וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשל הירדן - חברת יזמות ובנייה שמשקפת את הערכים והאחווה בחברה הישראלית

בשיתוף אשל הירדן

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 16:43

אשל הירדן היא חברת יזמות ובניה ששמה בראש מעייניה את טובת הלקוחות. החברה מציעה ללקוחות דירות בפרויקטים בעיקר בצפון הארץ. לאחרונה הרחיבה את פעילותה לסיעוד, והיא בתהליכים של בניית בית חולים גריאטרי, 'כפר גמלאים' ומוסדות דיור מוגן

פרויקט משותף עם 'גשם' , 'מגדלי הנשיא' בנהריה. יח"צ,
פרויקט משותף עם 'גשם' , 'מגדלי הנשיא' בנהריה/יח"צ

כבר מהרגע הראשון נראה שקבוצת 'אשל הירדן' היא אחרת בנוף של תחום היזמות והבנייה בו היא פועלת. החברה מאופיינת בתמהיל עובדים מיוחד שמייצג את המיקרוקוסמוס של החברה הישראלית. בעלי החברה הם חרדים, וכלל העובדים בה, בתפקידים השונים, מגיעים מכל המגזרים - חילוניים, דתיים וחרדים. "השילוב הזה תורם לנו רבות ומייצר שלמות והרמוניה", מספר ליאור פלג, המשנה למנכ"ל.

הדבר השני שניכר לעין היא הצניעות של העומדים בראשה. יותר בכיוון של קז'ואל בגובה העיניים, ופחות חליפות וחשיבות עצמית. למרות ההצלחה הרבה, בעלי החברה ומנהליה לא מתהדרים בתאריהם, דברים אחרים חשובים להם, הם מבהירים. פלג: "הלקוח בראש סדר העדיפות אצלנו, ומיום שהלקוח בוחר בנו הוא הופך לחלק מהמשפחה של אשל הירדן. זו לא סיסמה, אלא אמירה עם קבלות. יש לנו אלפי לקוחות, ועם זאת אנחנו בהנהלה מכירים את מרביתם באופן אישי. חשוב לנו לספק לכל אחד את ההרגשה הטובה ביותר ולכן הקמנו בחברה מערך דיירים חזק שמציע קו ישיר ללקוח ומטרתו לספק מענה לכל פנייה, תוך מתן יחס אישי".

אשל הירדן היא קבוצת יזמות ובנייה בעלת וותק של 27 שנה, שאכלסה רבבות יחידות דיור בארץ ובחו"ל בעשרות פרויקטים שהיא הקימה ומקימה, בעבר ובהווה. החברה פועלת במודל שבו היא מאגדת את כל מעטפת הבנייה תחת קורת גג אחת - גם יזמות, גם תכנון וגם ביצוע בשטח. העובדה שכל צלעות המשולש החשובות בבנייה מתקיימות בתוך החברה, מעניקה יתרון בכך שניתן לצמצם את הצורך להיעזר בספקים חיצוניים, ומבטיחה תיאום מושלם והרמוני בתהליך הבניה. קבוצת אשל הירדן היא בעלת הסיווג הגבוה ביותר של רשם הקבלנים - ג5. מדובר בחברה יציבה ובולטת אשר נהנית מאמון של הבנקים וזוכה לליווי בנקאי עם מיטב הבנקים בישראל.

עיקר פועלה של החברה מתמקד בעיקר בצפון הארץ עם פרויקטים של יזמות, תכנון ובנייה בגליל, נהריה, מגדל העמק, כרמיאל, טבריה, חיפה ויוקנעם. היא מנהלת גם מספר פרויקטים מובחרים במרכז, בקרית אונו למשל. משך עשרות שנות קיומה אשל הירדן מתמחה בבנייה רוויה, ומציעה גם פרויקטים במחיר למשתכן. החברה פעלה בתחום הבנייה הרוויה גם באירופה, שם הקימה פרויקטים שאוכלסו במספר מדינות.

מחלקת תכנון במשרדי החברה. יח"צ,
מחלקת תכנון במשרדי החברה/יח"צ

החברה שמה דגש על ייחודיות ומאופיינת בפרויקטים מושקעים ומושכי עניין. "הבנייה מלווה בתכנון אדריכלי ייחודי ויצירתי ברמה גבוהה, כשהבניינים שלנו בולטים בנוף העירוני", מסביר פלג. כחלק מהמצוינות, בחברה תמיד מקפידים על שותפים מובחרים לעשייה. באשל הירדן עובדים גם במיקור חוץ עם אדריכלים מובילים מהשורה הראשונה בישראל כדוגמת אילן פיבקו, פרופ' גבי שוורץ ופרופ' משה צור.

כיום נמצאים בשלבי ביצוע על ידי החברה מספר פרויקטים הכוללים סך של כ-1,000 יחידות דיור. בין הפרויקטים: 'טרסה' בכרמיאל, פרויקט יפהפה הכולל 222 יחידות דיור על מדרון הר כרמי. 'רובע אלונים' - פרויקט גדול של שוק חופשי ומחיר למשתכן במגדל העמק, בשותפות עם חברת 'מגידו י.ק'. , פרויקט מגדלי הנשיא בנהריה ליד האצטדיון עם חברת 'גשם החזקות' ועוד.

לאחרונה, לאור ההצלחה והביקוש החלה הקבוצה להרחיב את תחומי פעילותה היזמית לתחום הסיעודי, עם הקמת מוסדות כמו בתי אבות, דיור מוגן ובית חולים גריאטרי. את הפרויקטים בעולם הסיעוד תנהל החברה עם שותפים מובילים בארץ בתפעול התחום. החברה בתהליכי הקמה של כפר גמלאים ביוקנעם שיכלול כ 220 יחידות, ושל בית חולים גריאטרי בעל 8 מחלקות בעכו שינוהל ויתופעל על ידי אשל הירדן בשותפות עם רשת גדולה של בתי אבות. "הקמת בתי סיעוד ודיור מוגן כוללים חשיבה ותכנון אסטרטגי ייעודיים לתחום כמובן, תוך מתן מענה לצרכים הנדרשים לאחר מגפת הקורונה", משתף פלג.

ליאור פלג הוא משנה למנכ"ל ויד ימינו של הבעלים. פלג הוא גמלאי צה"ל שמילא תפקידים בכירים בפיקוד ומטה, בעל רזומה עשיר בניהול חברות ששימש גם כמנכ"ל עירייה בעבר, ומספר על החוויה המיוחדת בעבודתו. "הגעתי לאשל הירדן מעולם ניהול העסקים והתאהבתי בדנ"א של החברה, שלא נתקלתי בו בשום מקום. אני נהנה להגיע בכל בוקר למקום עבודה שקיימת בו אוירה טובה, צניעות ועשיה. הקבוצה דוגלת בשילוב של אמונה וערכים שעיקרם הוגנות, יושרה, מסירות, מקצועיות, יעילות, בטיחות, כבוד ויחס אישי. בנוסף אני רואה שליחות אישית לעבוד בחברה שבבחירת הפרויקטים שלה משולב ערך הציונות של בניין ארץ ישראל שמנחה אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פלג ונשות הצוות במסדרונות החברה. יח"צ,
פלג ונשות הצוות במסדרונות החברה/יח"צ

החברה ששמה את ציבור הלקוחות בראש מעייניה, זוכה לאמונם בחזרה. במהלך תקופת הקורונה שלוותה באי וודאות בכל המשק הישראלי, כולל בענף הנדל"ן, פרויקטים משותפים של החברה נמכרו ללא הרף.

קניית דירה היא תהליך מורכב ולא פשוט. פלג מסביר שבאשל הירדן מבקשים שהחוויה תהיה חיובית כמה שיותר עבור כל לקוח ולקוח. בוודאי כאשר מדובר בלקוחות שזו רכישת הדירה הראשונה שלהם. "בפרויקטים שלנו של דיור למשתכן, מגיעים זוגות צעירים בראשית דרכם כמשפחה, נהנים ממחירים אטרקטיביים ויודעים להעריך את השירות שלנו והיחס ללקוחות. ישנן משפחות שרוכשות כמה דירות בפרויקט כדי לגור אחת ליד השנייה. הקונים שלנו לא הולכים לאיבוד. אנחנו מלווים אותם יד ביד ומקפידים להעביר אליהם עדכונים ולתת את מלוא התמיכה אם נדרשת. אנחנו מייחסים חשיבות רבה לשירות. הם מרגישים בטוחים, ואנחנו בטוחים שגם את הדירה הבאה הם ירצו לרכוש מאיתנו".

מזמינים אתכם לבקר בפרויקטים שלנו שנמצאים בשיווק-

יו-ניו פרויקט מגורים יוקרתי במגדל העמק
טרסה פרויקט מגורים יוקרתי בכרמיאל
רובע אלונים פרויקט מגורים מגוון במגדל העמק
דניה הירוקה פרויקט מגורים יוקרתי בחיפה
- the valley פרויקט מגורים יוקרתי בנהריה
מגדלי הנשיא פרויקט מגורים יוקרתי בנהריה

בשיתוף אשל הירדן
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully