וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשקיעים שלנו נהנים מהעסקאות הכי טובות ולא משלמים הוצאות 'פוזה' מיותרות"

בשיתוף מגוון השקעות

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 15:44

מגוון השקעות, שבעליה אוטוריטות עם ניסיון רב שנים בתחומי השקעות הנדל"ן, קרנות ופיננסים, מציגה מודל עבודה ייחודי בשוק שפועל לטובת המשקיעים: מערכת שמסייעת להציע למשקיעים את העסקאות הטובות ביותר בשוק הנדל"ן האמריקאי, וגם טיפול פיננסי הוליסטי ללקוח ובני משפחתו

"בגלל השיטה הייחודית שלנו יש לנו את אורך הרוח לחכות לעסקאות הטובות", מגוון השקעות. יח"צ,
"בגלל השיטה הייחודית שלנו יש לנו את אורך הרוח לחכות לעסקאות הטובות", מגוון השקעות/יח"צ

מגוון השקעות היא לא "עוד חברה" המתמחה בהשקעות וקרנות נדל"ן פרטיות. היא עובדת קצת אחרת ומביאה עימה בשורה אמיתית למשקיעים. הקו הייחודי הזה התחיל מהרגע הראשון של ההקמה. "כמו כל חברה בתחום, גם אנחנו חשבנו לרגע לעבוד במשרדים מלאי פאר. אבל לא חשנו עם זה בנוח, כי כשיש משרדים כאלה, מי שמשלם עליהם זה הלקוח. וזה מנוגד לרצון שלנו. הקורונה לימדה אותנו שאפשר לעבוד ביעילות ובאופן מדויק ללא כל הפאר וההוצאות האלה. וכך אנו עובדים", מגלים בעלי החברה.

את החברה הקימו דני סעד וגיא שבת. שני ותיקים בתחומי ההשקעות שמביאים עימם ניסיון ומוניטין משותף של למעלה מ-30 שנה. דני סעד, 46, הוא בעל ניסיון של 17 שנים בהשקעות נדל"ן בחו"ל וקרנות הון פרטיות. הוא עבד בחברות השקעות נדל"ן וסגר עסקאות בסכומים שהגיעו לסך של 1.5 מיליארד שקל, וגם עסק בפיתוח עסקי לחברות השקעות. גיא שבת, 43, הוא סוכן ביטוח, יועץ פנסיוני, ואוטוריטה בתחום מסלולי השקעה, קרנות השתלמות, גמל ופנסיה. הערך המוסף שהשילוב בין השניים מביא יצר את הבידול של החברה שלהם - טיפול הוליסטי עמוק בתיק פיננסי של הלקוח שמסייע למקסם עבורו תשואות, ותפעול העסק על ידי מערכת רזה שמסייעת להשיג את העסקאות הטובות ביותר.

דני מסביר: "בחברה שלנו אנחנו לא ממהרים להתפשר על עסקאות נדל"ן. אנחנו לא בקטע של לקנות בטירוף, למכור בטירוף, ולהוציא הוצאות בטירוף. המניע שלנו הוא נטו איכות. זאת אומרת שלא נדחוף 'סתם בית' בקליבלנד ללקוח, העיקר למכור. יש לנו דנ"א שונה מכל חברות ההשקעות".

למה הכוונה? כאן השניים מספקים הצצה מרתקת על פעילות מאחורי הקלעים של חברות השקעות הנדל"ן. דני: "כאשר החברות בתחום משווקות עסקה, זה כרוך בעלויות פרסום, שיווק, משרדים, עובדים. וכל העלויות הללו נופלות על המשקיע ופוגעות בתשואה שלו. זה משהו שהבטחנו שלא יקרה אצלנו. מכרנו נדל"ן בקורונה בלי שיווק, ובלי משרדים מפוארים וצוותים, ולמדנו שאפשר לגייס הון ממשקיעים ולסגור עסקה, והכול באמצעות הטכנולוגיה ובלי הוצאות מיותרות".

אבל למה זה עד כדי כך חשוב?

"חברות עם משרדים ולוגיסטיקה חייבות כל חודש להביא עסקה חדשה ולמכור, כדי לכסות את כל הוצאות התקורה. אז אני אגלה עכשיו סוד - אין 'הזדמנות מדהימה' כל חודש. לפעמים צריך לחכות חודשִים רבים עד שתגיע אחת כזאת. אבל חברות שטובעות בהוצאות לא יכולות לחכות, אז הן מתפשרות על איכות העסקה שהן לוקחות לעצמן ולמשקיעים שהן מגייסות".

כך נולדה המערכת הרזה של מגוון השקעות, שהיא חסרת תקדים במונחים ישראליים. כדי לעמוד בחזון שלהם בנו השניים מערכת מודולרית חדשנית שבאמצעותה הם מגייסים כסף לקרנות והשקעות נדל"ן פרטיות, ללא עלויות גיוס גבוהות, ומבלי לפגוע בתשואות המשקיע. "המערכת הרזה גורמת לי לקנות נכון, כשאין לי ברקע הוצאות של מאות אלפי שקלים שנופלות על המשקיעים. מערכת רזה מביאה עימה שני יתרונות גדולים. לא צריכים להתפשר על עסקאות, כי אין לחץ לכסות הוצאות, ואז יש לנו את כל הזמן שבעולם לחכות להזדמנות הנכונה לתשואה מעולה. דבר נוסף - התשואה למשקיע גדולה יותר, כי אין הוצאות עסקיות שהוא צריך לגזור מהרווח שלו".

במגוון מתמחים בהשקעה אלטרנטיבית של רכישות נדל"ן באמצעות קרנות נדל"ן פרטיות, כאלה שאינן נסחרות בבורסה, ובכך אינן תלויות במצב התנודתי המאפיין את הבורסה, שעלול להיות מסוכן בזמנים בהן ישנם משברים גדולים וירידות חדות. בחברה מסבירים שיצירת קרן נדל"ן מאפשרת כוח קניה גדול, שבזכותו מגיעים "לעסקאות הטובות באמת", כפי שהם מגדירים. למרות שמדובר בעסקאות עם פוטנציאל עצום בגלל גובה סכומן, הן לא מצריכות מהמשקיע הפרטי סכום גבוה, ומספיקה גם השקעה של החל מ-100 אלף דולר כדי להיות חלק מעסקת נדל"ן. דני וגיא מתמחים בנדל"ן מניב בארה"ב, מול חברות ניהול הגדולות ביותר למשל, חברת הניהול הגדולה בחוף המזרחי בארה"ב. הם גם מתמחים ברכישות עסקאות שהן בגדר הזדמנות מול קרנות גדולות וחברות ציבוריות. "אדם פרטי לא יגיע בחיים לעסקאות כאלה ומינופים כאלה", מגלה דני, "אנו מגיעים עם קשרים שיצרנו לאורך השנים שמביאים בסיס לרכישה ברמה אחרת. יש לנו גם קשרים עם הבנקאות האמריקאית שמאפשרים מינופים שאדם ישראלי פרטי לא יוכל להשיג, עם תנאים ושיעורי ריבית חסרי תקדים במונחים ישראלים. כמה? אסור לי לפרסם. בגלל איסור רגולטורי שחל על קרנות פרטיות ללא תשקיף (חוק ניירות ערך) אני גם לא יכול לפרסם את התשואות שעשינו עד כה, שהן מעל ומעבר".

אחת המשמעויות של מערכת רזה, שכל כולה מגויסת לטובת הלקוח, אומרת שהלקוח נמצא בעצם בקשר ישיר מול דני וגיא, השניים שעומדים בראש מגוון השקעות, ושבקיאים בתחום עד לאותיות הקטנות ביותר. דני מבהיר: " אני מגיע בכמה כובעים מול הלקוח, וזה לטובתו - אני משקיע, משווק, ומנהל השקעה שהיא גם שלי. כאשר אנחנו משווקים עסקת נדל"ן זה אומר שכבר השקענו בה, והמשקיעים שמצטרפים הם שותפים באופן יחסי לפי סכום השקעתם. המשקיעים שלנו מקבלים עסקה טובה ללא האחריות הכבדה של המימון, שחל עלינו. ובכל מקרה, כולנו בזהות אינטרסים כפולה".

הכירו את עולם השקעות הנדל"ן, מגוון השקעות

וכאן מגיע הבידול הנוסף של מגוון השקעות, שמציעה מתודיקה שונה ונוספת בגלל תחומי ההתמחות של בעליה - טיפול הוליסטי כלכלי משפחתי. גיא מסביר: "חברת ההשקעות שלנו עושה מיפוי הוליסטי שמעניק ללקוח יתרון עצום. כאשר מגיע לקוח חדש, החברה ממפה את כל ההון המשפחתי ובין-דורי, יחד עם תוכניות, שאיפות ויעדים, במטרה לקחת אותו למקום מתקדם תוך כמה שנים".

כיצד מתרחש תהליך כזה?

"התהליך של לקוח חדש כולל מיפוי כל ההון הקיים של המשקיע, סחיר ובלתי סחיר. למשקיע יש נכסים והשקעות שונים. אנו מבררים היכן יש לו ריביות ותשואות נמוכות שלא משרתות אותו, שאפשר למנף. יש כל מיני אפשרויות ושיטות שאנשים לא מכירים, והחברות האחרות לא מתעסקות בזה, אלא רק בלמכור לך נדל"ן. אנחנו עושים ללקוח סדר שיגיע לרווחים.

"ובנוסף, כל משקיע חייב מוצר אלטרנטיבי בלתי סחיר שלא קשור לבורסה, ומוצר כזה הוא למשל נדל"ן שנרכש במסגרת קרנות פרטיות. כאמור זה תחום התמחות מיוחד שלנו ואנו ממליצים על העסקאות הטובות ביותר בתחום".

דני מסכם: "המוטו שלנו הוא לא ללכת על פוזה יקרה שלא קשורה שום קשר לעסקה, אבל גוזרת רווחים מהעסקה. אנחנו עוזרים למשקיעים שלנו להשיג יותר כסף בפחות פוזה, כלומר ללא הוצאות 'פוזה' מיותרות".

אתר החברה

עמוד הפייסבוק

ערוץ היוטיוב

הפרסום במצגת זו מהווה הצגה כללית בלבד ואינו מהווה הצעה להשקעה או תחליף לייעוץ השקעות, לייעוץ מס, או לייעוץ משפטי. החברה, לרבות מנהליה, עובדיה, יועציה, חברות אחרות הקשורות בה והפועלים מטעמה (להלן: "החברה") אינם מורשים לפי חוק הסדרת העיסוק ביעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות תשנ"ה-1985, וכל מידע פרסומי שנמסר וכל מידע שיימסר לגבי אפשרות השקעה לא יהווה ייעוץ השקעות או שיווק השקעות כהגדרתם בחוק. ההשקעה תעשה באמצעות מספר מצומצם של משקיעים ובהתאם לחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 ("חוק ניירות ערך") של בדיקה, מיון ומשא ומתן פרטני ל-35 משקיעים בלבד. המידע המוצג, לרבות כל מספר ותיאור, הינו מידע אשר בחלקו צופה פני עתיד ומבוסס, בין היתר, על הערכות החברה, ומשקף, להבנתה, את הנתונים המתבססים על מצב השוק היום ואשר יכולים להשתנות

במהלך תקופת ההשקעה על המשקיעים לבצע בדיקה מעמיקה של הנתונים ושל השוק וכן להתאים את פרופיל ההשקעה לצרכיהם האישיים. כמו כן, על המשקיעים לבחון בעצמם ובאמצעות יועצים מטעמם טרם קבלת החלטת השקעה את ההשקעה ותנאיה, יתרונותיה והסיכונים הכרוכים בה, לרבות סוגיות משפטיות, חשבונאיות, מיסויות וכספיות של ביצוע ההשקעה.

בשיתוף מגוון השקעות
  • עוד באותו נושא:
  • השקעות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully