לכן אני מקפיד שהפיגמנטים אשר יושבים בתוך עור הקרקפת ישתלבו ויתמזגו באופן מושלם עם זקיקי השיער המגולחים שמתחת לעור והשיער הקיים. זו עבודה אומנותית שמצריכה המון סבלנות ולא קלה מצד אחד, אך מספקת מאוד מצד שני. אני מרגיש שקיבלתי מתנה משמיים - לעזור ולעשות חסד לגברים שסובלים מהתקרחות, אנשים שיורד להם קצת הביטחון העצמי. הגברים כיום נמצאים במודעות עצמית מאוד גבוהה, השיער עבור הגברים הוא הכתר, התדמית והביטחון, ממש כמו עבור נשים."

אורך הטיפול הכולל לוקח בממוצע בין 8-10 שעות, כאשר מספר ואורך כל טיפול תלוי ברמת הרגישות והזמן הפנוי שיש לכל לקוח באופן פרטני. "אפשר לחלק את הטיפול לכמה פעמים ובמקרים מסוימים אף לסיים ביום אחד את הכל." מפרט רביבו. " הכל תלוי בזמינות הלקוח ורמת הרגישות שלו לטיפול, במהלכו מנקדים ויוצרים גירוי לשכבה העליונה של העור, דבר העלול לגרום לתחושה לא הכי נעימה. יש גברים שנרדמים באמצע הטיפול ויש אנשים שקצת יותר רגיש להם וגורם לחוסר נעימות. עם מי שקופץ כל שנייה ומתלונן, קשה יותר להתרכז לאורך זמן, אך בסך הכל אני מאוד גמיש עם הלקוחות שלי."

לחצו כאן לצפייה בגלריית תמונות 'לפני ואחרי' הדמיית שיער

לסיכום, אם אתם סובלים מהתקרחות ודילול שיער, חשוב לוודא איזו שיטה הכי מומלצת ומתאימה עבורכם, אך גם מי שכבר ביצע השתלת שיער וסובל מצלקות מציקות, יכול למצוא מענה לבעיה בקליניקה של אילן רביבו. עם מאות לקוחות מרוצים, העבודה המקצועית ביותר ויחס אדיב, בקליניקה של אילן רביבו תקבלו את השירות הטוב ביותר ותוצאות מרשימות. לפרטים נוספים בקרו באתר או חייגו 0537553665.

בשיתוף אילן רביבו
  • עוד באותו נושא:
  • שיער
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully