וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך ניתן לנצל את הר הכסף והר הביטוח לטובת התנהלות כלכלית בריאה יותר

בשיתוף הפיננסון

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 10:53

הר הביטוח והר הכסף הם מנועי חיפוש של ביטוחים וכספים אבודים הניתנים לשימוש אונליין בחינם לכלל אזרחי מדינת ישראל. במאמר הבא נסקור אותם, נבין מהם ההבדלים המהותיים ביניהם ונחשוף עבורכם את כל הדרכים להרוויח ולחסוך כסף כך שההתנהלות הכלכלית שלכם תהיה בריאה יותר

כסף עם מחשבון. ShutterStock
כסף/ShutterStock

לפני שהושקו הר הכסף והר הביטוח, אם היינו רוצים לאסוף מידע על פוליסות הביטוח השונות שברשותנו וכן לדעת היכן נמצאים כספי הפנסיה וכספים נוספים שהפרשנו במהלך החיים, היינו צריכים לעבוד מאוד מאוד קשה. לפני השקת הר הביטוח והכסף, היה עלינו לפנות באופן יזום לכלל חברות הביטוח ולבקש מהן את הנתונים הרלוונטיים שלנו, במצב זה היה קשה מאוד לקבל תמונת מצב ראשונית על הביטוחים שבחזקתך ועל כספיך שנמצאים בחברות הביטוח השונות.

הר הביטוח והר הכסף הינם פתרון טכנולוגי יעיל הזמין לציבור אונליין 24/7 והשימוש בו לא כרוך באף עלות, רק להכניס פרטים אישיים (תעודת זהות ותאריך הנפקה) ותוכלו לקבל את הפרטים שלכם תוך שניות.

איך הר הביטוח יכול לעזור לכם לחסוך?

הר הביטוח יאסוף עבורכם את הנתונים על ביטוח חיים, בריאות ורכב שלכם כך שתוכלו לקבל בלחיצת כפתור דו"ח ראשוני על מצב הביטוחים שלכם בחברות הביטוח השונות. הר הביטוח מרכז את כל הפוליסות שיש לכם תחת 3 קטגוריות(חיים, בריאות ורכב).

לאחר שתקבלו את הדו"ח, אתם תבינו כמה אתם משלמים פחות או יותר, באיזה פוליסות אתם מבוטחים ובאיזה חברה נמצאת כל פוליסה. המידע החשוב שאמור לעזור לכם לחסוך כסף בזכות הר הביטוח נמצא אצל סוכני הביטוח המקצועיים.

הם יוכלו לבצע בדיקה מקיפה בתיק הביטוח שלכם ולחפש גורמים נפוצים שגורמים לכם לשלם סכומי כסף גבוהים ומיותרים כל חודש וכמובן לשנותם כך שהכסף המיותר יישאר בכיסכם ולא בכיסם של חברות הביטוח. כחלק מהגורמים הנפוצים לתשלומים מופקעים ניתן למצוא את הכפל הביטוחי, פוליסות שאינן תואמות את מצבכם האישי ופוליסות שמחירן לא מעודכן לפי מחיר השוק הנוכחי.

סוכן ביטוח מקצועי ידע לנתח את תיק הביטוח שלכם לעומקו ולמצוא בעיות כמו הבעיות שהזכרנו וכן בעיות נוספות. הפתרון לבעיות הללו עשוי להוזיל את תיק הביטוח שלכם בצורה משמעותית.

ברכותינו, הצלחתם להוזיל את ביטוחי החיים והבריאות שלכם והתפנו לכם עוד כמה מאות שקלים בחודש. אם כבר ביצעתם בדיקה על הביטוחים והתחלתם התנהלות כלכלית בריאה יותר, אל תעצרו בשיא. כתבו לכם במדויק מה הסכום שאתם חוסכים כל חודש ותשקיעו כך שישרת אתכם בעתיד, ניתן למשל להעביר את הסכום מדי חודש לקופת חיסכון, לקנות מניות או להשקיע באחד מאפיקי ההשקעה האפשריים.

איך הר הכסף יכול לעזור לכם לחסוך?

הר הכסף יסייע לכם למצוא כספים אבודים כך שתוכלו להעביר אותם לחשבון הבנק שלכם, המקום בו הם אמורים להימצא. בהר הכסף תמצאו מידע על חסכונות פנסיונים, פוליסות ביטוחי חיים וחשבונות בנק רדומים.

בדומה להר הביטוח, על ידי הזנת פרטיכם בהר הכסף תוכלו לקבל דו"ח אונליין שמציג באיזה חברות ביטוח או בנקים יש לכם חסכונות וכספים אבודים. כל שיישאר לכם לעשות זה לפנות לחברות, לקבל את המידע על הכסף ולדרוש להעבירו לחשבון הבנק שלכם.

ישנם מקרים רבים, בהם אנשים צוברים חסכונות פנסיונים בחברות שונות בגלל שהחליפו מקומות עבודה עם השנים ועם הזמן שעובר הם שוכחים מקיומם של אותם החסכונות. הר הכסף כאן בשביל להציף את כל החסכונות והכספים ששייכים לכם, אך לא נמצאים כרגע בחזקתכם כך שתוכלו להשיג אותם בחזרה.

לאחר שתשיבו את כספכם האבוד, אל תתפתו לבזבז את כולו ברגע. אנו ממליצים למשוך את הכסף רק במידה ויש צורך ממשי, במידה ואין צורך ממשי אז מומלץ להמשיך לחסוך את הכסף שהצטבר בקופת חיסכון או להשקיע באחד מאפיקי החיסכון האפשריים. אם כבר הצלחתם להשיב כסף אבוד ששייך לכם, שמרו עליו והשקיעו אותו במטרות חשובות, מה שיסייע לכם רבות לסגל לעצמכם התנהגות כלכלית בריאה יותר.

בשיתוף הפיננסון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully