וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר שמעון סלוק - מה אנחנו צריכים לבדוק כשאנחנו מחפשים רופא שיניים

בשיתוף ד"ר שמעון סלוק

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 12:27

החלטה על בחירת רופא השיניים הנכון תשפיע עליכם לאורך זמן מכיוון שאנחנו פונים לרופא באופן קבוע לצורך ביקורת. כך תדעו איך לבחור את הרופא הנכון

רופא שיניים. יח"צ,
רופאי שיניים/יח"צ

רופא שיניים, הוא שונה מרוב הרופאים אליהם אנחנו פונים במהלך חיינו. הוא שונה בכך, שלהבדיל מרופאים אחרים, הרי שאל רופא שיניים אנחנו פונים לפחות פעם בשלושה-ארבעה חודשים, גם אם אנחנו לא מתמודדים עם כאבים או בעיות אחרות. אנחנו עושים זאת לצורך ביקורת על מנת שלוודא שאכן הכל תקין. הוא גם שונה, מאחר שסוג הטיפול אצלו אחר, ולא פעם יכול לעורר אצלו חשש וחרדה.

לכן, כשאנחנו מחפשים רופא שיניים אליו נוכל לפנות באופן קבוע לביקורות או טיפולים, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שמדובר בבחירה לטווח ארוך, אנחנו צריכים להתייחס לפרמטרים שונים שיכולים להשפיע על הבחירה שלנו. חשוב לציין, לא רק שאנחנו צריכים להתייחס לרופא באופן ספציפי, אלא אנחנו צריכים להתייחס למרפאה כולה, החל מהשירותים שנוכל לקבל בה וכלה בעיצוב ובסגנון שלה, בשביל שיהיה לנו נעים להגיע אליה.

דוגמא לרופא שיניים שאנחנו יכולים להיעזר בשירותיו לטווח הארוך הוא ד"ר שמעון סלוק. במרפאה של ד"ר סלוק אנחנו יכולים ליהנות ממגוון רחב של שירותים וטיפולים מהבסיס ועד לטיפולים מורכבים. במרפאה נוכל למצוא שורה של רופאים מומחים וצוות מקצועי ומסור שעומד לרשותם, ודואגים לספק למטופלים במקום את כל מה שהם צריכים.

מה אפשר למצוא במרפאה של ד"ר סלוק

ד"ר שמעון סלוק הוא מומחה לטיפולי שיקום הפה והלסת וכן במגוון רחב של טיפולי שיניים לצעירים ולמבוגרים. מעבר לכך, במרפאה אפשר טיפולי תחזוקה שותפת המתבצעים על שינניות מנוסות, טיפולי שיניים שוטפים כולל סתימות, טיפולי שורש ועוד, וכן טיפולי השתלות, טיפולי שיקום הפה והלסת ועוד.

המרפאה מתכוננת ומעוצבת בצורה יפה ומרשימה ונותנת תחושה נעימה לכל מי שמגיע אל המקום. המרפאה מספקת תורים למטופלים על פי הצורך, כולל תורים מיידים עבור טיפולי חירום במידה ונדרש.

כיצד בוחרים מרפאת שיניים

כאמור, ההחלטה אל איזה רופא שיניים לפנות ובאיזו מרפאה לעבור טיפולים היא בעלת משמעות רחבה וארוכת טווח. לכן חשוב להקפיד ולשים לב לשורה של פרמטרים שיכולים להשפיע עליה.

ראשית, צריך לבחון אילו טיפולים המרפאה מספקת והאם היא מכסה את כל הטיפולים הנדרשים. למשל, האם היא מספקת טיפולי בסיס (סתימות) או גם טיפולים מורכבים יותר. ככל שהמרפאה מספקת יותר סוגים של טיפולים, כן ישתלם יותר לפנות אליה. מאחר ויהיה אפשר לבצע את כל הטיפולים במקום אחד ולא יהיה צורך לפנות אל מרפאות אחרות.

שנית, יש לבחון את הניסיון והאיכות של הרופאים. באופן טבעי, ככל שהרופא יהיה יותר מנוסה, כך נוכל לקבל אצלו טיפול איכותי יותר ובוודאי הרבה יותר מתקדם.

שלישית, יש לבחון את איכות המרפאה, עד כמה אנחנו מרגישים בה נוח, עד כמה נעים לנו להגיע אליה, בין זה מבחינת השירות של הצוות ובין אם זה מבחינה אווירה כללית במקום.

בשיתוף ד"ר שמעון סלוק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully